Διαφήμιση

redmi note 3 pro φλασαρισμα με ελληνικη beta rom κ κλειδωμα του IM account

    • Το τηλεφωνο ανοίγει δειχνει το logo ΜΙ σβήνει, το ξαναδείχνει κ μετά τίποτα. Αναβοσβήνει το κόκινο φωτάκι.
      Έβαλα την beta GTV 6.99 k μετά προσπάθησα να βάλω την stable V.8.0.1.0 κ την έπαθα. Δεν μπαίνει πλέον σε
      recovery παρα μόνο σε flashboot.
      δεν εχω βαλει το mi account μου, γιατι οπως εχω γραψει παραπανω μου λεει
      οτι ειναι συνδεδεμενη η συσκευη με αλλο account που δεν ειναι ομως δικο μου...
    • Φίλε μου σου απάντησα εχθές.Κανε dispute στο PayPal άμεσα.
      Το τηλ ήταν μεταχειρισμένο με ξεκλείδωτο bootloader και συνδεδεμένο σε mi account.
      Γι'αυτό στο έστειλαν με καστομ ΡΟΜ.
      Όπως βλέπεις αυτο σου προτείνουν και στο mail. Third party pom.
      Δεν μπορείς να το κάνεις γιατί στη διαδικασία με το mi flash tool ξανακλειδωσε ο bootloader.
      Το ξέρω ότι σε στεναχωρώ αλλά κατα τι γνώμη μου δεν έχεις άλλη λύση :(
      You may think you can fly - but you better not try
    • Ο/H Aris Dinopapas έγραψε:

      Το τηλεφωνο ανοίγει δειχνει το logo ΜΙ σβήνει, το ξαναδείχνει κ μετά τίποτα. Αναβοσβήνει το κόκινο φωτάκι.
      Έβαλα την beta GTV 6.99 k μετά προσπάθησα να βάλω την stable V.8.0.1.0 κ την έπαθα. Δεν μπαίνει πλέον σε
      recovery παρα μόνο σε flashboot.
      δεν εχω βαλει το mi account μου, γιατι οπως εχω γραψει παραπανω μου λεει
      οτι ειναι συνδεδεμενη η συσκευη με αλλο account που δεν ειναι ομως δικο μου...
      Άρη, η συσκευή ΔΕΝ είναι καινούρια... Έχει ήδη χρησιμοποιηθεί και ο πρώην ιδιοκτήτης της έχει κάνει MiAccount και έχει συνδεθεί με τη συσκευή και έχει ενεργοποιήσει το "find device" και γι'αυτό έχεις όλες αυτές τις ενδείξεις που αναφέρεις στο 1ο σου ποστ.
      Το γεγονός και ΜΟΝΟ ότι έστειλαν Xiaomi συσκευή με Mooke και όχι με MIUI είναι ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Δεν θα καταφέρεις ΠΟΤΕ να βάλεις MIUI σε αυτή τη συσκευή, άσχετα εάν ή όχι σου στείλει η Xiaomi εγκριση για ξεκλείδωμα του Bootloader (αυτό δεν έχει σχέση με το πρόβλημα σου!)
      Σου προτείνω (εγώ αυτό θα έκανα στη θέση σου) να τη στείλεις ΠΙΣΩ τη συσκευή πακέτο, όπως είναι και να ζητήσεις refund ή ΝΕΑ ΠΑΡΘΕΝΑ ΣΥΣΚΕΥΗ απο την Xiaomi και να τους απειλήσεις ΕΥΘΕΩΣ ότι εκτός απο dispute στο PayPal θα γράψεις και επιστολή στο support της Xiaomi και θα καταγγείλεις ότι πουλάνε συσκευές με Mooke λειτουργικό, αντί με MIUI, ως ωφείλουν!
    • Διαφήμιση
    • Ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον κ την ανταποκριση. Επειδη δεν ειμαι πολυ σχετικός με την Pay Pal κ τελευταια διαβαζοντας για το fastcardtech (αργα πλεον) λένε
      ότι οσοι έχουν στείλει πίσω συσκευή δεν έχουν πάρει πίσω λεφτά γιατί δεν φτάνει κ καλά ποτέ η συσκευή στην εταιρία...
      Μπορείς να μου δωσεις τα φωτα σου για τα βηματα που πρεπει να κανω?
    • Ο/H caeser έγραψε:

      Ο/H Aris Dinopapas έγραψε:

      Το τηλεφωνο ανοίγει δειχνει το logo ΜΙ σβήνει, το ξαναδείχνει κ μετά τίποτα. Αναβοσβήνει το κόκινο φωτάκι.
      Έβαλα την beta GTV 6.99 k μετά προσπάθησα να βάλω την stable V.8.0.1.0 κ την έπαθα. Δεν μπαίνει πλέον σε
      recovery παρα μόνο σε flashboot.
      δεν εχω βαλει το mi account μου, γιατι οπως εχω γραψει παραπανω μου λεει
      οτι ειναι συνδεδεμενη η συσκευη με αλλο account που δεν ειναι ομως δικο μου...
      Άρη, η συσκευή ΔΕΝ είναι καινούρια... Έχει ήδη χρησιμοποιηθεί και ο πρώην ιδιοκτήτης της έχει κάνει MiAccount και έχει συνδεθεί με τη συσκευή και έχει ενεργοποιήσει το "find device" και γι'αυτό έχεις όλες αυτές τις ενδείξεις που αναφέρεις στο 1ο σου ποστ.Το γεγονός και ΜΟΝΟ ότι έστειλαν Xiaomi συσκευή με Mooke και όχι με MIUI είναι ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Δεν θα καταφέρεις ΠΟΤΕ να βάλεις MIUI σε αυτή τη συσκευή, άσχετα εάν ή όχι σου στείλει η Xiaomi εγκριση για ξεκλείδωμα του Bootloader (αυτό δεν έχει σχέση με το πρόβλημα σου!)
      Σου προτείνω (εγώ αυτό θα έκανα στη θέση σου) να τη στείλεις ΠΙΣΩ τη συσκευή πακέτο, όπως είναι και να ζητήσεις refund ή ΝΕΑ ΠΑΡΘΕΝΑ ΣΥΣΚΕΥΗ απο την Xiaomi και να τους απειλήσεις ΕΥΘΕΩΣ ότι εκτός απο dispute στο PayPal θα γράψεις και επιστολή στο support της Xiaomi και θα καταγγείλεις ότι πουλάνε συσκευές με Mooke λειτουργικό, αντί με MIUI, ως ωφείλουν!
      Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι η Xiaomi μου εστειλε μηνυμα για unlock του bootloader. Αν ειχε γινει στο κινητο find device δεν θα το μπλοκαριζε?
      Αν μιλησω απευθειας με Χιαοmi υπαρχει περιπτωση να μου δωσουν τον κωδικο αυτη, αφου τους δειξω τα παντα περι αγορας?
    • Ο/H Aris Dinopapas έγραψε:

      Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι η Xiaomi μου εστειλε μηνυμα για unlock του bootloader.
      Η αίτηση - έγκριση πάει στο mi account και όχι στην συσκευή
    • Ο/H Aris Dinopapas έγραψε:

      Ο/H caeser έγραψε:

      Ο/H Aris Dinopapas έγραψε:

      Το τηλεφωνο ανοίγει δειχνει το logo ΜΙ σβήνει, το ξαναδείχνει κ μετά τίποτα. Αναβοσβήνει το κόκινο φωτάκι.
      Έβαλα την beta GTV 6.99 k μετά προσπάθησα να βάλω την stable V.8.0.1.0 κ την έπαθα. Δεν μπαίνει πλέον σε
      recovery παρα μόνο σε flashboot.
      δεν εχω βαλει το mi account μου, γιατι οπως εχω γραψει παραπανω μου λεει
      οτι ειναι συνδεδεμενη η συσκευη με αλλο account που δεν ειναι ομως δικο μου...
      Άρη, η συσκευή ΔΕΝ είναι καινούρια... Έχει ήδη χρησιμοποιηθεί και ο πρώην ιδιοκτήτης της έχει κάνει MiAccount και έχει συνδεθεί με τη συσκευή και έχει ενεργοποιήσει το "find device" και γι'αυτό έχεις όλες αυτές τις ενδείξεις που αναφέρεις στο 1ο σου ποστ.Το γεγονός και ΜΟΝΟ ότι έστειλαν Xiaomi συσκευή με Mooke και όχι με MIUI είναι ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Δεν θα καταφέρεις ΠΟΤΕ να βάλεις MIUI σε αυτή τη συσκευή, άσχετα εάν ή όχι σου στείλει η Xiaomi εγκριση για ξεκλείδωμα του Bootloader (αυτό δεν έχει σχέση με το πρόβλημα σου!)
      Σου προτείνω (εγώ αυτό θα έκανα στη θέση σου) να τη στείλεις ΠΙΣΩ τη συσκευή πακέτο, όπως είναι και να ζητήσεις refund ή ΝΕΑ ΠΑΡΘΕΝΑ ΣΥΣΚΕΥΗ απο την Xiaomi και να τους απειλήσεις ΕΥΘΕΩΣ ότι εκτός απο dispute στο PayPal θα γράψεις και επιστολή στο support της Xiaomi και θα καταγγείλεις ότι πουλάνε συσκευές με Mooke λειτουργικό, αντί με MIUI, ως ωφείλουν!
      Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι η Xiaomi μου εστειλε μηνυμα για unlock του bootloader. Αν ειχε γινει στο κινητο find device δεν θα το μπλοκαριζε?
      Αν μιλησω απευθειας με Χιαοmi υπαρχει περιπτωση να μου δωσουν τον κωδικο αυτη, αφου τους δειξω τα παντα περι αγορας?

      Η χιαομι εδωσε κωδικο για τον λογαριασμό που εκανες αιτηση οχι για την συσκευή που παρεπαβες..

      Κωδικο δεν θα στον δώσουν καθως προκειται για θεμα ασφαλειας-προσωπικων δεδομένων
    • Διαφήμιση
    • Την αίτηση την έκανες μέσο pc χωρίς να έχεις mi account στο τηλ.Αυτο το κάνουμε όλοι με το που παραγγείλουμε για να ήμαστε έτοιμοι όταν παραλάβουμε.
      Όσο για το άλλο,δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις.
      You may think you can fly - but you better not try
    • Ο/H Aris Dinopapas έγραψε:

      Αν μιλησω απευθειας με Χιαοmi υπαρχει περιπτωση να μου δωσουν τον κωδικο αυτη, αφου τους δειξω τα παντα περι αγορας?
      Ούτε ΜΙΑ στο εκατομμύριο! Μην το επιχειρήσεις ΚΑΝ... Κάλιστα θα μπορούσες να έχεις αγοράσει μια ΚΛΕΜΜΕΝΗ συσκευή και να μην γνωρίζεις τίποτα! Πως θα σου έδινε η Xiaomi στοιχεία προσωπικού λογαρισμού κάποιου άλλου??? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!

      Απλά κανε DISPUTE στο PAYPAL τώρα (αφου ενημερώσεις πρώτα το μαγαζί για τις προθέσεις σου... τουλάχιστον εγώ έτσι θα το χειριζόμουν!!)
      Μην αφήνεις να περνάνε μέρες...
      Σαν συμβιβασμό, για να μην κάνω το dispute, θα δεχόμουν απο τους Κινέζους ή να μου βάλουν τα χρήματα μαζί με τα ταχυδρομικά ΠΡΩΤΑ στο λογαριασμό μου και μετά να τους στείλω τη συσκευή ή να μου στείλουν ΠΡΩΤΑ νέα συσκευή ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ και μετά να τους στείλω πίσω την "άχρηστη".
      Αν οδηγηθείς στο dispute θα σου ζητήσει το PayPal να στείλεις πρώτα τη συσκευή... Σε αυτή τη περίπτωση να κάνεις ΣΑΦΕΣ ότι τα ταχυδρομικά θα είναι του Κινέζου και θα την στείλεις συστημένη για να μην λέει μετά ο Κινέζος ότι δεν έστειλες κάτι...
      Και ένα τελευταίο tip. Εάν είχε συμβεί σε μένα (που δεν αποκλείεται καθόλου να συμβεί στον οποιοδήποτε απο όλους εμάς!) θα έγραφα μεταξύ όλων των άλλων στον Κινεζο τα εξής, "...I am an active member in the Greek forum "Xiaomi-miui.gr" which counts 19.000 members and I will write EVERYTHING, with all the details, of this case, on the forum and I am SURE that no one will be "happy" with you, when they will read my story..."

      Φίλε Άρη. μην στεναχωριέσαι.. αυτά έχουν συμβει σε πολλούς απο εμάς και θα συνεχίσουν να συμβαίνουν... Οι "ατυχίες" είναι στο πρόγραμμα... Κάνε εσύ τις ενέργειες που πρέπει και είμαι σίγουρος ότι θα δικαιωθείς, εφ'όσον έχεις δίκιο!
    • Σε ευχαριστω παρα πολυ για την ολη υποστηριξη, περιμενα ενα μηνα για να παρω την συσκευη κ ηταν η πρωτη μου φορα που εκανα παραγγελια απο Κινα
      κ δεν μπορουσα να φανταστω τετοια εξελιξη.
      Εαν πάω σε συμβιβασμο , η PAYPAL μεχρι να ερθει π.χ η νεα συσκευη, δεν πληρωνει το μαγαζι????
      Κ αν παω σε dispute η PAYPAL ποτε θα κανει refund τα λεφτα ή το ιδιο το μαγαζι θα το κανει??
      Σορυ γιατι μπορει να ρωταω βλακειες αλλα δεν ασχοληθει με το θεμα...
    • Ο/H Aris Dinopapas έγραψε:

      Σε ευχαριστω παρα πολυ για την ολη υποστηριξη, περιμενα ενα μηνα για να παρω την συσκευη κ ηταν η πρωτη μου φορα που εκανα παραγγελια απο Κινα
      κ δεν μπορουσα να φανταστω τετοια εξελιξη.
      Εαν πάω σε συμβιβασμο , η PAYPAL μεχρι να ερθει π.χ η νεα συσκευη, δεν πληρωνει το μαγαζι????
      Κ αν παω σε dispute η PAYPAL ποτε θα κανει refund τα λεφτα ή το ιδιο το μαγαζι θα το κανει??
      Σορυ γιατι μπορει να ρωταω βλακειες αλλα δεν ασχοληθει με το θεμα...
      Το PayPal δεν πληρώνει κανένα και ασχολείται με "πληρωμές" κλπ... Κάνει χρέη "διαιτητή" και δικαιώνει αυτόν που συνήθως έχει δίκιο! Μπορείς ακόμα και να τους συμβουλευτείς το πως θα πρέπει να χειριστείς το θέμα.
      Εσύ έχεις ΠΛΗΡΩΣΕΙ ήδη για μια ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ συσκευή και έχεις παραλάβει μια ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ συσκευή, που έχει ΗΔΗ λογαριασμό στους servers της Xiaomi (Mi Account).
      Αυτό απο μόνο του είναι ΙΚΑΝΟ να σε δικαιώσει! Μπορείς να κάνεις ένα screenshot ή να βγάλεις (μια ΚΑΛΗ) φωτογραφία τη σελίδα που λέει, "This device is associated with an existing Mi account(758***519)
      enter password to verify the device." και να την στείλεις στο PayPal ως αποδεικτικό στοιχείο (Μέσα στη σελίδα του Dispute υπάρχει τρόπος να επισυνάψεις αρχεία, φωτογραφίες κλπ)
      Το χειρότερο όμως είναι ότι δεν εχεις τους κωδικούς (και ΠΩΣ θα μπορούσες να τους έχεις?), οπότε η συσκευή είναι ουσιαστικά ΑΣΧΡΗΣΤΗ αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις το βασικό λειτουργικό της κατασκευάστριας εταιρείας που είναι η MIUI...
      Το refund το κάνει το ίδιο το μαγαζί (δηλαδή σου επιστρέφει τα χρήματα που έχεις πληρώσει ή αυτά που θα "υποχρεωθεί" απο το PayPal να σου επιστρεψει)
    • Διαφήμιση