Μια δοκιμή και από άλλους θα μας πείσει.

Η MIUI είναι η Χαλκιδική των ROMs...
...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!
...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!

Πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη για να μπορέσετε να αφήσετε σχόλια και μηνύματα
Έχετε ήδη έναν λογαριασμό ; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούυπάρχει περίπτωση να μας γυρισουν ολο το ποσο πίσω λόγω προβληματικης συσκευής?Ο/H NasDriver έγραψε:
Αν είχες κάνει την αγορά με paypal νομίζω μπορείς να τα πάρεις πίσω κι αυτά![]()
ειχα παρει ενα Νοέμβριο του 16 το οποιο μου έβγαλε το πρόβλημα απο geekbuying. θα επικοινωνήσω για refundΟ/H NasDriver έγραψε:
Αυτό είναι θέμα καταστήματος![]()
Το να αλλάξεις την SIM θα πάρει 5 ευρώ και 5 λεπτά με το ρολόι.Ο/H gastone_3k έγραψε:
Άποψή μου, μην χάνετε χρόνο και βρεθείτε εκτός εγγύησης.. Στείλτε το πίσω, να σας αλλάξουν την πλακέτα.. γύρω στα 12 ευρώ πλήρωσα εγώ για τα μεταφορικά (πήγαινε - έλα).
Εγω είχα αλλάξει και δεν διορθώθηκε. Να ενημερώσω οτι το αγόρασα απο Banggood το έστειλα πίσω 18 Απριλίου και τώρα 4 μήνες++ μετά ακόμα χωρίς κινητό, να μου στέλνουν tracking number μια βδομάδα πριν. Απαράδεκτα κολλήματα και απο την μεριά του καταστήματος και της Xiaomi, πραγματικα βλασφήμησα. Προφανώς ούτε λόγος για κάποιο refund ή δικαιολογια για την καθυστέρηση τους και καθόλου εξηπηρετικοί.Ο/H brandon έγραψε:
Το να αλλάξεις την SIM θα πάρει 5 ευρώ και 5 λεπτά με το ρολόι.Ο/H gastone_3k έγραψε:
Άποψή μου, μην χάνετε χρόνο και βρεθείτε εκτός εγγύησης.. Στείλτε το πίσω, να σας αλλάξουν την πλακέτα.. γύρω στα 12 ευρώ πλήρωσα εγώ για τα μεταφορικά (πήγαινε - έλα).
Υπάρχει κάποιος άλλος να μας πεί που να άλλαξε την κάρτα SIM με καινούργια και να συνεχίζει να μην του λειτουργεί το 3G/4G ?
Έχω αλλάξει εδώ και μία εβδομάδα στου πατέρα μου που έχανε το σήμα μετά από αναβάθμιση.Πήρα καινούργια 4g της Q και τώρα δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το τηλέφωνό όμως είναι το global version.Ο/H brandon έγραψε:
Το να αλλάξεις την SIM θα πάρει 5 ευρώ και 5 λεπτά με το ρολόι.Ο/H gastone_3k έγραψε:
Άποψή μου, μην χάνετε χρόνο και βρεθείτε εκτός εγγύησης.. Στείλτε το πίσω, να σας αλλάξουν την πλακέτα.. γύρω στα 12 ευρώ πλήρωσα εγώ για τα μεταφορικά (πήγαινε - έλα).
Υπάρχει κάποιος άλλος να μας πεί που να άλλαξε την κάρτα SIM με καινούργια και να συνεχίζει να μην του λειτουργεί το 3G/4G ?
Αυτό το πήγαινε-έλα νομίζω ότι είναι και το μοναδικό πρόβλημα που έχει κάποιος όταν παίρνει ένα τηλέφωνο απο κατάστημα εκτός Ελλάδας (τουλάχιστον εγω απο την Procordia όταν ήθελε αλλαγή μητρικής ένα LG έγινε την ίδια εργάσιμη...οπότε έχω άριστες εντυπώσεις).Ο/H doumatso έγραψε:
Εγω είχα αλλάξει και δεν διορθώθηκε. Να ενημερώσω οτι το αγόρασα απο Banggood το έστειλα πίσω 18 Απριλίου και τώρα 4 μήνες++ μετά ακόμα χωρίς κινητό, να μου στέλνουν tracking number μια βδομάδα πριν. Απαράδεκτα κολλήματα και απο την μεριά του καταστήματος και της Xiaomi, πραγματικα βλασφήμησα. Προφανώς ούτε λόγος για κάποιο refund ή δικαιολογια για την καθυστέρηση τους και καθόλου εξηπηρετικοί.Ο/H brandon έγραψε:
Το να αλλάξεις την SIM θα πάρει 5 ευρώ και 5 λεπτά με το ρολόι.Υπάρχει κάποιος άλλος να μας πεί που να άλλαξε την κάρτα SIM με καινούργια και να συνεχίζει να μην του λειτουργεί το 3G/4G ?Ο/H gastone_3k έγραψε:
Άποψή μου, μην χάνετε χρόνο και βρεθείτε εκτός εγγύησης.. Στείλτε το πίσω, να σας αλλάξουν την πλακέτα.. γύρω στα 12 ευρώ πλήρωσα εγώ για τα μεταφορικά (πήγαινε - έλα).