Πρόβλημα κατά την παράδοση power bank
-
-
μηπως ήταν καμια βόμβα και οχι powerbank?
-
και τώρα θα περιμένω power bank ή την αστυνομια στο σπίτι μου;
-
Βασικα δεν περιμένεις τίποτα. Rejected σημαίνει πως το αντικείμενο παραβίασε τη νομοθεσία περι μεταφορών και ή θα καταστραφεί ή θα κατασχεθεί ή θα κινηθούν άλλες διαδικασίες.
Στην περίπτωση σου μάλλον κατασχέθηκε και πρεπει να συννενοηθείς με τον πωλήτη για refund. (Μονο refund μη δεχτεις αποστολή νέου powerbank).
Even dead i will fight. -
Ο/H osalonikios έγραψε:
Βασικα δεν περιμένεις τίποτα. Rejected σημαίνει πως το αντικείμενο παραβίασε τη νομοθεσία περι μεταφορών και ή θα καταστραφεί ή θα κατασχεθεί ή θα κινηθούν άλλες διαδικασίες.
Στην περίπτωση σου μάλλον κατασχέθηκε και πρεπει να συννενοηθείς με τον πωλήτη για refund. (Μονο refund μη δεχτεις αποστολή νέου powerbank).
-
Σε πρώτη φάση επικοινωνεις με τον πωλητη και τον ενημερώνεις για την εξέλιξη και του ζητάς refund όλου το ποσού εντός συγκεκριμένου χρόνου.
Αν δεχτει και κατόπιν σου στειλει τα χρηματα όλα καλά.
Αν δεν δεχτεί ή δεχτει αλλά καθυστερεί με διάφορες προφάσεις κάνεις dispute την αγορά στο paypal. Εκεί δεν κλεινεις το dispute αν δεν δεις χρηματα ότι κι αν σου πει.
Even dead i will fight. -
Ο/H osalonikios έγραψε:
Σε πρώτη φάση επικοινωνεις με τον πωλητη και τον ενημερώνεις για την εξέλιξη και του ζητάς refund όλου το ποσού εντός συγκεκριμένου χρόνου.
Αν δεχτει και κατόπιν σου στειλει τα χρηματα όλα καλά.
Αν δεν δεχτεί ή δεχτει αλλά καθυστερεί με διάφορες προφάσεις κάνεις dispute την αγορά στο paypal. Εκεί δεν κλεινεις το dispute αν δεν δεις χρηματα ότι κι αν σου πει.
Θα το κάνω με mail σε πρώτη φάση στο wish και μετά βλέπουμε. -
δεν θέλει email από την σελίδα τους το κάνεις ! όσο για το powerbank έμενα μου ήρθαν δυο που τα έχω παραγγείλει από το wish. Αγορές εγώ κάνω μέσω τις εφαρμογής από το κινητό και ως τώρα δεν είχα πρόβλημα ότι δεν έχω παραλάβει άμεσα έχω επιστροφή χρημάτων
-
Ο/H osalonikios έγραψε:
Σε πρώτη φάση επικοινωνεις με τον πωλητη και τον ενημερώνεις για την εξέλιξη και του ζητάς refund όλου το ποσού εντός συγκεκριμένου χρόνου.
Αν δεχτει και κατόπιν σου στειλει τα χρηματα όλα καλά.
Αν δεν δεχτεί ή δεχτει αλλά καθυστερεί με διάφορες προφάσεις κάνεις dispute την αγορά στο paypal. Εκεί δεν κλεινεις το dispute αν δεν δεις χρηματα ότι κι αν σου πει.
Αν συνέβαινε σε μένα, θα περίμενα 40 μέρες, θα έκανα dispute στο Paypal για "μη παράδοση της παραγγελίας" και μετά απο λίγο, ο πωλητής θα υποχρωνόταν απο το Paypal να κάνει refund χωρίς δεύτερη κουβέντα, λόγω μη παράδοσης της παραγγελίας... Απλά πράγματα που ΔΕΝ σηκώνουν,. ούτε διαπραγμάτευση, ούτε αμφισβήτηση... -
Μα δεν μιλησα για διαπραγματευση.
Δεν έχει λόγο να διαπραγματευτει για κάτι.
Κι αυτό που λές σωστότατο είναι αλλά θα περιμενει άλλες 10-15 μέρες.
Even dead i will fight. -
Ο/H osalonikios έγραψε:
Κι αυτό που λές σωστότατο είναι αλλά θα περιμενει άλλες 10-15 μέρες.
Επειδή αν του πει του Κινέζου, "το σταμάτησαν στο τελωνείο", είναι ικανός ο Κινέζος να αρχίσει να λεει, "εγω το έστειλα και δεν φταίω που έχετε περίεργους νόμους στη χώρα σας κλπ". ή ακόμα χειρότερα, "...Περίμενε να μου επιστραφεί εδώ και μετά να στο ξαναστείλω μέσω Σαουδικής Αραβίας που περνάει απο το τελωνείο χωρίς πρόβλημα κ.λ.π" (πιάσ' τ'αυγό και κούρευτο!) και έτσι να περιμένει ακόμα περισσότερο...
Η σκέψη μου είναι απλή, "Περιμένω τον προβλεπόμενο χρόνο, δεν παραλαμβάνω, κάνω dispute, κάνεις refund! ΤΕΛΟΣ"! -
οκ.
Έκανα ότι μου είπε ο @alnikou παραπάνω . Επίσης θα ήθελα να μη δεχτώ την παραγγελία όπως ανέφερε ο Θοδωρης , αλλά σε μία επικοινωνία που είχα με το wish....
Λέω ας περιμένω κάνα δυο μερες ακομα.
Επίσης ήρθε μαζι και ένα απολογητικό γράμμα ότι θα σας στείλουμε και ένα δωράκι για συγγνώμη κλπ. "Απλά αξιοληστε μας με 5 αστέρια κλπ κλπ".
Ευχαριστημένος είμαι....[procontra][/procontra]
Edit: Αυτό που δε μου άρεσε ήταν ή παρακάτω αυτόματη πρωτοβουλία τους
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Ετικέτες