Να ενημερώσω σχετικά τους φίλους της κοινότητας που έχουν ελαττωματικό Xiaomi Redmi 3S ότι ήμουν και εγώ κάτοχος αυτού του value for money κινητού. Μόλις όμως μου εμφανίστηκε το εν λόγω πρόβλημα, στις πρώτες 2-3 βδομάδες χρήσης, μίλησα (γραπτώς) κατευθείαν με το κινέζικο e-store απ' όπου το αγόρασα (vickmal), τους εξέθεσα το πρόβλημα και μου ζήτησαν να τους το επιστρέψω, κάτι που έκανα, και εντέλει πήρα τα λεφτά μου πίσω (στο Paypal), πράγμα που είχα ζητήσει εξ αρχής καθώς δεν ήθελα επισκευή ούτε αντικατάσταση με νέο από το φόβο μήπως εμφανιστεί το πρόβλημα εκ νέου.
Η όλη διαδικασία μού πήρε περίπου 4 βδομάδες (1 βδομάδα ανταλλαγή mail σχετικά με το πρόβλημα, 3 βδομάδες διήρκεσε η αποστολή του πίσω στην Κίνα και η παραλαβή του από τον πωλητή).
Να ενημερώσω σχετικά τους φίλους της κοινότητας που έχουν ελαττωματικό Xiaomi Redmi 3S ότι ήμουν και εγώ κάτοχος αυτού του value for money κινητού. Μόλις όμως μου εμφανίστηκε το εν λόγω πρόβλημα, στις πρώτες 2-3 βδομάδες χρήσης, μίλησα (γραπτώς) κατευθείαν με το κινέζικο e-store απ' όπου το αγόρασα (vickmal), τους εξέθεσα το πρόβλημα και μου ζήτησαν να τους το επιστρέψω, κάτι που έκανα, και εντέλει πήρα τα λεφτά μου πίσω (στο Paypal), πράγμα που είχα ζητήσει εξ αρχής καθώς δεν ήθελα επισκευή ούτε αντικατάσταση με νέο από το φόβο μήπως εμφανιστεί το πρόβλημα εκ νέου.
Η όλη διαδικασία μού πήρε περίπου 4 βδομάδες (1 βδομάδα ανταλλαγή mail σχετικά με το πρόβλημα, 3 βδομάδες διήρκεσε η αποστολή του πίσω στην Κίνα και η παραλαβή του από τον πωλητή).
Καλή συνέχεια σε όλους.
Σημείωση: Η ευγένεια μετράει.
Καλησπερα,
μπορεις να με πληροφορησεις με ποιο τροπο το εστειλες πισω; Ποσο κοστισε και ολα αυτα; Κι εγω απο vickmall το ειχα παρει αλλα δυστυχως περιμενα αρκετα μπας και βγει καποια διορθωση για το προβλημα μας. Μπορεις να με συμβουλεψεις στο τι να πω μπας και καταφερω κι εγω να παρω χρηματα πισω;
Αν θελεις επικοινωνησε και με προσωπικο μηνυμα.
Να σαι καλα