Καλησπερα. Αν και προκειται για παραγγελια απο το gearbest, ανοιγω αλλο thread γιατι δεν αφορα αυτο.
Το δεματακι ερχεται με Chronopost. Μετα απο 12 μερες εκανε update και ελεγε
Πανω που ειχα αρχισει να ανησυχω, ολα καλα λεω.
Κανει update σημερα:
Στο gearbest ειχα κατι ακυρα στοιχεια YoshiMitsu, Mt Doom 13, Mordor κλπ κλπ. Μου ειχαν στειλει μηνυμα να τους δωσω τα σωστα, και τους τα εδωσα. Βεβαια σε ενα ticketακι που ανοιξα προχτες, μου ειπε να επιβεβαιωσω τα στοιχεια παραδοσης και μου εδειξε τα ο,τι να'ναι στοιχεια, και οχι τα σωστα που εδωσα.
Βλεπω οτι η chronopost συνεργαζεται με acs, οποτε μολις βλεπω οτι εχει θεματακι η παραδοση λογο "αγνωστης ή λανθασμενης διευθυνσης" παιρνω στην acs για να το διευθετησουμε.
Εκει μια κυρια μου ειπε οτι η chronopost συνεργαζεται μαζι τους μεσω της dpd. Δινουν, λεει, η chronopost τα δεματα στη dpd η οποια τους αλλαζει tracking number, κι υστερα τα δινει στην acs. Προφανως, το site της dpd δεν εντοπιζει tracking number της chronopost. Επισης μου ειπε οτι αν δεν διευθετηθει, εντος 9 ημερολογιακων ημερων επιστρεφεται στον αποστολεα.
Εχω στειλει μηνυμα και στην Chronopost, και στη Dpd, και στο gearbest (οι οποιοι ειναι για τα σκουπιδια), και περιμενω να δω τι θα γινει.
Ωστοσο γνωριζει κανεις καποιο τηλεφωνο της dpd στην ελλαδα ή γενικα καποιον αλλο τροπο να ερθω σε αμεση επικοινωνια (εστω και στα αγγλικα) ή γενικα καποια ενεργεια που μπορει να βοηθησει?
Εχω μπλεξει τα μπουτια μου.
Ευχαριστω.
Το δεματακι ερχεται με Chronopost. Μετα απο 12 μερες εκανε update και ελεγε
CHRONOPOST NETWORKS Inbound linehaul scan | Scan location : Kryoneri, Attiki - GR(depot 1251) |
Πανω που ειχα αρχισει να ανησυχω, ολα καλα λεω.
Κανει update σημερα:
CHRONOPOST NETWORKS Consignment not delivered: address unknown or incorrect | Scan location : Kryoneri, Attiki - GR(depot 1251) Comment : Contact with sender or consignee in progress |
Στο gearbest ειχα κατι ακυρα στοιχεια YoshiMitsu, Mt Doom 13, Mordor κλπ κλπ. Μου ειχαν στειλει μηνυμα να τους δωσω τα σωστα, και τους τα εδωσα. Βεβαια σε ενα ticketακι που ανοιξα προχτες, μου ειπε να επιβεβαιωσω τα στοιχεια παραδοσης και μου εδειξε τα ο,τι να'ναι στοιχεια, και οχι τα σωστα που εδωσα.
Βλεπω οτι η chronopost συνεργαζεται με acs, οποτε μολις βλεπω οτι εχει θεματακι η παραδοση λογο "αγνωστης ή λανθασμενης διευθυνσης" παιρνω στην acs για να το διευθετησουμε.
Εκει μια κυρια μου ειπε οτι η chronopost συνεργαζεται μαζι τους μεσω της dpd. Δινουν, λεει, η chronopost τα δεματα στη dpd η οποια τους αλλαζει tracking number, κι υστερα τα δινει στην acs. Προφανως, το site της dpd δεν εντοπιζει tracking number της chronopost. Επισης μου ειπε οτι αν δεν διευθετηθει, εντος 9 ημερολογιακων ημερων επιστρεφεται στον αποστολεα.
Εχω στειλει μηνυμα και στην Chronopost, και στη Dpd, και στο gearbest (οι οποιοι ειναι για τα σκουπιδια), και περιμενω να δω τι θα γινει.
Ωστοσο γνωριζει κανεις καποιο τηλεφωνο της dpd στην ελλαδα ή γενικα καποιον αλλο τροπο να ερθω σε αμεση επικοινωνια (εστω και στα αγγλικα) ή γενικα καποια ενεργεια που μπορει να βοηθησει?
Εχω μπλεξει τα μπουτια μου.



Ευχαριστω.