Διαφήμιση

Καινούργιο πρόβλημα με Redmi 2

    • Καινούργιο πρόβλημα με Redmi 2

      Αγαπητό φόρουμ καλησπέρα και χρόνια πολλά. Δεν πρόλαβε να περάσει δεκαήμερο από την εγκατάσταση την καινούργιας ελληνικής rom (με όλες τις τυπικές διαδικασίες) και σήμερα το πρωί με το που πήγα να ανοίξω το κινητό βρέθηκα αντιμέτωπη με αυτό




      Παταω το 'επαναφορά τηλεφώνου' και με βγάζει σε twrp όπου ενω υπάρχουν όλα τα πεδία στην πραγματικότητα δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Προσπαθησα να κάνω επαναφορά εργοστασιακών και βγάζει ενα κατεβατό αποτυχημένων ενεργειών:


      Επίσης προσπάθησα να φλάσάρω flashboot rom μέσω MiFlash και ήταν εντελώς αδύνατον, όσο για PC suite, ούτε καν το αναγνωρίζει. Τέλος παρατήρησα ότι η εσωτερική μνήμη δείχνει να είναι 0 ΜΒ.
      Ξέρω ότι ίσως να μην τα περιέγραψα με απόλυτη σαφήνεια αλλά παραθέτω τις εικόνες μήπως και βγάλει κάποιος άκρη και δώσει ένα χέρι βοηθείας. Έχω ψάξει πολύ για παρόμοιο θέμα στο forum αλλά δεν βρήκα κάτι.
    • Δοκίμασε να κάνεις format data κάνε επανεκκίνηση σε and recovery και μετά δοκίμασε να φλασαρεις την ρομ είτε από την SD card είτε με USB otg

      Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Δυστυχώς θα σε απογοητεύσω.

      έχω το ίδιο προβλημα και έγινε απλά ξαφνικά. Απ ότι φαίνεται ειναι καποιο προβλημα που δημιουργηθηκε απο την αναβαρμιση στο miui8. αυτή τη στιμή η ξιαομι στην κινα αλλάζει δωρεαν την ROM του κινητού στις περιπτωσεις αυτες, καθως δεν υπαρχει τρόπος επαναφοράς μεσω fastboot η twrp ή κάτι άλλο.

      εδώ είναι το μήνυμα στο φόρουμ της ΜΙUI που το δίαβασα κι εγώ.

      Από την πλευρά μου θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος πώς μπορούμε να ζητήσουμε να επιδιορθώσει και τα δικά μας κινητα η ξιαόμι, ή αν υπάρχει κάποια εταιρεία στην ελλάδα που μπορεί να κάνει επισκευές στο xiaomi redmi2.
    • Διαφήμιση
    • Thanos485, Καλή χρονιά και σε ευχαριστώ για ότι πρότεινες. Δυστυχώς δεν άλλαξε τίποτα γιατί ούτε format data μπορώ να κάνω, μου βγαζει ενα σωρό errors.

      Themis_t, Καλή χρονιά και σε σένα κι ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν με απογοήτευσες γιατί ήδη έχω πάρει την απόφαση να εγκαταλείψω τη συγκεκριμένη συσκευή (άσε που έχω σκεφτεί να εγκαταλείψω και την εταιρεία γενικώς γιατί φαίνεται ότι δε με θέλει - η συχνότητα των προβλημάτων που μου έχει βγάλει στον ένα χρόνο που έχω τη συσκευή είναι αδικαιολόγητη). Πάντως κάπου άκουσα ότι έχουμε κάποιο service στην Ελλάδα χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρη, οπότε όποιος από το forum γνωρίζει περισσότερα, παρακαλώ να μας διαφωτίσει.
    • Ο/H themis_t έγραψε:

      Δυστυχώς θα σε απογοητεύσω.

      έχω το ίδιο προβλημα και έγινε απλά ξαφνικά. Απ ότι φαίνεται ειναι καποιο προβλημα που δημιουργηθηκε απο την αναβαρμιση στο miui8. αυτή τη στιμή η ξιαομι στην κινα αλλάζει δωρεαν την ROM του κινητού στις περιπτωσεις αυτες, καθως δεν υπαρχει τρόπος επαναφοράς μεσω fastboot η twrp ή κάτι άλλο.

      εδώ είναι το μήνυμα στο φόρουμ της ΜΙUI που το δίαβασα κι εγώ.

      Από την πλευρά μου θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος πώς μπορούμε να ζητήσουμε να επιδιορθώσει και τα δικά μας κινητα η ξιαόμι, ή αν υπάρχει κάποια εταιρεία στην ελλάδα που μπορεί να κάνει επισκευές στο xiaomi redmi2.
      καπως ετσι την επαθα και εγω οποιος μπορει να ενημερωσει πως διορθωνεται το προβλημα γιατι εμεινα απο κινητο.Η infoquest ειναι πλεον ο επισημος αντιπροσωπος στην ελλαδα αλλα σε επικοινωνια μαζι τους δεν αναλαμβανουν κινητα που δεν εχουν αγοραστει απο αυτους και δεν γνωριζουν και κατι για την δωρεαν επισκευη που αναφερεις.
    • Ο/H ngkatsos έγραψε:

      επισημος αντιπροσωπος
      OffTopic
      Δεν είναι επίσημος αντιπρόσωπος αλλά επίσημος διανομέας...υπάρχει τεράστια διαφορά ως προς τις υποχρεώσεις που έχει απέναντι σε xiaomi συσκευές
    • Μια ερώτηση:
      Το πρόβλημα που αναφέρεται εδώ για το Redmi 2, αφορά σε 2014813 ή σε 2014811;
    • Διαφήμιση
    • Ο/H Nikkou έγραψε:

      Κι εμένα το 2014813 ήταν Θεός σχωρεστο :(
      Το αποχαιρετάμε για πάντα λοιπόν; ;(
      Κάπου κάπου σκέφτομαι να το στείλω Κίνα αλλά και πάλι έχω ενδοιασμούς.
    • Διαφήμιση
    • Και που να το στείλεις; Θα σε καλύψει κανείς; Το μαγαζί που το αγόρασες; Δε νομίζω. Έστειλα μήνυμα στο Vickmall αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση.