@demakhs Μέσα στα καρφιά, στη συκοφαντία και στην παραπληροφόρηση είσαι
1. Τον κήπο τον ζήλεψα. Για τις ντοματιές θα ανεβάσω προσεχώς στο παρόν νήμα... οδηγό για το ...κλάρωμα.
2. Το ηλιοβασίλεμα λέει. Ωραία η Κάλυμνος (ή πάλι τάκανα μαντάρα και πρέπει να ανοίξω google maps
) στα χρώματα του δειλινού (και ποιητικός λόγος στο τοπικό
)
3. Και τώρα που -επιτέλους- κατέκτησες την ...οριζοντιοποίηση του ορίζοντα, θα περάσουμε σε αρχές σύνθεσης.
Κανόνας των τρίτων (όχι ατόμων, γραμμών):

Σε μια φωτογραφία φροντίζουμε τα σημεία ενδιαφέροντος να μοιράζονται σε μια φωτογραφία -όσο γίνεται- σύμφωνα με το παραπάνω σχεδιάγραμμα.
Τι σημαίνει αυτό; Αν σε μια φωτογραφία έχουμε πχ ένα ωραίο λουλούδι ή μια ωραία κοπελιά (αν είναι άσχημη ας είναι όπου νάναι
) το αποτέλεσμα θα είναι πιο "ενδιαφέρον" αν το κεντρικό θέμα είναι σε μια από τις κάθετες γραμμές και τα σημεία που θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή στα σημεία του σταυρού. Μερικά παραδείγματα, όχι ωραίων φωτό, αλλά φωτό που ακολουθούν -κάπως- αυτό το παράδειγμα:
The butterfly effect
Autumn colors
Like a painting
Γενικά αποφεύγουμε το κεντρικό μας θέμα νάναι στο κέντρο -συνήθως- ή αλλιώς, αποφεύγουμε το "μάτι του ταύρου" όπως λέγεται.
Αν η φωτο είναι τοπίο, εφαρμόζουμε τον ίδιο κανόνα, των τρίτων, κόβοντας από το σκοτεινό κομμάτι και τραβώντας το βλέμμα είτε στο κυρίως θέμα, είτε σε ανοιχτό ορίζοντα.
Τα παραπάνω ΔΕΝ είναι κανόνες για κάθε περίπτωση, απλά αν μάθουμε να τους δουλεύουμε, όταν θα κάνουμε την εξαίρεση, θα είναι το αποτέλεσμα πιο εντυπωσιακό

1. Τον κήπο τον ζήλεψα. Για τις ντοματιές θα ανεβάσω προσεχώς στο παρόν νήμα... οδηγό για το ...κλάρωμα.

2. Το ηλιοβασίλεμα λέει. Ωραία η Κάλυμνος (ή πάλι τάκανα μαντάρα και πρέπει να ανοίξω google maps


3. Και τώρα που -επιτέλους- κατέκτησες την ...οριζοντιοποίηση του ορίζοντα, θα περάσουμε σε αρχές σύνθεσης.

Κανόνας των τρίτων (όχι ατόμων, γραμμών):
Σε μια φωτογραφία φροντίζουμε τα σημεία ενδιαφέροντος να μοιράζονται σε μια φωτογραφία -όσο γίνεται- σύμφωνα με το παραπάνω σχεδιάγραμμα.
Τι σημαίνει αυτό; Αν σε μια φωτογραφία έχουμε πχ ένα ωραίο λουλούδι ή μια ωραία κοπελιά (αν είναι άσχημη ας είναι όπου νάναι




Γενικά αποφεύγουμε το κεντρικό μας θέμα νάναι στο κέντρο -συνήθως- ή αλλιώς, αποφεύγουμε το "μάτι του ταύρου" όπως λέγεται.
Αν η φωτο είναι τοπίο, εφαρμόζουμε τον ίδιο κανόνα, των τρίτων, κόβοντας από το σκοτεινό κομμάτι και τραβώντας το βλέμμα είτε στο κυρίως θέμα, είτε σε ανοιχτό ορίζοντα.
Τα παραπάνω ΔΕΝ είναι κανόνες για κάθε περίπτωση, απλά αν μάθουμε να τους δουλεύουμε, όταν θα κάνουμε την εξαίρεση, θα είναι το αποτέλεσμα πιο εντυπωσιακό
