Διαφήμιση

Magic WormHole

    • @pavlidisc Χρήστο σου απαντώ εδώ σχετικά με αυτό, γιατί εκεί είμαστε offtopic και ο άνθρωπος καίγεται να ξεμπρικάρει :/

      1. Αυτός που δεν ξέρει ότι θέλει τη B20 και να έγραφε ότι δεν την περιέχει, δε θα του έλεγε τίποτα.
      2. Για να μη δει κάποιος ποτέ 4G επειδή δεν έχει την B20, θα πρέπει να ζει μόνιμα σε περιοχή που μόνο η συγκεκριμένη/δική του εταιρία εκπέμπει σε αυτή τη μπάντα. Από κει και πέρα, ούτε το δικό μου κινητό έχει τη B20 και μια χαρά 4G έχω. Και σε μια περιοχή (εκτός Αθηνών) που έπεφτα σε H+ δεν είχαν καλύτερη τύχη ούτε τα κινητά με τη συγκεκριμένη μπάντα. Θέλω να πω, είναι πιο πιθανό, όποια εταιρία και να έχεις, να βρεθείς σε περιοχές που δεν καλύπτονται με τόσο καλό σήμα γενικά, παρά να πέσεις στην περίπτωση της B20, η οποία σαφώς και είναι προτέρημα.

      Από κει και πέρα, μακάρι να υπήρχε κινητό που να τα είχε όλα και να ήταν και φτηνό και όμορφο και ανθεκτικό και και και... 8o

      ΥΓ. Αν το μήνυμά μου θεωρηθεί offtopic εδώ, 3 κλικ θα μου κοστίσει να το πάω στο Offtopic ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ. Πείτε το και έγινε. :P
    • Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι θα ξεκαθαρίσεις τόσο εύκολα τι είναι on και τι είναι offtopic εδώ.
      Απλώς υπάρχει ένα επίπεδο που ανεβοκατεβαίνει (κάτι σαν ταλάντωση ένα πράγμα).
      Η φαντασία είναι πιο σημαντική από την γνώση. Η γνώση είναι περιορισμένη. Η φαντασία περικυκλώνει τον κόσμο.
    • Διαφήμιση
    • @fog
      Δεν υπάρχει κάτι από αυτά που λες στο οποίο να διαφωνώ! Έτσι είναι.
      ΟΜΩΣ, το κακό με την μη ενημέρωση των καταναλωτών για τα μειονεκτήματα είναι τρομερά σημαντικό. Και φυσικά δεν αφορά μόνο την Infoquest ούτε μόνο την κινητή τηλεφωνία. Αφορά όλα εκείνα τα προιόντα που χαρακτηρίζονται τεχνολογικά και που ο απλός πολίτης δεν τα γνωρίζει εις βάθος (και καλά κάνει και ούτε είναι υποχρεωμένος να τα γνωρίζει).
      Εκνευρίζομαι πάμπολλες φορές όταν μπαίνω σε ένα κατάστημα τεχνολογίας και ο υπάλληλος (των 400 ευρώ) που σήμερα είναι και αύριο δεν είναι προσπαθεί να πουλήσει το προϊόν που έχει στο ράφι λέγοντας ότι μ@λ@κία του έρθει...και αποκρύπτοντας τα βασικά (έλλειψη Β20 π.χ)

      Το ινστιτούτο καταναλωτών και η προστασία του πολίτη είναι απλά για γέλια (έμπλεξα 3 φορές και δεν έβγαλα αυλάκι από πουθενά...μόνο το τελικό γαμωσταυρίδι και η απόλαυση του μπινελικιού μου έμεινε) οπότε η σωστή ενημέρωση είναι πολύ σημαντική. Έχουμε φτάσει σε σημείο, που για να αγοράσουμε κάτι να πρέπει να ψάχνουμε 1 και 2 μήνες πιο πριν το διαδίκτυο για να βρούμε τα συν και τα πλην. Ε δεν είναι κατάσταση αυτή...

      Εγώ, ο απλός καταναλωτής, δεν ψάχνω το τέλειο προϊόν. Απαιτώ όμως να ξέρω 100% τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτού που αγοράζω. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος πωλητής που θα μου τα πει. Είτε γιατί δεν τα ξέρει (παίζει ΚΑΙ αυτό το σενάριο πάρα πολύ) είτε γιατί είναι γατόνι και προσπαθεί να τα αποκρύψει.

      H έλλειψη B20, όσο σημαντική ή ασήμαντη και εάν είναι, θα έπρεπε να αναφέρεται στον καταναλωτή και να του εξηγούν τα τι και πώς. Από εκεί και πέρα αυτός είναι υπεύθυνος για το τι θα αποφασίσει. Θα πρέπει να το ξέρει όμως από την αρχή.

      Επίσης : Το γεγονός ότι μία rom είναι μαϊμού, θα έπρεπε να γνωστοποιηθεί στον φίλο που το αγόρασε το Redmi 5 plus και του έμμεινε στο χέρι κατά την διαδικασία αναβάθμισης. Αφού το αγόρασε, έμαθε μέσα από ένα site ότι η rom του είναι μαϊμούδα ... και τώρα προσπαθεί να βγάλει αυτός τα κάστανα από την φωτιά; Γιατί; Πόσοι από αυτούς που θα ψωνίσουν τέτοια συσκευή έχουν τις γνώσεις και την δυνατότητα να αντιμετωπίσουν ένα τέτοιο πρόβλημα; Ούτε 1 στους 1000.

      Για μένα οι εταιρίες οφείλουν να προστατέψουν τον καταναλωτή. Το είπα και πριν. Δεν χρεώνω τίποτα στον έμπορα ο οποίος είναι επαγγελματίας απατεώνας ή στην καλύτερη πάει να κάνει αρπαχτή μην γνωρίζοντας καν τι πουλάει (λυπάμαι εάν ακούγεται ρατσιστικό...αλλά έτσι είναι). Η ίδια η εταιρία θα πρέπει να φροντίσει η συσκευή της να δοθεί όπως πρέπει. Σωστή και λειτουργική.

      Ο καταναλωτής είναι εκτεθειμένος και ειδικά στην Ελλάδα δεν μπορεί να βρει το δίκιο του. Δυστυχώς.
      Η πλειοψηφία των πωλητών είναι για να πουλάνε καραμέλες σε λαϊκή, ενώ η πλειοψηφία των εμπόρων δεν θα υποστηρίξουν ποτέ τον πελάτη όταν έρθει η ώρα. Μοναδικό θύμα ο καταναλωτής που μας έμεινε να του λέμε : ας πρόσεχες.
      Η Τεχνητή Νοημοσύνη έρχεται αλλά η Φυσική Βλακεία δεν φεύγει.
    • Δε νομίζω να μη θέλει κάποιος οι εταιρίες να βγάζουν σωστά και αξιόπιστα προϊόντα, τα καταστήματα να μην αισχροκερδούν και να παρέχουν σωστή υποστήριξη ή οι πωλητές να είναι γνώστες και εξυπηρετικοί. Ο κόσμος δεν είναι ιδανικός όμως.

      Οι εταιρίες έχουν σκοπό το κέρδος, τα καταστήματα επίσης και οι πωλητές είναι για να γεμίζουν τα ράφια και να σου διαβάζουν -στην καλύτερη- τον πίνακα με τα χαρακτηριστικά, αν ξέχασες τα γυαλιά σου. Μπορεί να υπάρχουν διακυμάνσεις, καλές ή κακές στιγμές σε κάθε εταιρία, κατάστημα, πωλητή, αλλά δεν κάνουν κάτι άλλο από το να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

      Πραγματικά, όσο και να με βόλευε ο πωλητής να μαντέψει τι θεωρώ εγώ σημαντικό ή θέλω και να με ενημερώσει, δεν το περιμένω γιατί ΔΕΝ είναι συνήθως εφικτό να ξέρει που έχει φάει την πετριά ο καθένας μας (εσύ θες τη B20, εγώ να δουλεύει σε linux, o άλλος να συνδέεται απρόσκοπτα με το mirrolink και ο παραπέρα να έχει flash η σελφοκάμερα) και στην συντριπτική πλειοψηφία δεν έχει εκπαιδευτεί για να κάνει αυτό.

      Επειδή δεν έχω όμως -ακόμη :P - έτοιμο το σχέδιο σωτηρίας και δε σκοπεύω να "πλακώνομαι" σε καθημερινή βάση, φροντίζω να ξέρω τι θέλω και από τον άλλο να απαιτώ αυτά που είναι υποχρεωμένος/έχει συμφωνηθεί να μου δώσει.

      Και ελπίζω σε καλύτερες μέρες :rolleyes:

      (Πραγματικό σκηνικό σε κατάστημα τεχνολογίας, γωνία στο Σύνταγμα...
      Είμαι και χαλβαδιάζω μια λαπτοπάρα. Ακριβώς δίπλα ένα ζευγάρι μεγάλων ανθρώπων (στην πραγματικότητα λίγο μεγαλύτεροι από μένα :P ). Κοιτάνε το ίδιο ακριβώς λάπτοπ και το διπλανό του (εντελώς ίδια, το ακριβότερο με ssd και το λίγο πιο φθηνό με hdd). Φωνάζουν την πωλήτρια και ρώτησαν γιατί αυτό που είχε μικρότερο δίσκο ήταν λίγο ακριβότερο από αυτό με το μεγάλο. Η πωλήτρια κοιτάει τα ταμπελάκια με τα χαρακτηριστικά και τους λέει, αφού είναι ίδια πάρτε το φθηνότερο με το μεγαλύτερο δίσκο... λογικό αλλά όχι τεχνολογικό :P ) Μόλις έφυγε, τους έπιασα κουβέντα και τους εξήγησα τη διαφορά. Τελικά θα έπαιρναν αυτό με τον ssd. Και το άλλο να έπαιρναν, αφού δεν είχαν μέτρο σύγκρισης και δεν ήξεραν τη διαφορά, δε θα καταλάβαιναν ότι υπάρχει, τώρα απλά θα το ευχαριστηθούν περισσότερο από ένα τυχαίο γεγονός. Το ίδιο θα πάθαινα ή παθαίνω εγώ σε τομείς που δεν έχω ενδιαφερθεί να μάθω. Συμβαίνουν αυτά.
      Α, εγώ δεν πήρα τίποτα :P )
    • Φίλος μου που μεγαλώσαμε μαζί για 2 χρόνια δούλευε στο Πλαίσιο σαν πωλητής Harrware PC
      Αν τον ρωτήσεις τώρα τι σημαίνουν τα αρχικά GPU ή CPU ή RAM δεν ξέρει να σου απαντήσει.
      Δεν συζητάω κάν για χρονισμούς ή για χωρητικότητα μνήμης.
      Κι αυτός σήμερα καταναλωτης ειναι κι όταν πάει στο Χ μαγαζί έχει την απίτηση ο πωλητής να ξέρει το αντικείμενο.

      Δυστηχώς δεν είναι η εξαίρεση του κανόνα αλλά ο κανόνας.


      Even dead i will fight.
    • Διαφήμιση
    • Παρόλα αυτά οι Έλληνες πωλητές (εν γένει όχι μόνο για προϊόντα τεχνολογίας), είναι πιο ενημερωμένοι από πολλούς Ευρωπαίους πωλητές και απείρως πιο ενημερωμένοι από Αμερικανούς πωλητές.

      Υ.Γ.
      • Σε ένα Κινέζικο μαγαζί, γιατί να ξέρουν τι είναι το Β20, αλλά σε ένα Κινέζικο internετικό μαγαζί που πουλάει και Ευρώπη, θα πρέπει να ξέρουν.
        Αυτές τις μαιμουδιάρικες ROM ποιος τις βγάζει και γιατί δεν βάζει το μαγαζί απευθείας τις official;
      • Σε έρευνα αγοράς που είχα κάνει πριν 7-8 μήνες στα σκρουτζομάγαζα, μόνο σε ένα αυτά, που τελικά και ψώνισα, ήξερε την διαφορά μεταξύ Global Edition και Global Version.
      • Πραγματικό σκηνικό σε κατάστημα αυτοκινήτων.
        Ζευγάρι συγκρίνει τις τιμές για το ίδιο αυτοκίνητο αλλά από διαφορετικό dealer. Για να τους πείσει ο πωλητής τους ρωτάει πόση ισχύ τους είπε ο προηγούμενος πωλητής ότι έχει ο κινητήρας. Ο άντρας απαντά 75kW. Και τότε ο πωλητής λέει θριαμβευτικά το δικό μας μοντέλο έχει 100ΗΡ γιατί είναι πραγματικό αυτοκίνητο και όχι θερμοσίφωνας. Φυσικά τους έπιασα έξω από το μαγαζί και τους εξήγησα ότι τα 75kW=100ΗΡ.
      Η φαντασία είναι πιο σημαντική από την γνώση. Η γνώση είναι περιορισμένη. Η φαντασία περικυκλώνει τον κόσμο.
    • Ο/H ANDREAS54 έγραψε:

      Σε ένα Κινέζικο μαγαζί, γιατί να ξέρουν τι είναι το Β20, αλλά σε ένα Κινέζικο internετικό μαγαζί που πουλάει και Ευρώπη, θα πρέπει να ξέρουν.

      Αυτές τις μαιμουδιάρικες ROM ποιος τις βγάζει και γιατί δεν βάζει το μαγαζί απευθείας τις official;
      Οι συσκευές στην αρχή βγαίνουν με China rom. Άρα έχουν μόνο Αγγλικά και Κινέζικα (και νομίζω δεν έχουν και Play Store).
      Τα Κινεζομάγαζα για να μπορούν να πουλήσουν και εκτός Κίνας, βρίσκουν έκαναν μάγειρα του κWλου, τους μαγειρεύει μία rom με πολλές γλώσσες την οποια ονομάζουν Global.
      Έτσι πουλάνε και εκτός Κίνας. Οι roms βέβαια είναι τελείως μάπα με αποτέλεσμα στην συντριπτική τους πλειοψηφία να οδηγούν την συσκευή σε brick.

      Τα παραπάνω μέχρι να βγει η Global. Μόλις βγει...τότε το Κινεζομάγαζο δεν έχει κανέναν λόγο να μαγειρεύει roms.

      Τέτοια φαινόμενα παλαιότερα (όταν οι Global roms δεν υπήρχαν) ήταν συνεχόμενα. Όταν έπαιρνες συσκευή ήξερες ότι θα είναι με μαιμού rom και θα έπρεπε να κάνεις εσύ την διαδικασία να ξεκλειδώσεις για να περάσεις official ή custom. Υπήρχαν και περιπτώσεις του οι συσκευές ερχόταν με Official China (παρακαλούσες να έρθουν έτσι) αλλά ήταν ελάχιστες.

      Με το που έδωσε η Xiaomi τις Global rom...τα προβλήματα εξαφανίστηκαν. Οι συσκευές έρχονται με Global rom, επίσημα, και είναι πλήρως λειτουργικές out of the box,

      Αυτός είναι και ο λόγος που λέω ότι η Xiaomi θα έπρεπε να δίνει πρώτα την global rom και μετά να βγάζει εκτός Κίνας τις συσκευές της.
      Η Τεχνητή Νοημοσύνη έρχεται αλλά η Φυσική Βλακεία δεν φεύγει.
    • Σκεφτείτε αυτόν που προσλαμβάνει τους υπαλλήλους ειδικά στα μεγάλα μαγαζιά τι σχέση έχει με την τεχνολογία.. θα σας πω... Καμμία
    • Γι αυτό αναπολω την έταιρη μου πατρίδα (Ναι ετσι την θεωρώ και την αισθάνομαι) όπου κυριαρχεί το σλόγκαν : ένα τίμιο προϊόν σε μια τίμια τιμή! (όχι οτι όλα είναι άγια αλλά η γενική εικόνα είναι αυτή.) το θεωρούν σκανδαλωδες να μην είναι αυτο που λες και δεν υπάρχει προϊόν ή υπηρεσία που δεν καλύπτεται από εγγύηση. Θυμάμαι μέχρι και εκπομπές στην τηλεόραση για να μάθουν στον καταναλωτή πώς να καταφέρνει να κερδίζει εκπτώσεις της τάξη του 10% και 20% από οποιοδήποτε κατάστημα, μικρό ή μεγάλο. Αλίμονο αν κάποιος προσφέρει κατι με απάτη, απλώς την εβαψε!
      Ετσι απλα υπάρχουν νομοι και υπηρεσίες που λειτουργούν και μια κοινωνία συνειδητοποιημενη αγοραστικά.Αυτα σε αλλον γαλαξία.
    • Διαφήμιση