Ένας φίλος έχει ένα τηλεφωνο redminote 3, το οποίο δύο μήνες μετά την αγορά σταμάτησε να φορτίζει και το έστειλε πίσω στην gear best για επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης .Μετά από 3 μήνες η gearbest απάντησε ότι δεν επισκευάζεται και του έδωσε δύο ενναλλακτικές : α)επιστροφή χρηματων 35$ και β) 30 $ σε πόντους για επόμενη αγορά. Στα τρία τελευταία απαντητικά emails αποφεύγει να απαντήσει για ποιο λόγο δεν επισκευάζει το τηλέφωνο εντος εγγ'υησης . ¨εχει αντιμετωπίσει κάποιος αντίστοιχο συμβάν και τι προτείνεται να γίνει ώστε να του επισκευαστεί το τηλέφωνο μιας και ειναι εντός εγγύησης.
GearBest και πρόβλημα με εγγύηση
-
-
Να ενεργοποιήσει την paypal για πλήρη επιστροφή χρημάτων αφού δεν επισκευάζεται...έχει εγγύηση...διαφορετικά αντικατάσταση συσκευής
-
Πως γίνεται η ενεργοποίηση της paypal για πλήρη επιστροφή χρημάτων αφου του κανουν τον κινέζο? ευχαριστώΟ/H NasDriver έγραψε:
Να ενεργοποιήσει την paypal για πλήρη επιστροφή χρημάτων αφού δεν επισκευάζεται...έχει εγγύηση...διαφορετικά αντικατάσταση συσκευής
-
-
Εννοείται ότι θα πρέπει να έχει γίνει η αγορά με τη χρήση του paypal για να γίνει και το ρεπόρτ!!
-
Το θέμα είναι οτι το τηλεφωνο αγοράσθηκε αποgear best, παρουσίασε βλαβη , σταλθηκε πισω στηn gear best , για επισκευή στα πλαισια της εγγύησης , αλλα έχουν περάσει οι 180 ημερες από την αγορά για εναντίωση στην paypal.Ο/H NasDriver έγραψε:
μερικά
Αρχικό μύνημα"Ένας φίλος έχει ένα τηλεφωνο redminote 3, το οποίο δύο μήνες μετά την αγορά σταμάτησε να φορτίζει και το έστειλε πίσω στην gear best για επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης .Μετά από 3 μήνες η gearbest απάντησε ότι δεν επισκευάζεται και του έδωσε δύο ενναλλακτικές : α)επιστροφή χρηματων 35$ και β) 30 $ σε πόντους για επόμενη αγορά. Στα τρία τελευταία απαντητικά emails αποφεύγει να απαντήσει για ποιο λόγο δεν επισκευάζει το τηλέφωνο εντος εγγ'υησης . ¨εχει αντιμετωπίσει κάποιος αντίστοιχο συμβάν και τι προτείνεται να γίνει ώστε να του επισκευαστεί το τηλέφωνο μιας και ειναι εντός εγγύησης." -
Δεν μπορεί να κάνει και πολλά αν δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει την paypal...ας ζητήσει να του το επιστρέψουν
-
Α πολύ ωραία το έπαιξε το Gearbest!! Περίμενε να περάσουν οι 180μέρες και έριξε άκυρο μετά! Εγώ θα επικοινωνούσα με το paypal (βρες το email για αυτές τις περιπτώσεις) και θα τους έγραφα όλο το ιστορικό, ότι δηλαδή το κινητό στάλθηκε πίσω στους 3 μήνες και το gearbest έκανε 3μήνες για να απαντήσει και να ρίξει άκυρο κλπ κλπ, μπας και βγει κάτι. Επίσης το ίδιο email θα το έστελνα στην μαμά Xiaomi να δω τι θα απαντούσαν και αυτοί! Εννοείται ότι το email Που θα συνταχθεί θα πρέπει να έχει Πληθώρα από εικόνες ή pdf που να δείχνουν τις συνομιλίες μεταξύ του αγοραστή και του μαγαζιού, τις ημερομηνίες αποστολής (αν υπάρχει tracking number ακόμα καλύτερα) κλπ κλπ!!!Ο/H Kaxri1 έγραψε:
Το θέμα είναι οτι το τηλεφωνο αγοράσθηκε αποgear best, παρουσίασε βλαβη , σταλθηκε πισω στηn gear best , για επισκευή στα πλαισια της εγγύησης , αλλα έχουν περάσει οι 180 ημερες από την αγορά για εναντίωση στην paypal.
Αρχικό μύνημα"Ένας φίλος έχει ένα τηλεφωνο redminote 3, το οποίο δύο μήνες μετά την αγορά σταμάτησε να φορτίζει και το έστειλε πίσω στην gear best για επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης .Μετά από 3 μήνες η gearbest απάντησε ότι δεν επισκευάζεται και του έδωσε δύο ενναλλακτικές : α)επιστροφή χρηματων 35$ και β) 30 $ σε πόντους για επόμενη αγορά. Στα τρία τελευταία απαντητικά emails αποφεύγει να απαντήσει για ποιο λόγο δεν επισκευάζει το τηλέφωνο εντος εγγ'υησης . ¨εχει αντιμετωπίσει κάποιος αντίστοιχο συμβάν και τι προτείνεται να γίνει ώστε να του επισκευαστεί το τηλέφωνο μιας και ειναι εντός εγγύησης."
Τσέκαρες στο paypal και δεν σου βγάζει επιλογή να κάνεις report? Είναι σίγουρο αυτό? -
-
χάλασε μετά από δύο μήνες αγοράς και ένα μήνα από την παραγγελία μέχρι να σου έρθει σπίτι. έχασες δηλαδή το περιθώριο να ανοίξεις case στο PayPal. Οπότε και που έκαναν τόσο καιρό να απαντήσουν δε σε επηρεάζει σε κάτι στο να ανοίξεις case. 45 μέρες σου δίνει χρονικό όριο από την ημερομηνία συναλλαγής. Μακάρι να βρεις άκρη αλλά δε το βλέπω φίλε μου
Στάλθηκε από το 2014811 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Εάν υπάρχουν αποδείξεις ότι το κινητό χάλασε και επεστράφη στην gear εντός εγγύησης, και η Gear αποφαίνεται ότι δεν επισκευάζεται, να απαιτήσετε κατ' αρχήν από την gear full refumd ή αντικατάσταση με καινούργιο.Ο/H Kaxri1 έγραψε:
Ένας φίλος έχει ένα τηλεφωνο redminote 3, το οποίο δύο μήνες μετά την αγορά σταμάτησε να φορτίζει και το έστειλε πίσω στην gear best για επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης .Μετά από 3 μήνες η gearbest απάντησε ότι δεν επισκευάζεται και του έδωσε δύο ενναλλακτικές : α)επιστροφή χρηματων 35$ και β) 30 $ σε πόντους για επόμενη αγορά. Στα τρία τελευταία απαντητικά emails αποφεύγει να απαντήσει για ποιο λόγο δεν επισκευάζει το τηλέφωνο εντος εγγ'υησης . ¨εχει αντιμετωπίσει κάποιος αντίστοιχο συμβάν και τι προτείνεται να γίνει ώστε να του επισκευαστεί το τηλέφωνο μιας και ειναι εντός εγγύησης.
Εάν δεν ανταποκριθεί τότε mail στο paypal με αποδείξεις, ημερομηνίες και ό,τι άλλο αποδεικτικό υλικό έχετε (όπως είπε και ο @lallasgr) με κοινοποίηση στην gear.Ὦ ξεῖν᾿, ἀγγέλλειν πατράσι ὅτι τῇδε κοιμόμεθα τοῖς κείνων χρήμασι τρεφόμενοι.

-
Επειδή ένας φίλος έπαθε το ίδιο (του έσπασε το Micro usb στην πλακέτα επάνω). Παρήγγειλε μια άλλη (είναι ξεχωριστή από την main board) και την άλλαξε μόνος του πολύ εύκολα. Αν θέλεις ρωτάω να βρω το λινκ από το ανταλλακτικό.
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Παρόμοια νήματα

