Διαφήμιση

Μετά την αγορά XIAOMI τι κάνω σε περίπτωση βλάβης;

    • Μετά την αγορά XIAOMI τι κάνω σε περίπτωση βλάβης;

      Καλημέρα παίδες,

      μια ερώτηση πολύ απλή και γρήγορη. Έχω αγοράσει το redmi note 3 pro από ebay... Τι κάνω σε περίπτωση βλάβης; Το πάω αντιπροσωπεία; το στέλνω σε αυτόν που μου το πούλησε ή κάτι άλλο.

      ρωτάω επίσης για μια φίλη που θέλει να πάρει από vickmall, αλλά δεν τις είναι ξεκάθαρο (και εμένα επίσης) τι θα κάνει αν χρειαστεί π.χ. να αλλάξει μια οθόνη ή οτιδήποτε τις κάτσει..

      ευχαριστώ
    • Καθώς δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη ακόμη ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, σε περίπτωση βλάβης πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα από το οποίο και έγινε η αγορά της συσκευής. ;)
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • Διαφήμιση
    • άρα δηλαδή αυτό είναι μόνο για πωλήσεις?

      H Xiaomi στην Ελλάδα με επίσημο αντιπρόσωπο την Info Quest - StartUpper Startup News

      ή αυτό

      Xiaomi Greece

      edit: κατάλαβα... αν έχω εγώ θέμα που το πηρα από vickmall και είμαι εντός εγγύησης ασχολιέμαι με αυτούς, αν ασχοληθώ με την unisystems τότε θα πληρώσω το service ή ότι μου κάνουν αυτοί, εκτός εάν το πάρω από ελληνικό μαγαζί εξ αρχής και δώσω 50+ ευρώ παραπάνω

      many thanks
    • Ο/H tavliban έγραψε:

      άρα δηλαδή αυτό είναι μόνο για πωλήσεις?

      H Xiaomi στην Ελλάδα με επίσημο αντιπρόσωπο την Info Quest - StartUpper Startup News

      ή αυτό

      Xiaomi Greece

      edit: κατάλαβα... αν έχω εγώ θέμα που το πηρα από vickmall και είμαι εντός εγγύησης ασχολιέμαι με αυτούς, αν ασχοληθώ με την unisystems τότε θα πληρώσω το service ή ότι μου κάνουν αυτοί, εκτός εάν το πάρω από ελληνικό μαγαζί εξ αρχής και δώσω 50+ ευρώ παραπάνω

      many thanks
      Όπως είπα και πριν, ακόμη και η Infoquest δεν είναι επίσημος Αντιπρόσωπος αλλά διανομέας (Distributor).
      Δηλαδή όπως όλα τα υπόλοιπα μαγαζιά, καλύπτει την εγγύηση ΜΟΝΟ σε συσκευές που είναι δικής τους διανομής, και όχι από τρίτους.

      Η Επίσημη Αντιπροσωπεία, είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό από νομικής άποψης αλλά και ουσιαστικής.
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • να προσθεσω κι εγω την ταπεινη μου αποψη...πολυ καλα κινητα σε πολυ καλη τιμη (ειδικα αν ειναι αγοραζμενα απο κινεζικο μαγαζι online) αλλα αν συμβει κατι εμπλεξες....
      υπαρχει μεγαλη υποστηριξη στο φορουμ σε θεματα software και να ειναι καλα ολα τα παιδια που βοηθανε απο το υστερημα του χρονου τους αλλα αν κατι παει στραβα με hardware κυριολεκτικα βρασε ορυζα...!! Σε συγκεκριμενο εργαστηριο επισκευης κινητων που πηγα στην πολη μου για αλλαγη μπαταριας...με το που το ειδε, μου ειπε ορθα κοφτα, "δεν ασχολουμαι εγω μ αυτα"!! ενα απο τα ποιο παλια μαγαζια επισκευης κινητων στην πολη....
      τα ανταλλακτικα δεν ειναι διαθεσιμα στην Ελλαδα και συνηθως πρεπει να αγοραστουν online και να ερθουν μετα απο καποιο χρονικο διαστημα.
      Αν το κινητο ειναι σε εγγυηση θα πρεπει να επικοινωνησεις με το κινεζομαγαζο που το αγορασες και σχεδον να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας μεσω βιντεο, φωτογραφιων κι αλλων αποδεικτικων στοιχειων....να το στειλεις στην Κινα, να σου πουν αν δεχονται να το φτιαξουν μεσα στην εγγυηση (αναλογα με την κριση τους) και να στο στειλουν πισω...πολλες φορες ακομα και στην εγγυηση θα πρεπει να πληρωσεις απο την τσεπη σου καποιο ποσοστο επι της επισκευης η των ανταλλακτικων και να το παραλαβεις μετα απο 2-3 μηνες....
      Βεβαια τα πραγματα εξελισονται ραγδαια, σιγα σιγα υπαρχουν μαγαζια που πουλανε κινεζικα κινητα και αναταλλακτικα γι αυτα και στην ελλαδα...με καπελο στην τιμη βεβαια αλλα τουλαχιστον γλιτωνεις την αναμονη.

      Δεν θελω σε καμια περιπτωση να τρομαξω η να αποθαρυνω καποιον, απλα η σωστη ενημερωση βοηθαει στις σωστες αποφασεις.
      Εκπληκτικα κινητα τα Xiaomi, αξιοπιστα και με τρομερη σχεση ποιοτητας-δυνατοτητων-τιμης....να ειναι καλα το φορουμ και τα παιδια που μας βοηθανε.

      Καλημερα σε ολους!
    • Διαφήμιση