
Η εταιρεία αντιλήφθηκε την υπάρχουσα ανακοίνωση της σελίδας στη χώρα μας και απαντάει επίσημα στα όσα λέγονται σε αυτήν.
Πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη για να μπορέσετε να αφήσετε σχόλια και μηνύματα
Έχετε ήδη έναν λογαριασμό ; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΟ/H thanasis50 έγραψε:
Το θέμα είναι ότι η infoquest δίνει 1 χρόνο εγγύηση, κάτι το οποίο είναι αντίθετο με τις κοινοτικές οδηγίες.
Εγώ έχω γενικά αρκετά θετικές εντυπώσεις, τηρουμένων των αναλογιών. Είχα φέρει ένα για την κοπέλα ενός φίλου μου εδώ και δύο+ χρόνια και το έχει ακόμα.Ο/H Nuntius έγραψε:
Ποιος απ' τους δύο έχει δίκιο, τελικά; Η Cubot, ή η ελληνική εταιρεία; Μπερδεμένα τα πράγματα... Πάντως, προσωπικά δεν θα ήθελα να είμαι κάτοχος Cubot συσκευής ανεξάρτητα από το ποιος λέει αλήθεια! Ξέρω άτομα όμως που αγόρασαν smartphone Cubot και στο τρίμηνο τους έβγαλε πρόβλημα! Αν ισχύουν τα όσα λέει η ελληνική εταιρεία για το service, τότε όλοι οι κάτοχοι Cubot πέταξαν ουσιαστικά τα λεφτά τους, έτσι δεν είναι;
Σωστος! μάλλον είναι θέμα χρόνου να γίνουν τα ίδια και με τα ξιαόμι. Και αν κουνηθεί το φορουμ μας και κάνει ότι οι πωλωνοί και το xiaomi.eu me ta eshop που άνοιξαν, θα εχουμε άγρια τσόντα να το δείτε.Ο/H flowin_through έγραψε:
Εγώ έχω γενικά αρκετά θετικές εντυπώσεις, τηρουμένων των αναλογιών. Είχα φέρει ένα για την κοπέλα ενός φίλου μου εδώ και δύο+ χρόνια και το έχει ακόμα.Είναι απλο, η ελληνική εταιρεία τα είχε φέρει με μια ψευτοσυνεργασια με την cubot η οποία δεν είχε επίσημη αντιπροσωπεία γλιτωνοντας πιθανώς αρκετά έξοδα και ευθύνες και οι Έλληνες χωρίς να πληρώνουν αποκλειστικότητες και τέτοια. Μετα ήρθε η infoquest που θέλει να μονοπωλησει οτιδήποτε, γιατί υπάρχει ζωή (κέρδη) και μετά τα IPhone και τα ψιλοεσκασε στην cubot και πιθανώς στο κράτος για να είναι ο επίσημος μεταπωλητης. Η cubot ποιον θα υποστηρίξει;Ο/H Nuntius έγραψε:
Ποιος απ' τους δύο έχει δίκιο, τελικά; Η Cubot, ή η ελληνική εταιρεία; Μπερδεμένα τα πράγματα... Πάντως, προσωπικά δεν θα ήθελα να είμαι κάτοχος Cubot συσκευής ανεξάρτητα από το ποιος λέει αλήθεια! Ξέρω άτομα όμως που αγόρασαν smartphone Cubot και στο τρίμηνο τους έβγαλε πρόβλημα! Αν ισχύουν τα όσα λέει η ελληνική εταιρεία για το service, τότε όλοι οι κάτοχοι Cubot πέταξαν ουσιαστικά τα λεφτά τους, έτσι δεν είναι;
Αυτό πρέπει να σημαινει αυτό ειδα και γω και νομιζω οτι εκει το πάνε. Πρεπει να εχει γινει συμφωνια με τον gearbest. Όλα οσο γινοντε review απο κεινον είναι. Το φορουμ έχει την καλύτερη υποστήριξη που εχω δει ε τι λείπει? μα να μπορουμε να αγοραζουμε συσκευες απο δω μεσαΟ/H Snake έγραψε:
Νομίζω πως το διαφημιστικό που έβαλαν τα παιδιά πρέπει να έχει σχέση με τις πωλήσεις.
Μακάρι.
Θα γίνει χαμός αν τελικά ισχύει κάτι τέτοιο και με δεδομένη την υποστήριξη σε όλα από την κοινότητα.![]()