Παιδιά καλησπέρα ,
έχω καινούριο xiaomi mi5s . Το αγόρασα από gearbest , και προχθές καθώς φόρτιζε ( με αντάπτορα ) σταμάτησε στο 67% . Άλλαξα το usb type c , άλλαξα και τον αντάπτορα για τον φορτιστή τίποτα. Είναι dead. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι 1)πως γίνεται αυτό; 2 εβδομάδες κινητό και δεν το έχω φορτίσει αρκετές φορές. 2)Έστειλα μήνυμα στο gearbest και δεν μου δίνουν άλλον φορτιστή γιa το κινητό μου. Τους είπα ότι θα ανοίξω claim στην paypal λόγω του ότι έχω 1 χρόνο εγγύηση και μου κάνουν κυριολεκτικά τους κινέζους... Μου λένε ότι θα μου στείλουν ένα usb και power adapter... ότι ναναι...
Μέσω mygad ο φορτιστής κοστίζει 9.90€ + έξοδα αποστολής 12€. Δεν είναι τόσα τα χρήματα , αλλά θέλω να βγάλω μια άκρη από Gearbest καθώς έχω 1 χρόνο εγγύηση. Τι να κάνω;
έχω καινούριο xiaomi mi5s . Το αγόρασα από gearbest , και προχθές καθώς φόρτιζε ( με αντάπτορα ) σταμάτησε στο 67% . Άλλαξα το usb type c , άλλαξα και τον αντάπτορα για τον φορτιστή τίποτα. Είναι dead. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι 1)πως γίνεται αυτό; 2 εβδομάδες κινητό και δεν το έχω φορτίσει αρκετές φορές. 2)Έστειλα μήνυμα στο gearbest και δεν μου δίνουν άλλον φορτιστή γιa το κινητό μου. Τους είπα ότι θα ανοίξω claim στην paypal λόγω του ότι έχω 1 χρόνο εγγύηση και μου κάνουν κυριολεκτικά τους κινέζους... Μου λένε ότι θα μου στείλουν ένα usb και power adapter... ότι ναναι...
Μέσω mygad ο φορτιστής κοστίζει 9.90€ + έξοδα αποστολής 12€. Δεν είναι τόσα τα χρήματα , αλλά θέλω να βγάλω μια άκρη από Gearbest καθώς έχω 1 χρόνο εγγύηση. Τι να κάνω;
