Ειμαι στην κατηγορια αυτων που δεν εχουν παρει tracking. Του εστειλα μηνυμα μεσω paypal και εχει deadline να απαντησει 21 Ιουνιου. Μετα γινεται αυτοματα claim?
[Προσοχή Απάτη] Αντιμετώπιση θεμάτων σχετικά με το duangtop
- Ολοκληρώθηκε
- Σημαντικό
-
-
Καλως ορίσατε στον πολύπλοκο κόσμο του paypal. Λογικά θα σου δείξει το επόμενο σου βήμα. Μην άγχεσαι. Είναι guided.
-
Καλά κρασιά. Στο ali express θα είχαμε πάρει πίσω τα λεφτά μας σε 5 μέρες χωρίς tracking. Δεν καταλαβαίνω αυτούς που λένε πως για ακριβές αγορές δεν το εμπιστεύονται.
-
Ο/H OMAN έγραψε:
Ειμαι στην κατηγορια αυτων που δεν εχουν παρει tracking. Του εστειλα μηνυμα μεσω paypal και εχει deadline να απαντησει 21 Ιουνιου. Μετα γινεται αυτοματα claim?
Πολύ προσοχή παιδιά σε αυτά που γράφουν τα αυτοματοποιημένα μηνύματα του paypal και τι γράφουν ειδικά με τις προθεσμίες.
Deadline to respond: 21 June 2017
We encourage you to work directly with tao lingling to resolve this problem. Most of the time problems like this can be resolved quickly and amicably through the Resolution Center. There, you'll be able to review the transaction details and communicate with the seller. We will notify you when your seller posts a response to your message.
You need to take action on this case prior to 21 June 2017. These actions may include marking the case as resolved if you reach an agreement with your seller or escalating the case to a claim if you cannot resolve it. If you take no action before 21 June 2017, this case will be closed automatically. Once a case has been closed, it cannot be reopened or escalated to a PayPal claim.
-
Ο/H zt654 έγραψε:
Περίπου. Μπορεί ανάλογα με τον οργανισμό της κάρτας να κάνεις έως και 6 μήνες.
Αυτό είναι σχετικό και ανάλογα με την περίπτωση. Πρόσφατα κάναμε με πελάτη μας αμφισβήτηση χρέωσης από εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων στην Ιταλία, η εταιρεία δεν απάντησε σε 15 εργάσιμες μέρες όπως όφειλε και η κάρτα πιστώθηκε με το πόσο την 16 μέρα. Ήταν ένα ποσό 90€ αν θυμάμαι καλά. Μπορεί να πάρει παραπάνω αν είναι μεγαλύτερο ποσό αλλά απάντηση για κάρτα μετά από 2 μήνες είναι πολύ σπάνιο.
Στάλθηκε από το MI 5s μου -
Ο/H OMAN έγραψε:
Ειμαι στην κατηγορια αυτων που δεν εχουν παρει tracking. Του εστειλα μηνυμα μεσω paypal και εχει deadline να απαντησει 21 Ιουνιου. Μετα γινεται αυτοματα claim?
οπότε προσοχή τι σας γράφει!!!!!!
Προσωπικά ανοίγω dispute και ζητάω refund με το που θα γίνει κάτι διαφορετικό από αυτό που γράφουν στα προϊόντα τους. ακόμα και για καθυστέρηση στη παραλαβή. Για τα unregistered βεβαια ...ούτε λόγος καθυστέρησης...... -
Ο/H divo έγραψε:
Ο/H OMAN έγραψε:
Ειμαι στην κατηγορια αυτων που δεν εχουν παρει tracking. Του εστειλα μηνυμα μεσω paypal και εχει deadline να απαντησει 21 Ιουνιου. Μετα γινεται αυτοματα claim?
Η επιλογή "escalated to claim" του είναι διαθέσιμη από την στιγμή που ανοιξε την υπόθεση ως dispute (κάτω κάτω με μπλε γράμματα, δεύτερη επιλογή, στο "view" της υπόθεσης).
Απλά το paypal του ζητάει να αφήσει χρόνο στον πωλητή (αόριστο) για να απαντήσει, ΑΛΛΑ μέχρι την 21η Ιουνίου να έχει γίνει κάποια ενέργεια. Αλλιώς η υπόθεσή του θα κλείσει και αυτό θα είναι μη αναστρέψιμο!!! -
Λοιπόν για να ηρεμήσουν και όσοι απο λάθος επελεξαν το Unauthorised Transaction και το Paypal σας ζητάει να πάτε στην τράπεζα σας.
Θα πάρετε και εσεις τα χρήματα σας, απλά η αναμονή είναι μεγαλύτερη των 2 μηνων που ανίφεραν κάποιοι φίλοι. Αυτό είναι πάνω κάτω για εντός Ελλάδος συναλλαγές,
για εκτός Ελλάδος είναι περισσότερος χρόνος.
Οπως και να έχει το πράγμα και στην περίπτωση αυτή η τράπεζα του Duangtop (όταν λάβει την αμφισβήτηση μέσω της τράπεζας σας) θα ζητήσει αποδεικτικά ότι ο πωλητής πούλησε
αυτό που πληρώσατε. Αν ο τύπος είναι εξαφανισμένος η τράπεζα του θα αναλάβει το κόστος (όπως και το Paypal) της αποπληρωμής σας. -
Θετική απάντησηΓια να μην μπερδευόμαστε η διαδικασία είναι μια που πρέπει να ακολουθηθεί και από τις δυο περιπτώσεις.
Και από αυτούς που παρέλαβαν (καλώδιο, άδειο φάκελο, ντουί, συνδετήρα κλπ) και από αυτούς που δεν πήραν τίποτα, ούτε tracing number.
Η διαδικασία είναι μέσω paypal αρχικά και μέχρι ολοκλήρωσης όλης της διαδικασίας, θετικής ή αρνητικής για εμάς. Για την περίπτωση αρνητικής έκβασης για εμάς τότε ξεκινάμε διαδικασία μέσω της τράπεζάς μας.
Έτσι λοιπόν στο paypal μπαίνουμε στην συναλλαγή με τον duang όπου στους περισσότερους (αν όχι όλους) αναφέρεται ως tao lingling Payment και πατάμε πάνω στην επιλογή που μας δίνει για να ξεκινήσει το dispute.
Ξεκινάει η διαδικασία επίλυσης της διαφοράς αρχικά με τον πωλητή.
Γράφουμε στην φόρμα το κείμενο στο οποίο αναφέρουμε το πρόβλημα (παραλαβή καλωδίου ή παραλαβή αέρα κοπανιστού) και το στέλνουμε. Τότε έρχεται το e-mail (αυτοματοποιημένο) από το paypal το οποίο μας δίνει το deadline του dispute και για τις δυο πλευρές (εμάς και τον ντούγκη). Αυτή η ημερομηνία ΔΕΝ πρέπει να ξεπεραστεί χωρίς ενέργεια!
Ανάλογα την περίπτωσή μας αφήνουμε και ένα εύλογο διάστημα στον ντούγκη να απαντήσει. Επειδή το ποιο πιθανό είναι να μην απαντήσει ποτέ δική μου επιλογή (παρέλαβα καλώδιο) ήταν να προχωρήσω μετά από 72+ ώρες σε escalated to claim.
Εδώ λοιπόν μπαίνουμε στην σελίδα view της υπόθεσής μας πατάμε τον σχετικό σύνδεσμο για να γίνει υπόθεση claim και εκεί σε νέα φόρμα εξηγούμε ξανά το πρόβλημα (εγώ έκανα copy & paste αυτά που έγραφα στον ντούγκη συν ότι δεν απαντησε στο dispute μετά από 3 ημέρες) και το στέλνουμε. Μην ψάχνετε ακόμα για επιλογές ανεβάσματος κάποιου αρχείου (φωτό κλπ) είναι στο επόμενο βήμα.
Σε αυτό το βήμα το paypal δίνει 10 ημέρες χρόνο να απαντήσει ο πωλητής και να στείλει ότι αποδείξεις έχει ότι έστειλε αυτό ακριβώς που παραγγείλαμε (δίνει καταλυτική ημερομηνία το pp). Αφού λάβει και ελέγξει τα στοιχεία τότε θα ξαναπιάσει την υπόθεσή μας.
Μετά θα μας ζητήσει κι εμάς αποδείξεις του τι παραγγείλαμε και τι παραλάβαμε (φωτό, βίντεο κλπ), οπότε θα εξετάσει και θα δώσει τελική λύση υπερ μας ή κατά μας.
Όλα αυτά αν προσέξετε καλά τα αυτοματοποιημένα μηνύματα του paypal αναγράφονται.
Πολύ προσοχή στις ημερομηνίες που μας δίνονται κατά το dispute σε πρώτη φάση και έπειτα όταν μας ζητούνται κάποια στοιχεία.
Δεν πρέπει να βγούμε εμείς εκτός χρόνων για κανέναν λόγο.
Εάν κάποια πλευρά βγει εκτός χρόνων είναι συνήθως υπερ της άλλης πλευράς.
Όλο αυτό θα διαρκέσει (κατά προσωπική μου εκτίμηση) από 15 ημέρες μέχρι 1 μήνα.
Απλά προσοχή και αν δεν είμαστε για κάτι σίγουρη ρωτάμε, παίρνουμε μια σίγουρη απάντηση και μετά προχωράμε!
Εδώ θα ήθελα να παρακαλέσω όλα τα μέλη της κοινότητάς μας αν δεν είναι 101% σίγουροι για την απάντησή τους να μην την δώσουν καθόλου μιας και μπορεί να οδηγήσει σε δυσάρεστη έκβαση της υπόθεσης κάποιου μέλους.Αυτό το μήνυμα σημειώθηκε ως θετικό από τον/ην demakhs ()
Αιτία: Ο οδηγός που θα μας σώσει από τον τράκη!!! -
Ο/H soulg έγραψε:
Ο/H divo έγραψε:
Ο/H OMAN έγραψε:
Ειμαι στην κατηγορια αυτων που δεν εχουν παρει tracking. Του εστειλα μηνυμα μεσω paypal και εχει deadline να απαντησει 21 Ιουνιου. Μετα γινεται αυτοματα claim?
Απλά το paypal του ζητάει να αφήσει χρόνο στον πωλητή (αόριστο) για να απαντήσει, ΑΛΛΑ μέχρι την 21η Ιουνίου να έχει γίνει κάποια ενέργεια. Αλλιώς η υπόθεσή του θα κλείσει και αυτό θα είναι μη αναστρέψιμο!!!
Timeframe
----------------------------------------------------------------
You can escalate this dispute to a PayPal claim until ................. On that
date, we will automatically close the dispute. We encourage you to respond
to the seller as soon as possible.
A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal claim
και το δευτερο ειναι που δινουν χρονο στον πωλητη να ανταποκριθει. Εδω μας ειπε οτι εχουν δωσει dedline στον πωλητη!!
Το τι ζηταει το PP δεν τον ενδιαφέρει. Τους γράφει ότι προσπάθησε να επικοινωνησει μαζί του και δεν πήρε απάντηση, οπότε προχωράει σε claim! Ετσι γινονται οι ενεργειες πιο γρηγορα.
Εμενα μου ανοιγε το claim μετα απο μια εβδομαδα σχεδόν. Διότι περίμεναν ανταπόκριση από τον πωλητή. Αν αυτή ήταν άμεση έδινε το δικαίωμα για claim.
Γι αυτο λεω αν αφηνει τα παιδια να κανουν claim NA ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ. Υπόψιν οτι μονο αν κανετε claim θα εχετε λυση. Ακομα και σε περιπτωσεις που ο πωλητης υπαρχει....
Viewing image Jto3f.png
-
Φίλε @divo o @OMAN είναι στην περίπτωση που ανέφερα ποιο πάνω.
Πρέπει να αφήσει να περάσουν κάποιες ώρες/μέρες δίνοντας, κατά το paypal, χρόνο στο πωλητή να απαντήσει. Το πόσο χρόνο θα δώσει είναι στην κρίση του. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να αφήσει να έρθει η 21η Ιουνίου χωρίς να έχει κάνει claim που την επιλογή αυτή την έχει ήδη.
Σε κάθε περίπτωση το e-mail που πήρε από το pp του λέει τι πρέπει να κάνει με λεπτομέρειες. -
Ενα google translate Για τα βήματα που γινονται dispute kai claim ειναι αντιγραφή απο την paypal
Βήμα 1 - Άνοιγμα διαφωνίας αμέσως
Μπορείτε να ανοίξετε μια διαφορά. Ο αγοραστής ζητά τη βοήθεια ενός πωλητή για την επίλυση ενός προβλήματος με μια συναλλαγή. Στο Κέντρο ψηφίσματος που βρίσκεται στον λογαριασμό μου, τον πόρο PayPal για την επίλυση ζητημάτων μεταξύ αγοραστών και πωλητών. Για να επικοινωνήσετε απευθείας με έναν πωλητή και να επιλύσετε το πρόβλημα Ο αγοραστής και ο πωλητής καταλήγουν σε συμφωνία και κλείνουν την υπόθεση ή το PayPal έρχεται σε απόφαση και κλείνει την υπόθεση. Μια προβληματική συναλλαγή. Έχετε 180 ημέρες από την ημερομηνία πληρωμής για να ανοίξετε μια διαφορά. Οι συνήθεις λόγοι για την έναρξη διαφοράς περιλαμβάνουν:
Πληρώσατε ένα στοιχείο αλλά δεν το έχετε λάβει και ο πωλητής δεν συνεργάζεται ή δεν ανταποκρίνεται.
Λάβατε ένα στοιχείο που ήταν σημαντικά διαφορετικό από αυτό που περιγράψατε.
Κάντε κλικ στο κουμπί Επίλυση συναλλαγής στο Κέντρο επίλυσης για να ανοίξετε μια διαφορά. Στη συνέχεια, παρέχετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ζήτημα και δημοσιεύστε ένα μήνυμα στον πωλητή.
Οι συναλλαγές που είναι παλαιότερες των 180 ημερών δεν μπορούν να αμφισβητηθούν, αλλά πρέπει να αναφερθούν. Το PayPal παρακολουθεί τις τάσεις των επιδόσεων των πωλητών σε περίπτωση που χρειαστεί να αναλάβουμε δράση για την προστασία άλλων αγοραστών.
Βήμα 2 - Διαπραγμάτευση για επίλυση διαφορών
Εσείς και ο πωλητής έχετε 20 ημέρες για να επιλύσετε τη διαφορά ή να την κλιμακώσετε σε μια απαίτηση του PayPal Ο αγοραστής ή ο πωλητής ζητά από το PayPal να επανεξετάσει μια διαφορά και να αποφασίσει το αποτέλεσμα.
Ο πωλητής ελέγχει το μήνυμά σας και απαντά στο Κέντρο ανάλυσης. Αυτή είναι η ευκαιρία σας να επικοινωνείτε άμεσα και να επιλύετε το ζήτημα ανταλλάσσοντας μηνύματα μηνυμάτων. Επικοινωνήστε με σαφήνεια και συμπεριλάβετε προτάσεις για τον τρόπο επίλυσης του προβλήματος, όπως μέσω μιας πλήρους ή μερικής επιστροφής χρημάτων.
Το PayPal μπορεί να δει όλα τα δημοσιευμένα μηνύματα σε περίπτωση που η διαφορά κλιμακωθεί σε αξίωση.
Τοποθετούμε το holdRestricting τα κεφάλαια που σχετίζονται με μια διαφορά, ώστε να μην μπορούν να αποσύρονται από το λογαριασμό PayPal του αγοραστή ή του πωλητή. Σε όλα τα κεφάλαια που σχετίζονται με τη συναλλαγή έως ότου επιλυθεί ή κλείσει η διαφορά.
Βήμα 3 - Κλείστε τη διαφορά ή κλιμακώστε σε μια αξίωση
Μπορείτε να κλείσετε Για να τερματίσετε μια διαφορά ή αξίωση. Μια κλειστή διαφορά δεν μπορεί να επαναληφθεί ή να κλιμακωθεί σε μια αξίωση. Κλείνουμε αυτόματα τις διαφωνίες μετά από 20 ημέρες εκτός εάν έχουν κλιμακωθεί σε μια αξίωση PayPal. Διαφωνία εάν εσείς και ο πωλητής καταλήξετε σε συμφωνία.
Διαφορετικά, μπορείτε να κλιμακώσετε τη διαφορά σε μια αξίωση PayPal εντός 20 ημερών από την έναρξη της διαφοράς. Πρέπει να περιμένετε 7 ημέρες για να επιτρέψετε την αποστολή πριν κλιμακώσετε μια διαφωνία με μια αξίωση PayPal για ένα στοιχείο που δεν έχει παραληφθεί. Κλείνουμε αυτόματα τις διαφορές μετά από 20 ημέρες.
Περιμένετε μέχρι να είστε 100% ικανοποιημένοι με το ψήφισμα πριν κλείσετε μια διαφωνία. Μια κλειστή διαφωνία δεν μπορεί να ξανανοίξει ή να κλιμακωθεί σε μια αξίωση του PayPal.
Επιλέξτε την ανοικτή διαφορά στο Κέντρο ανάλυσης και κάντε κλικ στην ενέργεια που θέλετε στο κάτω μέρος της οθόνης λεπτομερειών διαφωνίας για να κλείσετε ή να κλιμακώσετε μια διαφορά.
Απαιτούμε περισσότερες πληροφορίες από εσάς όταν κλιμακώνετε μια διαφορά σε μια αξίωση PayPal
Βήμα 4 - Διερευνούμε και επιλύουμε την αξίωση
Με την κλιμάκωση της διαφοράς σε μια αξίωση, ζητάτε από το PayPal να το αναθεωρήσει και να αποφασίσει το αποτέλεσμα.
Προσπαθούμε να επιλύσουμε υποθέσεις εντός 30 ημερών, αλλά σύνθετες υποθέσεις ενδέχεται να χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να ερευνήσουν, να εκδώσουν τελική απόφαση, να απελευθερώσουν τυχόν κονδύλια και να κλείσουν την υπόθεση.
Εσείς και ο πωλητής ενδέχεται να ισχύουν συγκεκριμένες προθεσμίες για νέες πληροφορίες. Χρησιμοποιούμε τα μηνύματα που ανταλλάσσονται στο Κέντρο επίλυσης, μαζί με άλλες λεπτομέρειες, για να καθορίσουμε το αποτέλεσμα.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την πρόοδο της αίτησής σας και να απαντήσετε σε αιτήματα για πληροφορίες στο Κέντρο ανάλυσης.
Σας ειδοποιούμε όταν φτάνουμε σε μια τελική απόφαση απόφασηPayPal για την επίλυση και το κλείσιμο της υπόθεσης ..
Φιλε @soulg αν μας βαλει ο @OMAN το μαιλ που ελαβε τοτε θα δουμε ποιος εχει πραγματικα dedline! Γιατι αν ειναι όπως λες το dedline για να κανει ο @OMAN το claim και αυτος περιμενει... τοτε απλα δε θα πρει φραγκο!!!
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0