Για να μπει σε recovery δεν πρέπει να σβήσει τελειος; Νομίζω πως μόνο reboot κάνει. Κρατάω το volume button για αρκετή ώρα και και κάνει επανεκκίνηση. Βρήκα κάποιους στη Θεσσαλονίκη που επιδιορθωνουν xiaomi. Είναι οκ;
ακολουθησα τον παραπανω οδηγο και εβαλα την fastboot global rom μεσω fastboot αλλα τιποτα. το κινητο ανοιξε και η οθονη συνεχιζει να ειναι μαυρη, οποτε παω για αλλαγη οθονης μαλλον
Τελικα δεν καηκε η οθονη απ¨οτι μου ειπε το παιδι που του το εστειλα για επισκευη. Εβαλε αλλη οθονη και παλι παραμενει μαυρη. Ουτε το λογισμικο φταιει. Μαλλον εχει καψει μητρικη. Τι κανουμε τωρα: Αν το στειλω πισω στην Κινα θα μου το κανουν;
Το κινητο το ειχα παραγγείλει απο yeso521 και εχουν την εξης ανακοινωση στην σελιδα τους
Service Adjustment Notice
Dear friends and customers. Thank you very much for your support and trust.
We are solving much quality problems from the beginning of this year.
But now still not find a better way.
We are only a Chinese store, also we not able to get little special support from xiaomi and other brands companies.
We only sell new phones, also tested them very carefully before send out, but they still have some bugs or faulty.
Now these phones not have good enough quality, also the factories not want to take their responsibility.
It is much hard and difficult for us to provide better local after-sale service. We want to make a declaration.
We only provide standard Chinese warranty for our goods.
We provide online technology support and software problems support, we will try our best to solve the problems ASAP.
But all hardware problems and quality problems, we have to ask customers to send back to our China address.
We now only have this way to provide the good repair quality.
But for the orders until today, we provide the same local after-sale service until 2018-04-05.
We will do as we promised. Thank you very much for your support and understanding.
Best wishes.
2017-04-05.
Sincerely, yeso521
Τους εχω στειλει 5 μαιλ και ακομη καμια απαντηση. Τι μπορω να περιμενω τωρα;;;
=============== Ιουν 28th 2017, 2:40pm ===============
Επιτέλους απάντησαν και είπαν να τους το στείλω για επισκευή. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να το στείλω στη Κίνα;