Κατ' αρχάς καλησπέρα ,
Τον Δεκέμβριο του ΄16 αγόρασα ένα mi pad 2 64gb (windows) από το κατάστημα Banggood .
Το Tablet εδώ και λίγες μέρες εμφανίζει στην οθόνη του ένα logo μπαταρίας με ένα warning triangle στην μέση και είναι αδύνατο να ανοίξει η να κάνω οτιδήποτε σε αυτό. Σύμφωνα με το Banggood το προϊών έχει 1 χρόνο εγγύηση και μπορώ να το στείλω πίσω για επισκευή.
Σκέφτομαι όμως τα μεταφορικά , τελωνεία κτλ ...
Η αν θα ήταν πιο εύκολο να το επισκευάσω μόνος μου η να το πάω σε κάποιο κατάστημα
Θα ήθελα την γνώμη σας επάνω στο θέμα
Ευχαριστώ εκ των πρότερων
Τον Δεκέμβριο του ΄16 αγόρασα ένα mi pad 2 64gb (windows) από το κατάστημα Banggood .
Το Tablet εδώ και λίγες μέρες εμφανίζει στην οθόνη του ένα logo μπαταρίας με ένα warning triangle στην μέση και είναι αδύνατο να ανοίξει η να κάνω οτιδήποτε σε αυτό. Σύμφωνα με το Banggood το προϊών έχει 1 χρόνο εγγύηση και μπορώ να το στείλω πίσω για επισκευή.
Σκέφτομαι όμως τα μεταφορικά , τελωνεία κτλ ...
Η αν θα ήταν πιο εύκολο να το επισκευάσω μόνος μου η να το πάω σε κάποιο κατάστημα
Θα ήθελα την γνώμη σας επάνω στο θέμα
Ευχαριστώ εκ των πρότερων