Διαφήμιση

Επισκευή Sim card slot *Θεσσαλονίκη*

    • Απαντήθηκε
    • Να περιμένουμε λιγάκι και την απάντηση του @Qubestores σχετικά με το θέμα. Σε γενικές γραμμές υπάρχει προβλημα με τα Xiaomi ανταλλακτικά αλλά ας μην προτρέχουμε.

      @DrSaG ενα μαγαζί είναι. Οπως σου είπα ήδη και στο ΠΜ μπορείς να αναζητήσεις άλλη εναλλακτική.
    • Διαφήμιση
    • Αυτό ενδιαφέρει και εμένα έχω παραλάβει το ανταλλακτικό. Απλά ο φίλος μου που επισκευάζει τις συσκευές μου, υπολογιστές εδώ έκανε πίσω.

      Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Το τηλέφωνο το έφερε στην επιχείρησή ο γιος της κυρίας που χρησιμοποιεί το τηλέφωνο και από ότι μας ανέφερε, από κακή χρήση χάλασε το sim reader.
      Το κόστος σε τέτοιες περιπτώσεις είναι 20-30€ συν το ΦΠΑ και για την τελική τιμή ο πελάτης ενημερώνεται τηλεφωνικά, αφού ελεγχθεί η συσκευή, πράγμα που αναφέρθηκε στον γιο της κατόχου της συσκευής, ο οποίος και την άφησε για έλεγχο και κοστολόγηση.
      Εφόσον δεν μπορεί να επισκευαστεί ή δεν συμφωνήσει με την τελική τιμή ο πελάτης, τότε η συσκευή επιστρέφεται, χωρίς καμία χρέωση για την εργασία ελέγχου.
      Η συσκευή την επόμενη μέρα ανοίχτηκε από το service και διαπιστώθηκε ότι, για την απρόσκοπτη λειτουργία της απαιτείται ανταλλακτικό το οποίο δεν υπήρχε στο απόθεμα.
      Η επιχείρηση ενημέρωσε την άμεσα ενδιαφερόμενη, για την έλλειψη ανταλλακτικού και ότι την επόμενη ημέρα θα ενημερώνονταν εκ νέου.
      Σήμερα Παρασκευή ενημερώθηκε ότι, δεν βρέθηκε ανταλλακτικό και ότι περιμένουμε απάντηση από προμηθευτή, οπότε η επισκευή θα αργούσε λίγο παραπάνω και ότι αν μέχρι Δευτέρα με Τρίτη δεν βρίσκαμε ανταλλακτικό, θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε σε επισκευή (πατέντα) του υπάρχοντος εξαρτήματος, κάτι το οποίο δεν είναι τόσο εύκολο και πάντα επιτυχές.
      Η ενδιαφερόμενη μας εδωσε διορία μέχρι Τετάρτη για επισκευή με ανταλλακτικό και ότι δεν επιθυμεί την επισκευή του ήδη υπάρχοντος.
      Τα @Qubestores είμαι μια επιχείρηση που εδώ και τρία χρόνια υποστηρίζει τα xiaomi όσο καλύτερα γίνεται και δεν έχει σκοπό να "τρολαρει" κανέναν, πόσο μάλλον μέλη αυτής της κοινότητας.
      Οι γνώστες ξέρουν καλά ότι η επισκευές των sim readers θεωρούνται δύσκολες.
      Κύριε @DrSaG εφόσον είστε γνώστης, όπως λέτε, μπορούμε να επιστρέψουμε την συσκευή σε εσάς την Δευτέρα και να την επισκευάσετε μόνος σας.
      Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2314030241 και ενημερώστε μας για το τί μέλλει γενέσθαι. :)
    • Η απάντηση που δώσατε μου άρεσε εκτός από το << θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε σε επισκευή (πατέντα) του υπάρχοντος εξαρτήματος, κάτι το οποίο δεν είναι τόσο εύκολο και πάντα επιτυχες.>> δεν είναι σοβαρή απάντηση αυτή να με συγχωρείς, αν και σας έδωσα like για την υπόλοιπη απάντηση που δώσατε στον @DrSaG
    • Ο/H Qubestores έγραψε:

      Το τηλέφωνο το έφερε στην επιχείρησή ο γιος της κυρίας που χρησιμοποιεί το τηλέφωνο και από ότι μας ανέφερε, από κακή χρήση χάλασε το sim reader.
      Το κόστος σε τέτοιες περιπτώσεις είναι 20-30€ συν το ΦΠΑ και για την τελική τιμή ο πελάτης ενημερώνεται τηλεφωνικά, αφού ελεγχθεί η συσκευή, πράγμα που αναφέρθηκε στον γιο της κατόχου της συσκευής, ο οποίος και την άφησε για έλεγχο και κοστολόγηση.
      Εφόσον δεν μπορεί να επισκευαστεί ή δεν συμφωνήσει με την τελική τιμή ο πελάτης, τότε η συσκευή επιστρέφεται, χωρίς καμία χρέωση για την εργασία ελέγχου.
      Η συσκευή την επόμενη μέρα ανοίχτηκε από το service και διαπιστώθηκε ότι, για την απρόσκοπτη λειτουργία της απαιτείται ανταλλακτικό το οποίο δεν υπήρχε στο απόθεμα.
      Η επιχείρηση ενημέρωσε την άμεσα ενδιαφερόμενη, για την έλλειψη ανταλλακτικού και ότι την επόμενη ημέρα θα ενημερώνονταν εκ νέου.
      Σήμερα Παρασκευή ενημερώθηκε ότι, δεν βρέθηκε ανταλλακτικό και ότι περιμένουμε απάντηση από προμηθευτή, οπότε η επισκευη θα αργούσε λίγο παραπάνω και ότι αν μέχρι Δευτέρα με Τρίτη δεν βρίσκαμε ανταλλακτικό, θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε σε επισκευή (πατέντα) του υπάρχοντος εξαρτήματος, κάτι το οποίο δεν είναι τόσο εύκολο και πάντα επιτυχες.
      Η ενδιαφερόμενη μας εδωσε διορία μέχρι Τετάρτη για επισκευή με ανταλλακτικό και ότι δεν επιθυμεί την επισκευή του ήδη υπαρχοντος.
      Τα @Qubestores είμαι μια επιχείρηση που εδώ και τρία χρόνια υποστηρίζει τα xiaomi οσο καλύτερα γίνεται και δεν έχει σκοπό να "τρολαρει" κανέναν, πόσο μάλλον μέλη αυτής της κοινότητας.
      Οι γνώστες ξέρουν καλά ότι η επισκευές των sim readers θεωρούνται δύσκολες.
      Κύριε @DrSaG εφόσον είστε γνώστης, όπως λέτε, μπορούμε να επιστρέψουμε την συσκευή σε εσάς την Δευτέρα και να την επισκευασετε μόνος σας.
      Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2314030241 και ενημερώστε μας για το τί μέλλει γενέσθαι. :)
      Ας τα πάρουμε με την σειρά.
      1) "Το κόστος σε τέτοιες περιπτώσεις είναι 20-30€ συν το ΦΠΑ και για την τελική τιμή ο πελάτης ενημερώνεται τηλεφωνικά". Το κόστος στον πελάτη σας είπατε ότι ανέρχεται στα 35 ευρώ. Το εύρος τιμής 20-30 ευρώ οταν το πρόβλημα είναι το SIM reader μου ακούγεται λίγο μπακαλίστικο. Mi3, SIM reader issue τάδε τιμή. Έχετε επισκευάσει και άλλα οπότε ξέρετε την στάνταρ τιμή, οχι 20-30 και στο τέλος 35 ενω δεν υπάρχει ανταλλακτικό ακόμα διαθέσιμο.
      2) Πατέντα με soldering και χρέωση "πιο ακριβά" απο την αντικατάσταση με νέο ανταλλακτικό όπως αναφέρατε στο τηλέφωνο, δεν είναι professionalism απο την πλευρά σας. Ισα ίσα οι "πατέντες" πληρώνονται πιο φθηνά από μια επισκευή με καινούργιο ανταλλακτικό και όχι πιο ακριβά. Έχω επισκευάσει SIM reader με soldering iron, ξέρω ότι είναι ζόρι και βγάζεις μάτια, αλλά όταν προσφέρεις εξυπηρέτηση με τρόπο πιο επίφοβο στο να χαλάσει πάλι και χωρίς ιδιαίτερο κόστος, δεν πας πιο ψηλά την τιμή. Αναφέρεται επίσης οτι μπορεί να μην είναι επιτυχές. Δηλαδή θα κοστίσει πχ 50 ευρώ στον πελάτη και μπορεί να χαλάσει κι όλας το κινητό. Οπότε θα μου επιτρέψεις να χαρακτηρίσω αυτό λίγο ως trolling.
      3) Εμπιστεύτηκα και επικοινώνησα με το κατάστημα σας ύστερα από επικοινωνία με μέλος του φόρουμ. Αν ήμουν ακόμη Ελλάδα δεν θα έμπαινα σε αυτήν την διαδικασία γιατί όπως αναφέρω πιο πριν, ζω και εργάζομαι στο εξωτερικό και το κινητό το άφησα στην "κυρία" για δώρο. Επίσης σαν πρώην επιχειρηματίας στην Ελλάδα, προτιμώ και στηρίζω τα "γειτονικά" μαγαζιά και όχι τις μεγάλες αλυσίδες, όχι μόνο για τις καλύτερες τιμές τους αλλά γιατί οι αλυσίδες θα επιβιώσουν στην κρίση, τα μαγαζιά της γειτονιάς αν δεν τα στηρίξουμε όχι.
      4)"Οι γνώστες ξέρουν καλά ότι η επισκευές των sim readers θεωρούνται δύσκολες."
      Δεν αναφέρω πουθενά ότι η αντικατάσταση του sim reader είναι παιχνιδάκι ούτε σας υποβάθμισα σαν μαγαζί/service, είναι δύσκολες συμφωνώ μαζί σας, αλλά δεν είναι και αντικατάσταση CPU στην MOBA με Digital Infrared IRDA που μόνο το cleaning του socket απαιτεί 1-4 ώρες. (Τελικά κάτι ξέρω όπως λεω και σε προηγούμενο post). Το trolling πηγαίνει για όλα τα points που έχω γράψει εδώ.
      5)"θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε σε επισκευή (πατέντα) του υπάρχοντος εξαρτήματος, κάτι το οποίο δεν είναι τόσο εύκολο και πάντα επιτυχες."
      Απο όσο ενημερώθηκα, η πελάτης σας γνωστοποίησε ότι ΑΝ βρείτε ανταλλακτικό τότε να προχωρήσετε στην επισκευή αλλιώς δεν θέλει να προβεί στο έξτρα κόστος της άλλης λύσης aka πατέντα.
      6) Θα σας καλέσει η πελάτης την Δευτέρα το πρωί για να μάθει αν έχετε βρει ανταλλακτικό. Αν όχι, όπως ανέφερα πιο πάνω, δεν θέλει να προβεί σε διαδικασίες επισκευής με άλλους τρόπους και θα περάσει να παραλάβει την συσκευή.

      Edit:
      Όπως αναφέρει ο @Maronbil, όταν επισκέυασε ο αδερφός του στο κατάστημα σας μια ίδια συσκευή με το ίδιο πρόβλημα, το κόστος ήταν 20 ευρώ.
      Anyway, το μείζων θέμα δεν είναι το πόσο χρεώσατε άλλον πελάτη πριν 1 χρόνο για ίδια επισκευή αλλά για την πιο ακριβή "πατέντα", που όπως λέτε μπορεί και να μην είναι επιτυχής. Άλλωστε, όπως αναφέρετε, αφού πραγματοποιήσετε τον έλεγχο και με ενημερώσετε για το κόστος μπορώ ως πελάτης να αρνηθώ την επισκεύη του και να προχωρήσω σε αναζήτηση άλλου Service center πιο οικονομικού (Έρευνα αγοράς).

      @Octaviastikos
      :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ευχαριστώ για την πληροφορία!!

      =============== Αυγ 26th 2017, 6:29pm ===============
      UPDATE:
      Μίλησα με το κατάστημα για την διαδικασία της επισκευής. Η αντιμετώπιση ήταν άριστη και επαγγελματική. Με ενημέρωσαν ότι υπάρχει θέμα διαθεσιμότητας του ανταλλακτικού και ότι μέχρι Δευτέρα απόγευμα θα γνωρίζουν περισσότερα.
      Και για τον φίλο @spideman3 που ενδιαφερόταν για να λύσει το ίδιο πρόβλημα που έχει στην Mi3 συσκευή του, σίγουρα θα σου πρότεινα να επισκευτείς το Qubestore Ευόσμου για μια συζήτηση μαζί τους. Η συνομιλία μου μαζί τους (διέρκησε 28 λεπτά) ήταν πλήρως φιλική, απολαυστική και ενημερωτική πράγμα σπάνιο τη σήμερον ημέρα! Με λίγα λόγια σίγουρα θα τους επισκεπτόμουν για ενα Service κινητού ξανά και ας μην έχουν ανταλλακτικό διαθέσιμο αυτήν την στιγμή. Όσο για την πατέντα και το κόστος της, με ενημέρωσαν για την δικαιολογημένη αύξηση της τιμής για την επισκευή. Απο εκεί και πέρα, αν ο πελάτης δεν επιθυμεί και την βρίσκει ακριβή μπορεί να πάρει πίσω το κινητό χωρίς κανένα έξτρα κόστος.

      Υ.Γ. για κάποιον λόγο δεν μπορούσα να κάνω επεξεργασία του προηγούμενου post μου οπότε έπρεπε να δημιουργήσω καινούργιο.
      Υ.Γ.2. Όχι, δεν μου πρόσφεραν καλύτερη τιμή ή εκπτωτικά κουπόνια για να γράψω καλά λόγια :ugeek:
    • Διαφήμιση
    • ρε παιδιά τι λέτε τώρα !! έχω πάει και στα δυο καταστήματα αυτήν την στιγμή που υπάρχουν στην Θεσσαλονίκη και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος. Φιλικοί απόλυτα εξυπηρετικοί απόλυτα και από τιμές κανονικές την στιγμή που ανταλλακτικά δεν υπάρχουν ούτε στην info quest !!! τα παιδιά σου λένε άστο το βλέπουμε και μιλάμε. και τι ειναι 30€ με ΦΠΑ για μια επισκευή ?? όταν ο τιμοκατάλογος σε άλλα μαγαζιά είναι με την ώρα 15€ μόνο που θα το δει !! Εγώ πάντως έμεινα πολύ ευχαριστημένος και από συμπεριφορά και από αποτέλεσμα