Διαφήμιση

Εμφάνιση προηγούμενου λογαριασμού mi και κλειδωμα [SOLVED]

    • Διορθώθηκε
    • Εμφάνιση προηγούμενου λογαριασμού mi και κλειδωμα [SOLVED]

      Καλησπέρα παιδιά. Πριν λίγες μέρες αγόρασα στον γιο μου ένα μεταχειρισμένο note 4x με την official global stable.Το παλικάρι που το πήρα είχε λογαριασμό mi αλλά δεν θυμοταν τον κωδικο του και δεν μπορούσαμε να κάνουμε εργοστασιακές ρυθμισης.
      Σε επικοινωνία μαζί του έκανα ανάκτηση κωδικού και με τον νέο κωδικό μου έδινε πρόσβαση στον λογαριασμό του στο mi security και στο mi forum...αλλα πάλι δεν με άφηνε για εργοστασιακές ρυθμίσεις...Το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά βέβαια και με τον Google λογαριασμό του γιου μου. Το αφήσαμε έτσι μιας και τον προηγούμενο κάτοχο δεν Τον ενοχλούσε εφόσον δεν θα αγόραζε άλλη συσκευή xiaomi...
      Σήμερα λοιπόν μας έπιασε η μανία της μ@@@@ιας και του σκαλίσματος και βάλαμε να περάσουμε την miui 9...Ολα καλά με την αναβάθμιση αλλά στο σημείο της ενεργοποίησης του mi account μας βγάζει τον λογαριασμό του προηγούμενου και δεν δέχεται τον κωδικό που είχαμε κάνει ανάκτηση...
      Έκανα πάλι wipe data μέσω του recovery που έχει η συσκευή (όχι custom...) και με προχώρησε στην αρχική οθόνη...Αλλα μετά από λίγο μου έβγαλε ότι η συσκευή κλειδώθηκα και να βάλω τον κωδικό του προηγούμενου...
      Δοκίμασα με τον δικιά μου σιμ και με τον δικό μου λογαριασμό στην xiaomi αλλά δεν αναγνωρίζει τίποτα...ζηταει πάλι του προηγούμενου...Προφανως ,Από ότι καταλαβαίνω, σχετίζεται και το imei της συσκευής για λόγους ασφαλείας...
      Πώς μπορώ να παρακαμψω τον λογαριασμό του άλλου μιας και η επικοινωνία μαζί του (σε περίπτωση που έχει ξαναστείλει κωδικους σε εκείνον)ειναι αδυνατη λογω διακοπων?
      Ευχαριστώ...
    • RE: Εμφάνιση προηγούμενου λογαριασμού mi και κλειδωμα

      Ο/H markosf έγραψε:

      Καλησπέρα παιδιά. Πριν λίγες μέρες αγόρασα στον γιο μου ένα μεταχειρισμένο note 4x με την official global stable.Το παλικάρι που το πήρα είχε λογαριασμό mi αλλά δεν θυμοταν τον κωδικο του και δεν μπορούσαμε να κάνουμε εργοστασιακές ρυθμισης.
      Σε επικοινωνία μαζί του έκανα ανάκτηση κωδικού και με τον νέο κωδικό μου έδινε πρόσβαση στον λογαριασμό του στο mi security και στο mi forum...αλλα πάλι δεν με άφηνε για εργοστασιακές ρυθμίσεις...Το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά βέβαια και με τον Google λογαριασμό του γιου μου. Το αφήσαμε έτσι μιας και τον προηγούμενο κάτοχο δεν Τον ενοχλούσε εφόσον δεν θα αγόραζε άλλη συσκευή xiaomi...
      Σήμερα λοιπόν μας έπιασε η μανία της μ@@@@ιας και του σκαλίσματος και βάλαμε να περάσουμε την miui 9...Ολα καλά με την αναβάθμιση αλλά στο σημείο της ενεργοποίησης του mi account μας βγάζει τον λογαριασμό του προηγούμενου και δεν δέχεται τον κωδικό που είχαμε κάνει ανάκτηση...
      Έκανα πάλι wipe data μέσω του recovery που έχει η συσκευή (όχι custom...) και με προχώρησε στην αρχική οθόνη...Αλλα μετά από λίγο μου έβγαλε ότι η συσκευή κλειδώθηκα και να βάλω τον κωδικό του προηγούμενου...
      Δοκίμασα με τον δικιά μου σιμ και με τον δικό μου λογαριασμό στην xiaomi αλλά δεν αναγνωρίζει τίποτα...ζηταει πάλι του προηγούμενου...Προφανως ,Από ότι καταλαβαίνω, σχετίζεται και το imei της συσκευής για λόγους ασφαλείας...
      Πώς μπορώ να παρακαμψω τον λογαριασμό του άλλου μιας και η επικοινωνία μαζί του (σε περίπτωση που έχει ξαναστείλει κωδικους σε εκείνον)ειναι αδυνατη λογω διακοπων?
      Ευχαριστώ...
      Αν δεν κάνω λάθος και ούτε πρόκειται να σου ανοίξει αν δεν βγάλεις από μέσα τον παλιό λογαριασμό! Εκτός αν μιλήσεις με την εταιρεία την ίδια!

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Θα πρέπει να μιλήσετε με τον πωλητή για να κάνετε εκ νέου ανάκτηση του κωδικού, ελπίζω να έχετε στοιχεία επικοινωνίας. :/
    • Διαφήμιση
    • Καλημερα. Καταρχην ευχαριστω και τους δυο για τις απαντησεις σας....Επικοινωνησα με τον προηγούμενο κάτοχο το βράδυ...Μπηκε το παιδι με τον κωδικό που έχουμε στο mi security και από το find my device διέγραψε την συσκευή...Του ήρθε και ένα μήνυμα στο κινητό του αλλά ήταν στα Κινέζικα!!!
      Βέβαια η συσκευή ακόμα ζητάει τον κωδικό του λογαριασμού του...Αυτο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως γίνεται με τον αυτόν τον κωδικό που έχουμε να μπαίνει εκείνος από άλλη συσκευή και να μην τον αναγνωρίζει αυτή που έχουμε Εμείς εφόσον βγάζει τον ίδιο αριθμό λογαριασμού mi???
      Θα έλεγα ότι είναι θέμα σιμ και αριθμού...αλλα από ότι μου είπε το βράδυ μπήκε από υπολογιστή...
      Εκτός αν έχει κάποιον χρόνο που πρέπει να περιμένουμε μέχρι να ενεργοποιηθεί η διαγραφή της συσκευής από τον λογαριασμό του...
      Όταν λέτε να επικοινωνήσω με την εταιρεία....μιλαμε για Κίνα???
    • Ο/H markosf έγραψε:

      Καλημερα. Καταρχην ευχαριστω και τους δυο για τις απαντησεις σας....Επικοινωνησα με τον προηγούμενο κάτοχο το βράδυ...Μπηκε το παιδι με τον κωδικό που έχουμε στο mi security και από το find my device διέγραψε την συσκευή...Του ήρθε και ένα μήνυμα στο κινητό του αλλά ήταν στα Κινέζικα!!!
      Βέβαια η συσκευή ακόμα ζητάει τον κωδικό του λογαριασμού του...Αυτο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως γίνεται με τον αυτόν τον κωδικό που έχουμε να μπαίνει εκείνος από άλλη συσκευή και να μην τον αναγνωρίζει αυτή που έχουμε Εμείς εφόσον βγάζει τον ίδιο αριθμό λογαριασμού mi???
      Θα έλεγα ότι είναι θέμα σιμ και αριθμού...αλλα από ότι μου είπε το βράδυ μπήκε από υπολογιστή...
      Εκτός αν έχει κάποιον χρόνο που πρέπει να περιμένουμε μέχρι να ενεργοποιηθεί η διαγραφή της συσκευής από τον λογαριασμό του...
      Όταν λέτε να επικοινωνήσω με την εταιρεία....μιλαμε για Κίνα???
      Αφού μπόρεσε και μπήκε στον λογαριασμό απλός ας σου δώσει τον κωδικό για να τον βγάλεις εσύ! Και τελείωσε έτσι πιστεύω!

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Άμα ο κωδικός είναι σωστός, δοκίμασε να βγάλεις τις sim που έχει μέσα και να δεις εάν τον δεχτεί.

      Η άλλη επιλογή που έχετε είναι να μπει ξανά στο mi cloud, αλλά δεν θα πάει στο find my devive, από εκεί κάνει μόνο factory reset στο κινητό.
      Θα πρέπει να γίνει σύνδεση εσωτερική στο mi cloud...για να κάνετε διαγραφή της συσκευής από το mi account.












    • Διαφήμιση
    • Ο/H zt654 έγραψε:

      @tarnanas Βάλε στο ένα από τα δύο ποστ "να διαγραφεί".
      Sorry δεν κατάλαβα τι να κάνω?

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Καλημέρα. Μόνο για ενημέρωση μήπως γίνει κάτι παρόμοιο και σε άλλον...
      Με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της συσκευής κάναμε όλα αυτά που προτείνατε παραπάνω...Ακομα και σε νέα ανάκτηση κωδικών...μπαιναμε κανονικά στον λογαριασμό από Αλλη συσκευη και υπολογιστή...αλλα από την συγκεκριμένη δεν άφηνε με τίποτα...Με την προσθήκη κάρτας σιμ ...η συσκευή λειτουργούσε κανονικά από πίσω (δεχόταν κλήσεις...μηνυματα...ειδοποιησεις...) αλλά έβγαζε συνεχώς μήνυμα για κλειδωμένο τηλέφωνο και δεν μας άφηνε να το δουλέψουμε. Με τα πολλά είδαμε ότι ο αριθμός λογαριασμού που μας ζηταγε τον κωδικό του ενώ ξεκινούσε με τα ίδια νούμερα...στο τέλος ήταν διαφορετικά από τον λ8γαριασμο του παιδιού...Το κινητό το είχε πάρει σφραγισμένο από σκρουτζομαγαζο!!!!!
      Εκεί καταλάβαμε ότι κάτι άλλο παίζει και το τηλέφωνο είχε κλειδωθεί για λόγους ασφαλείας...
      Στείλαμε email στην xiaomi με όλα τα στοιχεία της συσκευής και την απόδειξη αγοράς..και σε 3 μέρες το τηλέφωνο ξεκλειδωθηκε και πλέον δουλεύει κανονικά...
      Τώρα ποιανού ήταν ο λογαριασμός που εμφανιζόταν....κανεις δεν ξέρει!!!!
      Ευχαριστώ για την βοήθεια που πήρα και από εδώ...
    • Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν.
      Άντε να χαρείς την συσκευή σου... :thumbsup:
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • Διαφήμιση