Διαφήμιση

Πολύ μεγάλες καθυστερίσεις σε δέματα απο το εξωτερικό.

    • Ολοκληρώθηκε

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Πολύ μεγάλες καθυστερίσεις σε δέματα απο το εξωτερικό.

      Θα σας περιγράψω και εγώ την εμπειρία μου ενα site από την Κίνα το LightInTheBox.
      Στις 27 Νοεμβρίου παράγγειλα ένα κινητό xiaomi Redmi 4X .
      Ενώ το site έγραφε ότι θα αποσταλεί σε μία με τρεις εργάσιμες αυτοί έκαναν 18 μέρες να κανουν την αποστολη. Το κινητό έκανε 20 μέρες περίπου να φθάσει στην Ολλανδία και από εκεί επιτέλους στις 10 ιανουαρίου εφθασε στο τελωνείο στο αεροδρόμιο Αθηνών.
      Η ημερομηνία σήμερα είναι 23 Ιανουαρίου και το κινητό βρίσκεται ακόμα στο τελωνείο.
      Έμαθα ότι όταν κάποια στιγμή εκτελωνιστεί θα μου βάλουν κάποιο ποσό να πληρώσω σε δασμούς.
      Εγώ όμως έχω πληρώσει στο πιο πάνω site ασφάλεια τελωνείου 3,5 ευρώ .
      Έχουν ήδη περάσει δύο μήνες από την παραγγελία μου το τηλέφωνο δεν το έχω στα χέρια μου και ανησυχώ μήπως πληρώσω και τελωνείο.
      Μήπως τελικά δεν αξίζεις να παραγγέλνεις κινητά τηλέφωνα από από το εξωτερικό;
    • το ήξερες πως υπάρχει μεγάλη (το πιο πιθανό είναι) πιθανότητα να περάσει τελωνείο.
      Το μαγαζί που περιγράφεις σου πληρώνει τα τελωνειακα, αν προκύψουν και εφόσον έχεις συνάψει ασφάλεια τελωνείου.
      Να ενημερώνεστε πριν παραγγείλετε.

      Όσον αφορά το χρόνο παράδοσης, ναι είναι πολύς και το σκέφτεσαι δίπλα πριν πάρεις από έξω...
    • Διαφήμιση
    • Με το κατάστημα μίλησες για την καθυστέρηση και εάν ναι, ποια ήταν η απάντησή τους ? :)
    • Μου απαντούσαν μονίμως μετα απο 2-3 μερες με μηνύματα όπως 'έλεγξε στο ταχυδρομείο σου, μήπως δεν είναι σωστή η διεύθυνση που μας έστειλες κλπ.
      Γενικά ασάφειες μήπως κερδίσουν χρόνο.
      Το σίγουρο είναι ότι εδω και 14 μερες βρίσκεται το δέμα σε αναμονή για να περάσει από το τελωνείο.
      Ήμαρτον .Κοντεύει να βγει το επόμενο μοντέλο από το κινητό που παράγγειλα και εγώ δεν έχω λάβει ακομα το κινητό μου.
      Οπου ακουτε lightinthebbox μακριά παιδιά.
    • Στο μόνο πράγμα που μπορείς να κατηγορήσεις το κατάστημα είναι στο θέμα των 18 ημερών που έκανε να σου το στείλει, οπότε και θα μπορούσες να ζητήσεις ακύρωση της παραγγελίας.

      Από εκεί και μετά αναλαμβάνουν οι μεταφορικές, τα ταχυδρομεία και φυσικά τα τελωνεία κάθε χώρας. Ένα στάδιο που κανένα κατάστημα δεν μπορεί να κάνει κάτι γιατί απλά δεν είναι στο χέρι τους.

      Πέραν αυτού στο τέλος της παραγγελίας και πριν πληρώσεις έχει ημερομηνία εκτιμώμενης παράδοσης 15-34 ημέρες, χωρίς να υπολογίζεται μέσα η καθυστέρηση των ελληνικών τελωνείων η οποία μπορεί να φτάσει ή να ξεπεράσει τον μήνα...
    • Οκ το οτι γραφει 3 μερες και κανει 18 δεν το θεωρείς εσυ παραπλανηση ετσι ;
      Το οτι τους εστειλα 3 φορες μήνυμα και μου απαντουσαν με μηνυματα-κονσερβα ουτε αυτο δειχνει κατι ε;
      Επίσης να αναφερω οτι οι τυποι δεν έχουν ούτε ενα μειλ και ουτε ενα τηλεφωνο για εξυπηρέτηση πελατων.
      Τωρα αν εσυ εχεις συμφεροντα να υπερασπίζεσαι το lightinthe box ειναι δικο σου θεμα οπως και δικο μου θεμα ειναι να τους μαυρίζω και να προσπαθω να γλυτώσω αλλους φιλους απο κινεζους απατεώνες.
      Ξαναπαραθετω το λινκ με τους χρονους παραδοσης και τα συμπεραματα δικα σας

      xiaomi redmi 4x 5 ιντσών 4g smartphone (3gb + 32gb 13mp snapdragon 435 octa core 4100mah) 5636135 2018 – €106.37
    • Διαφήμιση
    • Όταν κρίνεις άλλους, είτε είναι άνθρωποι είτε καταστήματα, να είσαι σε θέση να αποδεκτής και την κρίση των άλλων στα λεγόμενα-γραφόμενά σου.


      Ο/H okotzak έγραψε:

      Οκ το οτι γραφει 3 μερες και κανει 18 δεν το θεωρείς εσυ παραπλανηση ετσι ;
      Στο έγραψα από την αρχή ότι σε αυτό το στάδιο έχεις δίκιο και είχες κάθε δικαίωμα να κάνεις ακόμα και ακύρωση της παραγγελίας, κάτι που δεν έκανες αλλά αποδέχθηκες την καθυστερημένη αποστολή...


      Ο/H okotzak έγραψε:

      Το οτι τους εστειλα 3 φορες μήνυμα και μου απαντουσαν με μηνυματα-κονσερβα ουτε αυτο δειχνει κατι ε;
      Επίσης να αναφερω οτι οι τυποι δεν έχουν ούτε ενα μειλ και ουτε ενα τηλεφωνο για εξυπηρέτηση πελατων.
      Έτσι απαντάνε όλα τα καταστήματα, ακόμα και εδώ όμως και ενώ δεν είχες σωστή επικοινωνία με το κατάστημα κάτι που το θεωρείς λάθος από μέρους τους (και σίγουρα είναι), δεν ακύρωσες την παραγγελία αλλά αποδέχθηκες την καθυστερημένη αποστολή...


      Ο/H okotzak έγραψε:

      Τωρα αν εσυ εχεις συμφεροντα να υπερασπίζεσαι το lightinthe box ειναι δικο σου θεμα οπως και δικο μου θεμα ειναι να τους μαυρίζω και να προσπαθω να γλυτώσω αλλους φιλους απο κινεζους απατεώνες.
      Ούτε έχω ψωνίσει, ούτε το έχω προτείνει ποτέ σαν κατάστημα σε κανέναν και επειδή το πας σε προσωπικό επίπεδο, αν εσύ δεν ξέρεις να προφυλάξεις τον εαυτό σου από ένα καταστήματα απατεώνων και ειδικά όταν έχεις περιθώριο 18 ημερών που θα μπορούσες να το κάνεις, δεν σου φταίει ο απατεώνας, αυτή είναι η δουλειά του , να ξεγελάει αφελείς και ευκολόπιστους... :)

      Αν είχα προσωπικό όφελος το ποστ σου θα είχε διαγραφή και δεν θα το συζητάγαμε καν και θα σε είχα στείλει για χειμερινά μπανάκια για δημόσια προσβολή συντονιστή με τον χαρακτηρισμό που έκανες ότι έχω συμφέρων να υπερασπίζομαι το κατάστημα !


      Κατανοώ τον εκνευρισμό σου αλλά σε καμία περίπτωση δεν σου φταίνε οι άλλοι :)

      =============== Ιαν 24th 2018, 8:54am ===============
      Και για να ξεκαθαρίσει το τοπίο:
      1. Στάδιο παραγγελίας-συσκευασίας-προετοιμασίας: Ευθύνη για τις όποιες καθυστερήσεις 100% του καταστήματος
      2. Στάδιο αποστολής-ταξιδιού-τελωνείου: ευθύνη της μεταφορικής, των τελωνείων της κάθε χώρες και εν μέρη του καταστήματος ως προς την επιλογή της μεταφορικής με την οποία συνεργάζεται.
      3. Στάδιο παράδοσης (αφού έχει βγει από το τελωνείο): Ευθύνη του τοπικού ταχυδρομείου (ΕΛΤΑ για εμάς) για την όποια καθυστέρηση.

      Στο 1 έχεις απόλυτο δίκιο και τα χώνεις για το κατάστημα.
      Στο 2 & 3 δεν φταίει το όποιο κατάστημα για την όποια καθυστέρηση, πλην του σημείου που αφορά την επιλογή των συνεργαζόμενων μεταφορικών εταιρειών. :)

      Και μία πρόταση για μελλοντικές αγορές, ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΠΟΤΕ από Gearbest :D
    • @okotzak δεν έχουμε κανένα συμφέρον να στηρίξουμε κανένα κινέζικο e-shop. Ακόμα και αυτά τα οποία διαφημίζονται εντός της κοινότητας.

      Αντίθετα εχουμε κάθε συμφέρον να υποστηρίξουμε τους χρήστες αυτης της κοινότητας. Οπότε δεν μαλώνουμε μαζί σου. Απλά φωτίζουμε κάποια σημεία κλειδιά στην διαδικασία της αγοράς.

      Οι αγορές από το εξωτερικό (και ειδικά από ΚΙνα) ενέχουν αρκετούς κινδύνους και απαιτούν μεγάλη υπομονή. Ακομα και δοκιμασμένα e-shop εχουν απογοητεύσει χρήστες.

      Ολοι κάποια στιγμή είχαν μια κακή εμπειρία. Κάποιοι προτίμησαν την ηρεμία τους από την αγορά από κινεζομάγαζα. Είναι και αυτή μια τακτική
    • Εχθές μετά από 73 μέρες από την πληρωμή κατάφερα επιτέλους και παρέλαβα το τηλέφωνο μου.
      Μια βδομάδα νωρίτερα χρειάστηκε να στείλω με mail στο ταχυδρομείο την απόδειξη από το paypal για την αξία του κινητού ώστε να το εκτελωνίσουν.
      Πράγματι το κινητό εκτελωνίστηκε και εγώ χρειάστηκε να πληρώσω 40 ευρώ (25 δασμοί και 15 έξοδα εκτελωνισμού) στον κισσέ των ταχυδρομείων όταν το παρέλαβα.
      Στα θετικά, μου έκανε πολύ καλή εντύπωση ότι την ίδια μέρα έστειλα την απόδειξη από το ταχυδρομείο με email στο lightinthebox και την ίδια μέρα μου στείλαν τα 40 ευρώ πίσω με refund στην paypal.(Είχα βάλει ασφάλεια τελωνείου 2,5 ευρώ στην παραγγελεία μου )
      Τώρα τίθεται το εξής ερώτημα.
      Πώς είναι δυνατόν τα όποια κινέζικα καταστήματα να πληρώνουν 40 ευρώ για δασμούς και άλλα έξοδα για ένα κινητό που αγόρασες 102 ευρώ ?
      Είναι προφανές ότι δεν τους συμφέρει.
    • Διαφήμιση