Έδωσα ότι στοιχεία και links είχα στον επισκευαστή της γειτονιάς που κατέχει και μου το έδωσε πίσω λέγοντας μου ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΦΙΛΕ ΘΑ ΤΟ ΧΑΛΑΣΕΙΣ και με παρέπεμψε στην Infoquest όπου νομίζω δεν αναλαμβάνει service εισαγωγής έτσι δεν είναι; Ετοιμάζω mail στο Αliexpress ζητώντας refund φοβερά εξοργισμένος (και δεν είναι καν δικό μου το τηλέφωνο) με τις κοτσάνες αυτές. Άκου brick απο OTA αν είναι δυνατόν! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
Φεύγει και για Αγγλία η φίλη με το Xiaomi την Παρασκευή και είναι τρελλαμένοι που θα φύγει χωρίς τηλέφωνο...
Ότι και να πεις έχεις δίκιο, η πιο άμεση λύσει είναι να ανοίξεις την πλάτη και να κάνεις test point, σε 10 λεπτά θα έχεις λειτουργική συσκευή με china fastboot rom όμως, σε άλλα 10 βάζεις play store και μπορεί να το πάρει άνετα μαζί της με αγγλικά μενού.
Παράλληλα κάνεις την διαδικασία για ξεκλείδωμα ώστε με την πρώτη ευκαιρία να περάσεις global rom
η Infoquest να πάρει συσκευή που δεν φέρνει καν ;
πάμε καλά ;
επίσης , επειδή δε κατάλαβα, είχατε επίσημη ρομ ή μούφα ;
Η Infoquest ναι και η όποια Infoquest. Αν μπορεί γιατί οχι; Θα πληρώσουμε κύριε δεν πάμε τζαμπέ μέσω εγγύησης.
Λογικό βέβαια μιας και είναι διανομέας και οχι αντιπρόσωπος και γω στη θέση της το ίδιο θα έκανα, σιγά μην έμπλεκα.
Της τα έλεγα πριν το πάρει απο AliExpress περι ελληνικής υποστήριξης/αγοράς μα προτίμησε την έκπτωση εκ Κίνας.
Τώρα κλαίει για τα +30€ που δεν έδωσε. Κρίμα, πραγματικά κρίμα. Πως το επιτρέπει η Xiaomi αυτό άραγε να κάνει ο καθένας ότι θέλει με τα κινητά της;
Η Infoquest ναι και η όποια Infoquest. Αν μπορεί γιατί οχι; Θα πληρώσουμε κύριε δεν πάμε τζαμπέ μέσω εγγύησης. Λογικό βέβαια μιας και είναι διανομέας και οχι αντιπρόσωπος και γω στη θέση της το ίδιο θα έκανα, σιγά μην έμπλεκα.
Της τα έλεγα πριν το πάρει απο AliExpress περι ελληνικής υποστήριξης/αγοράς μα προτίμησε την έκπτωση εκ Κίνας. Τώρα κλαίει για τα +30€ που δεν έδωσε. Κρίμα, πραγματικά κρίμα. Πως το επιτρέπει η Xiaomi αυτό άραγε να κάνει ο καθένας ότι θέλει με τα κινητά της;
Καρντάση μην το κάνεις το κορίτσι και κλαίει, δεν πειράζει ότι έγινε έγινε, αν δεν την πατήσεις δεν μαθαίνεις, ( άμα σου πούμε εμείς πόσες φορές την πατήσαμε θα αρχίσεις να τρέχεις ανάποδα στον μονόδρομο ) απλά της έκατσε η στραβή, δεν χρειάζεται τώρα ζόρισμα η κατάσταση θα την βρούμε την άκρη.
Η Infoquest ναι και η όποια Infoquest. Αν μπορεί γιατί οχι; Θα πληρώσουμε κύριε δεν πάμε τζαμπέ μέσω εγγύησης. Λογικό βέβαια μιας και είναι διανομέας και οχι αντιπρόσωπος και γω στη θέση της το ίδιο θα έκανα, σιγά μην έμπλεκα.
Της τα έλεγα πριν το πάρει απο AliExpress περι ελληνικής υποστήριξης/αγοράς μα προτίμησε την έκπτωση εκ Κίνας.
Τώρα κλαίει για τα +30€ που δεν έδωσε. Κρίμα, πραγματικά κρίμα. Πως το επιτρέπει η Xiaomi αυτό άραγε να κάνει ο καθένας ότι θέλει με τα κινητά της;
Ναι , μα και να το δεχόταν (με πληρωμή, που δεν το κάνει) δεν θα ασχολιόταν με συσκευή που δεν φέρνει (ακόμα)
Για μένα το λάθος είναι το ali
αν δεν ξέρεις δεν αγοράζεις από όπου βρεις επειδή είναι φθηνό (κάποτε και ρεπλικες αγοράζανε άλλοι από αλι χωρίς να το ξέρουν)
γιατί να μην αγοράσεις από τα "γνωστά" όπου μπορείς να ρωτήσεις κιόλας τι παίζει με την ρομ
ΑΥτά γίνονται και κλειδώνει ή έστω προσπαθεί να κλειδώσει η xiaomi bootloader Κλπ
edit -> προφανώς και φταίει και η xiaomi για αυτά (άργησε να βγάλει γενικά global , τώρα πάλι βγάζει κινητό και βγάζει global - και αν- μετά από μήνες)
Παιδιά αν δεν ξέρουμε/δεν ασχολιόμαστε με τέτοια μόνο με Global (ούτε καν "international") ρομ και μόνο από μαγαζιά που ξέρουμε 2-3 πράγματα για αυτά , όχι ό.τι φθηνό βρούμε
Πάντως έχουμε ένα γεγονός, ότι συσκευές της Xiaomi brickάρουν μετά από αναβάθμιση ΟΤΑ, είτε πρόκειται για official είτε για unofficial, πράγμα που είναι απαράδεκτο.
Θα είχε ενδιαφέρον πάντως αν μπορούσαμε να μάθουμε αν είναι τελικά official η ενημέρωση ή όχι.