Διαφήμιση

Απογοητευση για Xiaomi redmi note 4

  • Απογοητευση για Xiaomi redmi note 4

    Γεια σας,

    είχα παραγγείλει από το Τinydeal το κινητό μου Χiaomi redmi note 4 και το εχω απο τον Ιούνιο του 2017, ολα αταν μια χαρά μέχρι που την παρασκευή έκλεισε έτσι ξαφνικα και δεν φτιαχνόταν. Το έβαλα για φόρτιση, προσπάθησα να το κάνω επανακίνηση αλλά νέκρα.....
    Σημείωση έχω αλλάξει οθόνη μια φορά πριν 5 μήνες αλλά λειτουργούσε μια χαρά.
    Το πήγα σε ένα σερβις και μου λένε οτι είναι ίσως κάτι πιο περίπλοκο γιατί ενώ το ανοιξάν προσπάθησαν να το κάνουν να λειτουργήσει και δεν αντιδρούσε σε τίποτα. Μου είπαν οτι αν θέλω να δοκιμάσουν να το φτιαξουν που δεν είχε μεγάλες πιθανότητες θα μου βγαινε 80 λίρες (να πω στο σημείο εδώ ότι βρίσκομαι αγγλία) και μου είπαν καλύτερα να πάρω καινούργιο.

    Επικοινώνησα με την εταιρία που το πήρα και λένε ότι η εγγύηση για προιόντα τους ειναι 6 μήνες και να το πάω κάπου για σέρβις. (κάτι που είχα κάνει ήδη...)
    Έστειλα στην xiaomi global email μιας και δεν έχουμε κάποιο σερβις στην ευρώπη για αυτήν την εταιρία και απλά μου είπαν να κάνω τα παραπάνω που είπα δλδ επανακίνηση κτλ και αν δεν γίνει τίποτα από αυτά θα μου δώσουν παραπάνω πληροφορίες....

    Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποια υποστήριξη για τον πελάτη; Προτιμάμε τέτοια κινητά με καλά χαρακτηριστικά αλλά επειδή δεν κυκλοφορούν στα μέρη μας πρέπει να τραβάμε ζόρι;
  • Ενημερωτικά, mido ή nikel είναι το κινητό? Ποια rom φοράει?

    Δυστυχώς αυτό είναι το ρίσκο φίλε μου αν αγοράσεις κινητό από Κίνα, οκ δίνουν 1 χρόνο εγγύηση συνήθως αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να το ξαναστείλεις πίσω και να περιμένεις. Η ευρωπαΪκή εγγύηση συνήθως σε καλύπτει 2 χρόνια.
    Τώρα πχ που τα xiaomi τα έφεραν επίσημα στην Ελλάδα σε καλύπτει η εγγύηση για 2 χρόνια χωρίς να παιδεύεσαι να το στείλεις Κίνα αλλά φυσικά η αγορά του είναι πιο ακριβή.
    Γενικά με όλες τις εγγυήσεις είναι να μην σου τύχει κάτι.
    Το καλό με τα xiaomi είναι ότι βρίσκεις φθηνά ανταλλακτικά (δύσκολα να βρεις γνήσια βέβαια) και άμα πιάνουν τα χέρια σου σε συμφέρει ή ακόμα και να βρεις ένα κατάστημα να σου κάνει τη δουλειά χωρίς φυσικά να σου πάρει εργατικά ίσα με την αξία του κινητού :P
    Τώρα στο δικό σου κινητό δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα, μπορεί να είναι κάτι απλό μέχρι και αλλαγή πλακέτας που σε αυτή τη περίπτωση όντως σε συμφέρει να πάρεις καινούργιο.
    Αν είναι πλακέτα είσαι πολύ γκαντέμης πάντως :P

    Όλα αυτά φυσικά σε επίπεδο hardware γιατί σε επίπεδο software καλύτερη υποστήριξη δε νομίζω να βρεις πουθενά αλλού ;)
    Open-source is the future
  • Διαφήμιση
  • 8@nos Thanks για την απαντηση, δεν έχω το κουτί της συσκευής μαζί μου, δεν ξέρω αν είναι nikel η mido.
    Eπικοινώνησα με μία ελληνική εταιρία αντιπρόσωπο για κινέζικες εταιρίες στην Αθήνα αλλά μου είπαν αυτό


    Όπως ανακοινώθηκε την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016, ξεκινήσαμε συνεργασία με τη ΧΙΑΟΜΙ, παρέχοντας 2 χρόνια εγγύηση

    και υποστήριξη στα προϊόντα που εμπορευόμαστε, στα οποία διασφαλίζουμε ότι διαθέτουν την επίσημη ελληνική

    ROM (άρα αναβαθμίζονται σωστά) και πληρούν τις προδιαγραφές που απαιτείται.



    ..