Γεια σας,
είχα παραγγείλει από το Τinydeal το κινητό μου Χiaomi redmi note 4 και το εχω απο τον Ιούνιο του 2017, ολα αταν μια χαρά μέχρι που την παρασκευή έκλεισε έτσι ξαφνικα και δεν φτιαχνόταν. Το έβαλα για φόρτιση, προσπάθησα να το κάνω επανακίνηση αλλά νέκρα.....
Σημείωση έχω αλλάξει οθόνη μια φορά πριν 5 μήνες αλλά λειτουργούσε μια χαρά.
Το πήγα σε ένα σερβις και μου λένε οτι είναι ίσως κάτι πιο περίπλοκο γιατί ενώ το ανοιξάν προσπάθησαν να το κάνουν να λειτουργήσει και δεν αντιδρούσε σε τίποτα. Μου είπαν οτι αν θέλω να δοκιμάσουν να το φτιαξουν που δεν είχε μεγάλες πιθανότητες θα μου βγαινε 80 λίρες (να πω στο σημείο εδώ ότι βρίσκομαι αγγλία) και μου είπαν καλύτερα να πάρω καινούργιο.
Επικοινώνησα με την εταιρία που το πήρα και λένε ότι η εγγύηση για προιόντα τους ειναι 6 μήνες και να το πάω κάπου για σέρβις. (κάτι που είχα κάνει ήδη...)
Έστειλα στην xiaomi global email μιας και δεν έχουμε κάποιο σερβις στην ευρώπη για αυτήν την εταιρία και απλά μου είπαν να κάνω τα παραπάνω που είπα δλδ επανακίνηση κτλ και αν δεν γίνει τίποτα από αυτά θα μου δώσουν παραπάνω πληροφορίες....
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποια υποστήριξη για τον πελάτη; Προτιμάμε τέτοια κινητά με καλά χαρακτηριστικά αλλά επειδή δεν κυκλοφορούν στα μέρη μας πρέπει να τραβάμε ζόρι;
είχα παραγγείλει από το Τinydeal το κινητό μου Χiaomi redmi note 4 και το εχω απο τον Ιούνιο του 2017, ολα αταν μια χαρά μέχρι που την παρασκευή έκλεισε έτσι ξαφνικα και δεν φτιαχνόταν. Το έβαλα για φόρτιση, προσπάθησα να το κάνω επανακίνηση αλλά νέκρα.....
Σημείωση έχω αλλάξει οθόνη μια φορά πριν 5 μήνες αλλά λειτουργούσε μια χαρά.
Το πήγα σε ένα σερβις και μου λένε οτι είναι ίσως κάτι πιο περίπλοκο γιατί ενώ το ανοιξάν προσπάθησαν να το κάνουν να λειτουργήσει και δεν αντιδρούσε σε τίποτα. Μου είπαν οτι αν θέλω να δοκιμάσουν να το φτιαξουν που δεν είχε μεγάλες πιθανότητες θα μου βγαινε 80 λίρες (να πω στο σημείο εδώ ότι βρίσκομαι αγγλία) και μου είπαν καλύτερα να πάρω καινούργιο.
Επικοινώνησα με την εταιρία που το πήρα και λένε ότι η εγγύηση για προιόντα τους ειναι 6 μήνες και να το πάω κάπου για σέρβις. (κάτι που είχα κάνει ήδη...)
Έστειλα στην xiaomi global email μιας και δεν έχουμε κάποιο σερβις στην ευρώπη για αυτήν την εταιρία και απλά μου είπαν να κάνω τα παραπάνω που είπα δλδ επανακίνηση κτλ και αν δεν γίνει τίποτα από αυτά θα μου δώσουν παραπάνω πληροφορίες....
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποια υποστήριξη για τον πελάτη; Προτιμάμε τέτοια κινητά με καλά χαρακτηριστικά αλλά επειδή δεν κυκλοφορούν στα μέρη μας πρέπει να τραβάμε ζόρι;