Διαφήμιση

error 86006 (Mi unlock status)

    • Δυστυχώς καμία τύχη με το mymegastore.gr
      Δεν έχουν ιδέα πως να φτιάξουν το κινητό απ'ότι κατάλαβα, και το έχουν στείλει σε άλλον ο οποίος ούτε αυτός ξέρει.
      Έχω την εντύπωση πως περιμένουν μπας και βγει εναλλακτική μέθοδος, χωρίς άνοιγμα τηλεφώνου ( 2 points).
      Πέρασε σχεδόν μήνας και ότι κουβέντα και να έκανα για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση συσκευής η απάντηση είναι πάντα η ίδια, "έπρεπε να το φέρετε σε εμάς για αναβάθμιση και εσείς φταίτε που έγινε brick".
      Αν μέχρι την άλλη βδομάδα δεν γίνει τίποτα ,θα το πάρω και θα το κάνω μόνος μου να τελειώνω.
    • Περίεργη αντιμετώπιση.
      Κάθε φορά που θέλουμε να κάνουμε κάτι αναβάθμιση θα το πηγαίνουμε στο μαγαζί που το πήραμε; Υπολογιστές, κινητά, τάμπλετ, τηλεοράσεις, δορυφορικοί δέκτες, κτλ. Δεν πάμε καλά...
    • Διαφήμιση
    • Ο/H angelkexa έγραψε:

      Πέρασε σχεδόν μήνας και ότι κουβέντα και να έκανα για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση συσκευής η απάντηση είναι πάντα η ίδια, "έπρεπε να το φέρετε σε εμάς για αναβάθμιση και εσείς φταίτε που έγινε brick".
      Πολύ απλά τους λες ότι εάν δεν το αντικαταστήσουν θα τους κάνεις καταγγελία + αρνητικές κρητικές στο σκρουτζ, στο δεύτερο θα τους πονέσει σίγουρα ;)
    • Εγω το ειχα παρει απο megastore μαζι με του φιλου.Το δικο μου το κρατησα 1 εβδομαδα,του φιλου το εφτιαξα με test point....
    • Και ο άγιος φοβέρα θέλει.
      Μετά από αρκετή ταλαιπωρία όλες αυτές τις ημέρες και προσπαθώντας να επικοινωνήσω μαζί τους σχεδόν καθημερινά στο service (pakistan guys) κατάφερα εν τέλει να μιλήσω με ελληνίδα υπεύθυνο η οποία μετά από τηλέφωνική διαμάχη μου έστειλε νέο redmi 5 plus official global αυτή την φορά.
      Μάθημα 1. Ποτέ ξανά από mymegastore.gr
      Mάθημα 2. Ποτέ ξανά τηλέφωνο από μη επίσημο αντιπρόσωπο έστω και αν πληρώσω παραπάνω 20-30 ευρώ.
      Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη σας.
    • Ο/H angelkexa έγραψε:

      Και ο άγιος φοβέρα θέλει.
      Μετά από αρκετή ταλαιπωρία όλες αυτές τις ημέρες και προσπαθώντας να επικοινωνήσω μαζί τους σχεδόν καθημερινά στο service (pakistan guys) κατάφερα εν τέλει να μιλήσω με ελληνίδα υπεύθυνο η οποία μετά από τηλέφωνική διαμάχη μου έστειλε νέο redmi 5 plus official global αυτή την φορά.
      Μάθημα 1. Ποτέ ξανά από mymegastore.gr
      ....
      Θα συμφωνούσα μαζί σου σε αυτό αν τελικά δεν σου το άλλαζαν. Αλλά από τη στιγμή που έγινε αυτό, έστω και μετά από διαμάχη, δεν νομίζω ότι μπορεί να σταθεί σαν γενική κατεύθυνση η ολική αποφυγή του συγκεκριμένου καταστήματος.
    • Διαφήμιση
    • Το ποτέ ξανά απο το συγκεκριμένο μαγαζί δεν το λέω για όλο το forum αλλά για μένα. Εγώ κατάθεσα την εμπειρία μου και από εκεί και πέρα ο καθένας πράττει όπως θέλει.
      Δεν γίνεται να με κατηγορούν έναν μήνα οτι φταίω που δεν έκανα σωστά την μαμά αναβάθμιση και μετά να μου λένε "μην ανησυχείτε αυτή την φορά σας στείλαμε κανονική global έκδοση τηλεφώνου". Άρα παραδέχονται (αφού σίγουρα τους γύρισαν αρκετά πίσω) ότι τελικά είχαν άδικο εξ αρχής.
      Τέλος πάντων το θέμα μάλλον ξέφυγε από το αρχικό topic, ελπίζω να μην περάσουν κι άλλοι αυτό που πέρασα εγώ.
      Χαιρετώ και ευχαριστώ όλους που βοήθησαν.
    • Τώρα μιλάς σωστά. Πάντως δεν ήταν υποχρεωμένοι να στο αλλάξουν, το πολύ να σου περνούσαν αυτοί global ROM στην ίδια συσκευή. Νομίζω σωστά φέρθηκαν στο τέλος, δεν θα μπορούσαν να ξέρουν από την αρχή αν η συσκευή είχε πειραγμένη rom. Θα μπορούσαν όμως να φερθούν πιο επαγγελματικά προς τον πελάτη από την αρχή και να μη σε ταλαιπωρήσουν έτσι.