Διαφήμιση

Γενική συζήτηση για το Redmi Note 5 (Whyred)

    • @linuxilakis
      Βασίλη, καλά νέα είναι το ότι υπάρχει τρόπος να ξεμπρικαρει η συσκευή αλλά πάλι χρειάζεται η άδεια της xiaomi για το EDL.

      @fanismarg Από ότι κατάλαβα το ρωσικό φόρουμ μάζεψε λογαριασμούς με μπρικαρισμενες συσκευές και πίεσε για να γίνει κάτι με τις άδειες για ΕDL. Μάλλον αυτή είναι η μόνη λύση.

      * Όταν τα πράγματα φαίνονται να είναι όπως δεν θα ήθελαν να φανούν ότι δεν είναι. *
    • Ο/H Alex_MLT έγραψε:

      Βασίλη, καλά νέα είναι το ότι υπάρχει τρόπος να ξεμπρικαρει η συσκευή αλλά πάλι χρειάζεται η άδεια της xiaomi για το EDL. Από ότι κατάλαβα το ρωσικό φόρουμ μάζεψε λογαριασμούς με μπρικαρισμενες συσκευές και πίεσε για να γίνει κάτι. Μάλλον αυτή είναι η μόνη λύση.
      Ακριβώς αυτό έγινε, άρα τα νέα δεν είναι και τόσο καλά. Για να πετύχει το unbrick χρειάζεται άνοιγμα του τηλεφώνου, μερική αποσυναρμολόγηση (προκειμένου να "φανερωθούν" τα test points) και χρήση ειδικής έκδοσης του Mi Flash με συγκεκριμένο λογαριασμό ο οποίος είναι "authorized". Το πρόβλημα είναι ότι το thread στο ρωσικό forum είχε κλείσει την τελευταία φορά που το είδα, άρα δεν είναι δυνατό να ζητήσει κάποιος άλλος authorization. Το θέμα είναι να μην φτάναμε σε αυτές τις καταστάσεις.
    • Γενική συζήτηση για το Redmi Note 5 (Whyred)

      Το άλλο που διάβασα στο xiaomi-eu, βγάλανε έκδοση της ROM χωρίς ενσωματωμένο firmware και η εγκατάστασή της δεν σε πάει σε arb 4
      Βασική συσκευή: Xiaomi Mi 9T Pro (Raphael) - ROM: EEA Stable ROM
      Εφεδρική συσκευή: Xiaomi Redmi Note 5 Global (Whyred) -- ROM: Global Stable
      Παροχέας κινητής: Deutsche Telekom / Wind
    • Διαφήμιση
    • Γενική συζήτηση για το Redmi Note 5 (Whyred)

      Απλά πιστεύω πως είναι μια αρχική λύση.... Και το πρώτο καλό νέο.... Σίγουρα θα έχουμε και άλλες εξελίξεις

      Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk
    • Ο/H charlie2alpha έγραψε:

      Το άλλο που διάβασα στο xiaomi-eu, βγάλανε έκδοση της ROM χωρίς ενσωματωμένο firmware και η εγκατάστασή της δεν σε πάει σε arb 4
      Ναι αυτό το έκαναν αφού είχαν ήδη βγάλει την αρχική έκδοση της ROM την οποία φλασάρισαν αρκετοί και μια χαρά πήγαν σε ARB 4. Μόνο όσοι φλάσαραν την V2 τη γλίτωσαν. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι λύση να αφαιρείς το firmware από μια ROM. To firmware μπορεί να περιέχει σημαντικές ενημερώσεις συμβατότητας/βελτιστοποιήσεις για το υλικό της συσκευής. Γίνεται δε να υπάρξουν ROMs που ΔΕΝ θα είναι πλέον συμβατές με παλαιότερα firmware.
    • Ο/H BanditGR έγραψε:

      Ο/H charlie2alpha έγραψε:

      Το άλλο που διάβασα στο xiaomi-eu, βγάλανε έκδοση της ROM χωρίς ενσωματωμένο firmware και η εγκατάστασή της δεν σε πάει σε arb 4
      Ναι αυτό το έκαναν αφού είχαν ήδη βγάλει την αρχική έκδοση της ROM την οποία φλασάρισαν αρκετοί και μια χαρά πήγαν σε ARB 4. Μόνο όσοι φλάσαραν την V2 τη γλίτωσαν. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι λύση να αφαιρείς το firmware από μια ROM. To firmware μπορεί να περιέχει σημαντικές ενημερώσεις συμβατότητας/βελτιστοποιήσεις για το υλικό της συσκευής. Γίνεται δε να υπάρξουν ROMs που ΔΕΝ θα είναι πλέον συμβατές με παλαιότερα firmware.
      Ναι, ισχύει αυτό που λες. Η καλύτερη λύση, αν μπορούσε να βρεθεί πιο κομμάτι του firmware είναι υπεύθυνο για το ARB και μόνο αυτό να αφαιρεθεί ίσως. Wishful thinking ίσως.
      Βασική συσκευή: Xiaomi Mi 9T Pro (Raphael) - ROM: EEA Stable ROM
      Εφεδρική συσκευή: Xiaomi Redmi Note 5 Global (Whyred) -- ROM: Global Stable
      Παροχέας κινητής: Deutsche Telekom / Wind
    • @BanditGR
      To θέμα δεν είναι η (άσχημη) κατάσταση, είναι η απουσία αντίδρασης για ένα πρόβλημα που δημιούργησε η ίδια η xiaomi στους πελάτες της υποτιμώντας πολύ σοβαρά τις συνέπειες της απουσίας σωστής πληροφόρησης για μιας τόσο σημαντικής αλλαγής.
      Οκ, λάθη συμβαινουν. Εφ'οσον από ότι αποδεικνύεται υπάρχει μια έστω δύσκολη λύση που μάλιστα περνάει και 100% από το χέρι της xiaomi, έπρεπε να είχε προσφερθεί η πληροφορία, επίσημα.
      Και όχι αντί αυτού, να βγαίνουν τυχαρπαστοι μοντερειτορ στο επίσημο global φόρουμ και να κοροϊδεύουν τον κόσμο (μην έχοντας ιδέα και για τι ακριβώς έχει συμβεί).
      Θα μου πείτε, ο μέσος χρήστης όχι downgrade δεν κάνει αλλά ίσως ούτε και τα upgrade που πρέπει. Είναι θέμα αρχής όμως και σεβασμού στον πελάτη. Κάτι που οι καταναλωτές στον λεγόμενο "δυτικό κόσμο" το έχουν για δεδομένο. Οφείλει να το καταλάβει και αυτό η xiaomi, εκτός από το να ανοίγει μαγαζιά.
      Συγνώμη για τον επιθετικό τόνο μου αλλά η όλη ιστορία και η (μη) αντιμετώπιση της από την xiaomi με έχει ενοχλήσει αφάνταστα.
      Και μάλιστα σε μια από της πιο δημοφιλείς συσκευές. Και δεν το λέω επειδή τυχαίνει να το έχω και εγώ, το ίδιο θα έλεγα αν συνέβαινε και σε οποιαδήποτε άλλη συσκευή.

      * Όταν τα πράγματα φαίνονται να είναι όπως δεν θα ήθελαν να φανούν ότι δεν είναι. *
    • Διαφήμιση
    • εγώ έκανα το λάθος να μπω στο qq της beta και όσες φορές μπαίνω η αλήθεια είναι μου έρχεται πονοκέφαλος

      πρέπει να κάνουν επιτέλους έναν διαχωρισμό global σε india / rest of world :)))

      τεσπα , βγήκε νέα σήμερα άντε να δούμε τι θα χαλάσουν πάλι
    • Ο/H kodorevi8ulis έγραψε:

      εγώ έκανα το λάθος να μπω στο qq της beta και όσες φορές μπαίνω η αλήθεια είναι μου έρχεται πονοκέφαλος

      πρέπει να κάνουν επιτέλους έναν διαχωρισμό global σε india / rest of world :)))

      τεσπα , βγήκε νέα σήμερα άντε να δούμε τι θα χαλάσουν πάλι
      Ποια είναι η νέα;

      Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    • Ο/H AlexanderK έγραψε:

      Ποια είναι η νέα;
      Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

      για beta της xiaomi λέω που δεν βγαίνει για κατέβασμα (είναι για τους beta tester μόνο)
      την πέμπτη/παρασκευή θα βγει άλλη (λογικά) beta για όλους

      τι ημερομηνία έχουμε σήμερα , ε αυτή είναι :)
    • Ο/H kodorevi8ulis έγραψε:

      Ο/H AlexanderK έγραψε:

      Ποια είναι η νέα;
      Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

      για beta της xiaomi λέω που δεν βγαίνει για κατέβασμα (είναι για τους beta tester μόνο)
      την πέμπτη/παρασκευή θα βγει άλλη (λογικά) beta για όλους

      τι ημερομηνία έχουμε σήμερα , ε αυτή είναι :)
      Έχει κάτι αξιόλογο;

      Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    • Διαφήμιση
    • Ο/H Alex_MLT έγραψε:

      @BanditGR
      To θέμα δεν είναι η (άσχημη) κατάσταση, είναι η απουσία αντίδρασης για ένα πρόβλημα που δημιούργησε η ίδια η xiaomi στους πελάτες της υποτιμώντας πολύ σοβαρά τις συνέπειες της απουσίας σωστής πληροφόρησης για μιας τόσο σημαντικής αλλαγής.
      Οκ, λάθη συμβαινουν. Εφ'οσον από ότι αποδεικνύεται υπάρχει μια έστω δύσκολη λύση που μάλιστα περνάει και 100% από το χέρι της xiaomi, έπρεπε να είχε προσφερθεί η πληροφορία, επίσημα.
      Και όχι αντί αυτού, να βγαίνουν τυχαρπαστοι μοντερειτορ στο επίσημο global φόρουμ και να κοροϊδεύουν τον κόσμο (μην έχοντας ιδέα και για τι ακριβώς έχει συμβεί).
      Θα μου πείτε, ο μέσος χρήστης όχι downgrade δεν κάνει αλλά ίσως ούτε και τα upgrade που πρέπει. Είναι θέμα αρχής όμως και σεβασμού στον πελάτη. Κάτι που οι καταναλωτές στον λεγόμενο "δυτικό κόσμο" το έχουν για δεδομένο. Οφείλει να το καταλάβει και αυτό η xiaomi, εκτός από το να ανοίγει μαγαζιά.
      Συγνώμη για τον επιθετικό τόνο μου αλλά η όλη ιστορία και η (μη) αντιμετώπιση της από την xiaomi με έχει ενοχλήσει αφάνταστα.
      Και μάλιστα σε μια από της πιο δημοφιλείς συσκευές. Και δεν το λέω επειδή τυχαίνει να το έχω και εγώ, το ίδιο θα έλεγα αν συνέβαινε και σε οποιαδήποτε άλλη συσκευή.
      Φίλε Alex, δεν έχω να προσθέσω (ή να αφαιρέσω) τίποτα σε όλα όσα λες. Η ενέργεια ήταν απαράδεκτη, ο κόσμος έχασε συσκευές (=χρήματα που πήγαν στον "κουβά"), χρόνο και την ψυχική του ηρεμία. Περισσότερο όμως απαράδεκτη είναι η απόπειρα να περάσει η εν λόγω ενέργεια "στα ψηλά", κοινώς να το πάρουμε απόφαση ότι "δεν έγινε και τίποτα" που δεν μπορούμε να πάμε πίσω, αφού πάντα θα υπάρχει κάποιο νέο update να διορθώνει τα όποια τωρινά κακώς κείμενα και φυσικά για τις χαμένες συσκευές ούτε λόγος, τη στιγμή που ΜΠΟΡΟΥΝ να τις επαναφέρουν. Τα εργαλεία και η μεθοδολογία υπάρχουν, θέληση δεν υπάρχει, μόνο απαξίωση.

      Δυστυχώς...