Διαφήμιση

Πρόβλημα φόρτισης σε Redmi Note 4 Global Edition (snapdragon)

    • Το τηλέφωνο έφτασε στα χέρια τους με DHL (κόστος 35 ευρώ , μην ρωτάτε γιατί, εδώ είναι Κύπρος, δεν το έστελνε το ταχυδρομείο) την Τρίτη το απόγευμα. Αφού περίμενα λίγες μέχρι την Πέμπτη, έστειλα ένα email ζητώντας επιβεβαίωση για το αν το παρέλαβαν όντως και πως θα προχωρούσαν.

      Μου απάντησαν σήμερα, Παρασκευή, αναφέροντας ότι το παρέλαβαν και ότι χρειάζεται αλλαγή motherboard. Μου έστειλαν παράλληλα μια φωτογραφία ενός κινητού ισχυριζόμενοι ότι είναι αυτό που τους στείλαμε, αναφέροντας ότι το κινητό ήταν στρεβλωμένο και άρα εκτός εγγύησης. Το κινητό το είχα συσκευάσει εγώ προσωπικά με τρόπο που ούτε να λυγίσει μπορούσε στο ταξίδι αλλά ούτε και να γρατσουνιστεί. Μιλάμε για τηλέφωνο προσεγμένο, ελεγμένο με τα ίδια μου τα μάτια. Ξέχασα να αναφέρω ότι ζήτησαν 225 δολλάρια για να αλλάξουν δήθεν motherboard.

      Μάλλον κάποιος προσπαθεί να κλέψει το τηλέφωνο αντικαθιστώντας ένα ακτύπητο τηλέφωνο με ένα προφανώς κτυπημένο. Τους το είπα ξεκάθαρα, ότι είτε έκαναν λάθος είτε κάποιος πάει να με κλέψει.

      Δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω για να βρω το δίκιο μου, θα τους τρελλάνω στα μηνύματα όμως.
    • Ωχ. Δυσκολη κατάσταση. Έβγαλες καμία φωτό πριν;


    • Ζήτησαν βίντεο με το πρόβλημα και τους έστειλα. Στα βίντεο φαίνεται καθαρά to serial number και το imei, το παιδί που το είχε το έβαλε σε θήκη Nilkin με πορτούλα και δεν το έβγαλε ξανά μέχρι που το βγάλαμε για το βίντεο.

      Περισσότερο προσπαθώ να πείσω τους Κινέζους να πιέσουν τους σλοβένους για να δουν αν έκαναν λάθος , προσπαθώ να τους δώσω διέξοδο να μην πούνε ότι προσπάθησαν να κλέψουν (αυτή είναι η εκτίμηση μου) αλλά ότι έκαναν λάθος. Το τηλέφωνο στάλθηκε προσεκτικά συσκευασμένο από εμένα τον ίδιο, σε συσκευασία που ούτε να λυγίσει επέτρεπε, ούτε να γδαρθεί. Ξέρω ότι λένε ψέματα, τους ζήτησα να δούνε τα βίντεο που τους έστειλα, αν το τηλέφωνο ήταν στρεβλό θα φαινόταν και εκεί.

      Περισσότερο το γράφω για να είναι λίγο υποψιασμένος ο κόσμος, να ξέρει την συμπεριφορά κάθε καταστήματος.
    • Διαφήμιση
    • Σε σημερινό απαντητικό τους email το κόστος επισκευής έπεσε από τα $225 στα $130, μου είπαν πως έκαναν λάθος και μου έδωσαν τιμή για το Mi Note 2. Τους απάντησα ότι αυτό αποδυκνείει ότι λάθη γίνονται και να ψάξουν περισσότερο. Τους προκάλεσα να δουν τα βίντεο παραλαβής του τηλεφώνου από την εταιρία τεχνικής υποστήριξης στην Σλοβενία , αν έχουν τέτοια φυσικά. Ξέρω πολύ καλά πάντως ότι το τηλέφωνο ήταν σε άριστη κατάσταση πλην του προβλήματος που αναφέρθηκε στην αρχή του νήματος, χωρίς ούτε και ένα γδάρσιμο.

      Έχω το ίδιο τηλέφωνο σε silicon case, το έχω συνέχεια στην πίσω τζέπη του παντελονιού ενώ είμαι στο μηχανάκι, εδώ και ένα χρόνο δεν κατάφερε να λυγίσει όπως λένε αυτοί για το τηλέφωνο που στείλαμε. Στην ζωή μου έχω δει μόνο ένα τηλέφωνο να έχει στρεβλώσει και αυτό μετά από κλωτσιά στον αέρα (αληθινή ιστορία). Α, το στεβλό τηλέφωνο που αναφέρω είναι και αυτό Xiaomi και δουλεύει μέχρι σήμερα μια χαρά.

      Από Δευτέρα ίσως έχω νεότερα, θέλω να το ζητήσω πίσω το τηλέφωνο αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα στείλουν το δικό μας ή θα στείλουν το στρεβλό. Αν δεν στείλυν το στρεβλό η ιστορία τους καταρρέει, αν στείλουν το στρεβλό τότε θα πρέπει να είναι εξαιρετικά καλοί για να ξεκολλήσουν τα αυτοκόλλητα από πίσω και να τα κολλήσουν στο στρεβλό χωρίς να φανεί ότι ξεκολλήθηκαν.
    • Δύσκολη απόφαση για το πως να κινηθείς, μην ξεχνάμε ότι ήδη έχεις δώσει 35 ευρώ τα οποία μπορεί να πάνε χαμένα και να μην έχετε και λειτουργική συσκευή στο τέλος :/
    • Βασικά αν σκεφτείς το πόσο βγαίνει το συνολικό κόστος (μεταφορικά + κόστος δήθεν επισκευής) για να πάρω πίσω μια συσκευή που δεν είναι η δική μας δεν βλέπω δίλημμα. Απλά δεν θα παίξω το παιχνίδι τους, θα χάσουμε βέβαια ένα τηλέφωνο αλλά έτσι και αλλιώς χαμένο ήταν από την στιγμή που κάποιος αποφάσισε να κλέψει. Καλυμμένοι πίσω από την ασφάλεια της απόστασης οι Σλοβένοι , τόσο από Κίνα όσο και από όποια άλλη ξένη χώρα, μπορούν να κλέβουν χωρίς έλεγχο.

      Εγώ δεν ήθελα να το στείλω πίσω, ακτιβώς γι αυτό τον λόγο, για το ότι η απόσταση από το service center επιτρέπει στον αλλο να έχει το πάνω χέρι. Ο ιδιοκτήτης του τηλεφώνου άκουσε συμβουλές από άλλους, καθώς τα τηλέφωνα τα είχαμε αγοράσει μαζί σε μια παραγγελία δεν είχα και πολλές επιλογές, έπρεπε να είμαι ο ενδιάμεσος.

      Ελπίζω έστω και την υστάτη να σοβαρευτούν και να πούνε ότι έκαναν λάθος, την Δευτέρα είπαν ότι θα με ενημερώσουν. Δεν πιστεύω σε κινεζοεγγυήσεις, εκτός από dead on arrival δεν είδα ποτέ να σε καλύπτει κινέζος, είναι ρίσκο που απλά παίρνεις. Εγώ το αποδέχομαι, άλλοι όχι.
    • Αυτό ακριβώς που έγραψες, είναι μεγάλο ρίσκο να στείλεις συσκευή πίσω για επισκευή, ειδικά όταν είναι εκτός της χώρας σου :(

      Εύχομαι ότι καλύτερο :)
    • Διαφήμιση
    • Να τους πεις να μην την ανοίξουν καν αν επιμείνουν στο ποσο αυτο.
      θα δεις οταν γυρίσει πίσω αν ειναι δική σου με imei κλπ.
      Πιθανότατα θα έχουν αλλάξει πλακέτα (την δική σου σε άλλο πλαίσιο) αλλα πιστεύω θα το καταλάβεις αν ειναι οντως δικο σου.
      Τα 130 σε ποια επισκευη πανε?
      πλαίσιο-πλακέτα-τι?


    • Motherboard λένε. Η ουσία είναι ότι μου έστειλαν φωτογραφία ενός τηλεφώνου που είναι όντως στρεβλό και ισχυρίζονται ότι είναι αυτό που τους στείλαμε. Αυτό που στείλαμε ήταν ακτύπητο, στην θήκη του από την 1η μέρα αγοράς (wallet case), ούτε γδάρσιμο ούτε μία ατέλεια. Εδώ το δικό μου το οποίο το έχω στην πίσω τσέπη καθημερινά και κυκλοφορώ με μηχανάκι και δεν έχει στρεβλώσει στο ελάχιστο, όχι εκείνο που στείλαμε το οποίο ήταν όντως ακτύπητο.

      Επειδή λοιπόν αυτοί προσπαθούν να μας πείσουν ότι το στρεβλό είναι το δικό μας ξέρω ότι κάποιος εκεί λέει ψέματα, είτε επειδή έκανε ζημιά όταν έφτασε είτε επειδή θέλει να κλέψει από το δικό μας. Το τηλέφωνο το στείλαμε σε κουτί επενδυμένο με σφουγγάρι καλά σφραγισμένο, με τρόπο τέτοιο ώστε το κινητό να μην κινείται μέσα, ούτε υπήρχε τρόπος να αγγίξει τα τοιχώματα τα οποία δεν ήταν σκληρά καθώς ήταν από πολυστερίνη. Το κουτί αυτό λοιπόν επιπρόσθετα μπήκε σε φάκελο με φυσαλλίδες, ακόμη και το ίδιο το κουτί δεν μπορούσε να πάθει κάτι λόγω της εξωτερικής προστασίας.

      Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου και μου λένε ότι θα στείλουν φωτογραφίες που να δείχνουν την σημερινή κατάσταση του κινητού. Εγώ τους είπα ότι θέλω βίντεο της παραλαβής του κινητού, θέλω όντως να δω σε ποια κατάσταση το παρέλαβαν. Καθώς δεν ανέφεραν όμως ότι το παρέλαβαν σε κακή κατάσταση από την DHL, ξέρω ότι λένε ψέματα.
    • Έχω το βίντεο που δείχνει το πρόβλημα για το οποίο ζητήσαμε τεχνική υποστήριξη. Το βίντεο αυτό προφανώς δίνει μια εικόνα του κινητού περιμετρικά, δείχνει ένα κινητό χωρίς γδαρσίματα, με τα αυτοκόλλητα με τα ΙΜΕΙ και serial number στο πίσω μέρος. Σίγουρα είναι αντιπροσωπευτικότερα της φωτογραφίας την οποία οι Κινέζοι και η σλοβένοι συνεργάτες τους προσπαθούν να μου πουλήσουν ως εικόνα του κινητού που στείλαμε. Αυτοί μου έστειλαν μια φωτογραφία ενός κινητού της Xiaomi, πλευρική, η οποία δεν δείχνει ούτε μοντέλο ούτε σειριακό αριθμό ούτε τίποτα. Απλά δείχνει ένα μαύρο στρεβλωμένο τηλέφωνο, κοινό στοιχείο στο τηλέφωνο που στείλαμε και σε αυτό την φωτογραφίας είναι το μαύρο χρώμα.
    • Διαφήμιση