Καρφιτσωμένο Αξιολόγηση των διαφόρων e-shops (για να μην πέσετε σε παγίδες)
-
-
Καλησπέρα στην παρέα.
Μετά από σχεδόν 4 μήνες ανταλλαγής μηνυμάτων με την Gearbest για ένα κινητό που το είχα στα χέρια μου 1-2 μήνες μου απάντησαν ότι αν θέλω refund 60$ για να κλείσει το θέμα γιατί πλέον το μοντέλο δεν το βγάζει το εργοστάσιο και δεν μπορούν να βρουν ανταλλακτικά. Για το ιστορικό, μέσα σ' αυτή την χρονοβόρα ανταλλαγή μηνυμάτων, δέχτηκαν να τους στείλω το κινητό για επισκευή όπως και έκανα. Τελικά εκεί που περιμένανε τα ανταλλακτικά (το πρόβλημα ήταν στην οθόνη αφής) μετά από δικό μου mail για την κατάσταση του κινητού, μου απάντησαν ξερά την πιο πάνω προσφορά. Φυσικά δεν δέκτικα, άνοιξα θέμα στο Paypal και ελπίζω να γίνει κάτι από εκεί.
Τελικό συμπέρασμα όσο αναφορά την Gearbest είναι ότι στο Aftersale service παίρνει ΜΗΔΕΝ, και γενικά η όλη εικόνα που έχω μετά από αρκετές παραγγελίες είναι αρνητική πλέον. Μεγάλος χρόνος αναμονής, σπάνε τις παραγγελίες σε πολλές όταν δεν έχουν κάποια αντικείμενα, τα οποία να σημειωθεί ότι τα έχουν ON stock και χωρίς να σε ενημερώσουν. Στον κόσμο τους, με την υπομονή μας κάνουν λεφτά. Δεν νομίζω να το αξίζουν, υπάρχουν πιο αξιόλογα μαγαζιά που αξίζουν την προσοχή μας. Γι' αυτό και υπάρχει αυτό το θέμα, για να μπορέσουμε να τα ξεχωρίσουμε. -
Καλησπερα παιδια..χρειαζομαι αμεσα to redmi note 3 pro.λεω να το παρω απ το vickmall me eu warehouse..με dhl ερχεται;;ειναι οντως σε 2 εργασιμες ελλαδα η μουφα;;γενικα απο ευεωπη ποσο κανει κ σε τιμη αλλα κ σε χρονι παραλαβης;;
-
Από τα πιο αξιόπιστα καταστήματα το vickmall! Αν το έχει στοκ σε ευρωπαϊκή αποθήκη, έρχεται με DHL, χωρίς τελωνείο 2-3 εργάσιμες! Κάνε μια ερώτηση απαντάνε πάντα!
Στάλθηκε από το MI NOTE Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο/H bzanios έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα.
Μετά από σχεδόν 4 μήνες ανταλλαγής μηνυμάτων με την Gearbest για ένα κινητό που το είχα στα χέρια μου 1-2 μήνες μου απάντησαν ότι αν θέλω refund 60$ για να κλείσει το θέμα γιατί πλέον το μοντέλο δεν το βγάζει το εργοστάσιο και δεν μπορούν να βρουν ανταλλακτικά. Για το ιστορικό, μέσα σ' αυτή την χρονοβόρα ανταλλαγή μηνυμάτων, δέχτηκαν να τους στείλω το κινητό για επισκευή όπως και έκανα. Τελικά εκεί που περιμένανε τα ανταλλακτικά (το πρόβλημα ήταν στην οθόνη αφής) μετά από δικό μου mail για την κατάσταση του κινητού, μου απάντησαν ξερά την πιο πάνω προσφορά. Φυσικά δεν δέκτικα, άνοιξα θέμα στο Paypal και ελπίζω να γίνει κάτι από εκεί.
Τελικό συμπέρασμα όσο αναφορά την Gearbest είναι ότι στο Aftersale service παίρνει ΜΗΔΕΝ, και γενικά η όλη εικόνα που έχω μετά από αρκετές παραγγελίες είναι αρνητική πλέον. Μεγάλος χρόνος αναμονής, σπάνε τις παραγγελίες σε πολλές όταν δεν έχουν κάποια αντικείμενα, τα οποία να σημειωθεί ότι τα έχουν ON stock και χωρίς να σε ενημερώσουν. Στον κόσμο τους, με την υπομονή μας κάνουν λεφτά. Δεν νομίζω να το αξίζουν, υπάρχουν πιο αξιόλογα μαγαζιά που αξίζουν την προσοχή μας. Γι' αυτό και υπάρχει αυτό το θέμα, για να μπορέσουμε να τα ξεχωρίσουμε.
Στην αρχη τα πραγματα δεν ηταν και τοσο σοβαρα και δε με πειραζε. Μετα ομως τη πρωτοχρονια τους κατι δε παει καλα με αυτους. εγινε τοτε μια παραγγελια και τη σπασανε σε 3. Περιμενω αλλη παραγγελεια εδω και 25 μερες και η απαντηση ειναι σε παραγγελια που εχει πληρωθει 19/3, να περιμενω μεχρι τις 19/5..... φαγανε κραξιμο φυσικα. Στο invoice γραφουν 10-20 μερες. Περιμενω απαντηση τους.
Ο/H kwwstas80 έγραψε:
Καλησπερα παιδια..χρειαζομαι αμεσα to redmi note 3 pro.λεω να το παρω απ το vickmall me eu warehouse..με dhl ερχεται;;ειναι οντως σε 2 εργασιμες ελλαδα η μουφα;;γενικα απο ευεωπη ποσο κανει κ σε τιμη αλλα κ σε χρονι παραλαβης;;
-
Παιδιά Καλημέρα...
Στο minideal όταν επιλέγω ευρωπαϊκή αποθήκη και πάω να προχωρήσω την αγορά μου βγάζει επιλογή για ems και Singapore post μονο , υπάρχει κάτι που κάνω λάθος?
Στάλθηκε από το SM-J500F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
- Την επωνυμία της επιχείρησης: Gearbest
- Την Διεύθυνσή της (URL): GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices
- Tι ακριβώς αγοράσατε: Ulefone Power 4G Phablet-169.89 and Free Shipping| GearBest.com
- Την ημερομηνία αγοράς: 25-03-2016
- Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 10
- Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 18 Μέρες
- Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δεν χρειάστηκε και απ'ότι διαβάζω ελπίζω να μην χρειαστεί
- Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά):
Το πήρα με Belgian Airmail, για την ιστορία. - Την επωνυμία της επιχείρησης: Gearbest
-
Με vickmall τι γίνεται παιδιά; Παράγγειλα μια θήκη για το κινητό μου και ενώ στην σελίδα έλεγε ότι έχει απόθεμα τώρα με έστειλαν email και με λένε αυτό:
Dear customer
thank you for your support and trust
for your order 100030557
i would like to inform you that the XiaoMi Redmi Note 3's original hard case has lack now.
we cant sure when the item will be in stock again,
can we send original black leather case to you ??
thanks in advance and wait for your answer
Have a nice day!
Φυσικά ζήτησα τα χρήματα μου πίσω. Λέτε να πάω και μέσω paypal; -
Περίμενε να δεις τι θα σου απαντήσουν πρώτα, τουλάχιστον σου έστειλαν μήνυμα ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα.
-
-
Ο/H kostas203 έγραψε:
@Tasos_Mitu τα λεφτά τα παίρνεις πάντα εάν έχεις κάνει πληρωμή μέσω paypal.
-
- Την επωνυμία της επιχείρησης: Gearbest
- Την Διεύθυνσή της (URL): GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices
- Tι ακριβώς αγοράσατε: MIXZA TOHAOLL Ocean Series 128GB Micro SD Memory Card-32.23 and Free Shipping| GearBest.com
- Την ημερομηνία αγοράς: 30-03-2016
- Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 10
- Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 16 Μέρες
- Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δεν χρειάστηκε και απ'ότι διαβάζω ελπίζω να μην χρειαστεί
- Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά):
- Την επωνυμία της επιχείρησης: Gearbest