Διαφήμιση

Καρφιτσωμένο Αξιολόγηση των διαφόρων e-shops (για να μην πέσετε σε παγίδες)

    Αυτή η σελίδα κάνει χρήση των Cookies. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Cookies, κάντε κλικ στις Περισσότερες πληροφορίες

    • Επωνυμία της επιχείρησης : GEARBEST
      Διεύθυνσή της επιχείρησης (URL) :gearbest.com
      Tι ακριβώς αγοράσατε : Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor,Original Xiaomi Mi TDS Pen,Xiaomi Aqara Window Door Sensor,Original Xiaomi Mi Smart WiFi Remote Control Multi-functional Gateway
      Ημερομηνία αγοράς : 30/05/2017
      Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : 10 αριστα!
      Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε : 17 μέρες
      Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) : δεν το χρειαστηκα
      Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) : Η παραγγελία μου χωρίστηκε σε 2 διαφορετικές παραγγελίες λόγω μη άμεσης διαθεσιμότητας του door sensor.Η πρώτη παραγγελία εστάλη 5 ώρες μετά την ίδια μέρα!!ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!Η Δεύτερη απλώς την επόμενη μέρα!!15-17 μέρες ήρθανε.Νορμάλ χρόνος για Κίνα.Πολύ καλό site!!Σίγουρα θα ξαναψωνίσω απο κεί!!!
    • Κοροϊδία απο citismarket

      Χαιρετώ το forum.

      Λοιπόν μια περίπτωση στον ελληνικό χώρο και μάλιστα από κατάστημα που έχει διαφήμιση στο forum και όχι μόνο. Για να μην λέμε μόνο για τους φίλους μας τους κινέζους.

      Στις 12/06/2017 κάνω μια παραγγελία στο citismarket.com για ένα Xiaomi Mi5s Grey. Επειδή το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχει το κινητό stock αλλά σε προπαραγγελία, κάνω την παραγγελία κανονικά και περιμένω. Φυσικά ενημέρωση ότι το προϊόν είναι σε προπαραγγελία και ότι χρειάζονται 3-30 μέρες για παράδοση (το τρεις δεν μπορώ να το καταλάβω απο την στιγμή που το παίρνουν απο Κίνα) και συμφωνώ κανονικά ότι προχωράμε.ΟΚ το ξέρουμε ότι το παραγγέλνετε απο τα ξένα. Γι' αυτό και ενημερώνω ότι το θέλω κλειστό με αγγλοκινέζικη ROM και όχι με ελληνικά.

      Οι μέρες παιρνούν και σήμερα (03/07/2017) τηλέφωνο ότι το προϊόν που θέλετε είναι εξαντλημένο (!!!!!!) και θα πρέπει να πάρετε κάποιο άλλο κινητό ή να γίνει επιστροφή των χρημάτων. Επίσης ότι το συγκεκριμένο τηλέφωνο έρχεται μόνο με αγγλοκινέζικα και όχι ελληνικά (Πολύ σωστά , ποιος τους είπε ότι θέλω ελληνικά ???).
      Η συζήτηση γίνεται με το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και όχι με το τμήμα πωλήσεων , που ότι και να έλεγα δεν με συνέδεαν με τίποτα όμως. Μόνο με την εξυπηρέτηση, απαγορεύεται με τα άλλα τμήματα απευθείας . Φοβερή εταιρεία !!!!

      Το λοιπόν : Με παίρουν τηλέφωνο μετά απο 21 μέρες ,ενώ είχα και επικοινωνία ενδιάμεσα για το τι γίνεται με την παραγγελία, να μου πουν ότι το τηλέφωνο εξαντλήθηκε !!!! Αν ένα τηλέφωνο/προϊόν είναι εξαντλημένο , παίρνεις 3-4 μέρες μετά την πραγγελία και λες στο πελάτη είναι εξαντλημένο , τι κάνουμε. ΟΧΙ 21 μέρες μετά . Μιλάμε για κοροϊδία ολκής. Εντωμεταξύ όλον αυτό τον καιρό το Mi5s (Grey) είναι ακόμα υπο προπαραγγελία και τις τελευταίες 5-6 μέρες είναι εξαντλημένο. Μήπως το παρήγγειλα πριν 10 μέρες και δεν το κατάλαβα. Αφήστε που ξαφνικά απο 292 που το είχαν πήγε στα 350 και μου μπάινουν μεγάλες υποψίες για την "εξάντληση" του προϊόντος !!! ΑΑΑ έχουν κάνει και 21 δέσμευση των χρημάτων....

      Ζητάω άμεση επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων , φυσικά παίρνω αρνητική απάντηση (επαναλαμβάνω εξαιρετική εταιρεία που αποτρέπει την επικοινωνία του πελάτη με το τμήμα πωλήσεων) !!!!
      Δεν βγάζουμε άκρη και προχωράμε για δεύτερη επικοινωνία μετά απο ένα τρίωρο, με το ίδιο άτομο (!!!!) να μου λέει τα ίδια πάλι και ότι να ψάξω στο Skroutz ότι το κινητό δεν υπάρχει και έκανα τα πάντα να το βρουν απο αλλού το κινητό και τι θέλετε να κάνουμε. Πλέον δεν αντέχω άλλο αφου τις λέω πάλι τα ίδια , αφού κάνει ότι δεν καταλαβαίνει, ζητάω να μου επιστραφούν τα χρήματα και θα προχωρήσω σε καταγγελίες στο φόρουμ.

      Μια εταιρεία που διαφημίζεται στο συγκεκριμένο site , φέρθηκε με μεγάλη κοροϊδια προς πελάτη , δεν είναι δυνατόν μετά από 21 μέρες να σου αναφέρουν ότι το προϊόν δεν υπάρχει (!!!), καλά δεν υπήρχε όταν το παρήγγειλες με την σειρά σου στον κινέζο ???? Στις 13-14 Ιουνίου. Φυσικά ούτε μια αντιπρόταση για κάποια έκτπωση , έτσι για το γαμ.... της υπόθεσης και της ταλαιπωρίας του πελάτη που τον έχεις στο περίμενε τόσες μέρες και να του ρίξεις χυλόπιτα.
      Να την χαίρονται την εταιρεία τους και όπου μπορώ θα αναφέρω την περιπτωσή μου για να έχουν όλοι και μια άποψη/γνώμη για τα κακά της συγκεκριμένης εταιρείας.

      Γιάννης

      Υ.Γ. : Επικοινωνία στις 30 Ιουνίου :

      <[email protected]> έγραψε:

      Καλημέρα σας

      Αναμένουμε την παραλαβή του προϊόντος και θα ενημερωθείτε σχετικά με την διαδικασία αποστολής του.

      Ευχαριστούμε πολύ.

      Ναι στις 30/06 περιμένουμε το κινητο !!!!!!


      Προσθήκη 04/07/2017 :

      Να προσθέσω την συνέχεια της επικοινωνίας , αφού οι mods αποφάσισαν ότι θα πρέπει το νήμα να ενσωματωθεί στο υπάρχων topic

      Απάντηση απο την εταιρεία Citismarket :

      "Θεωρουμε επαρκως, σας εξηγηθηκε απο το τηλεφωνικο μας κεντρο, προιοντα που εχουν ενδειξη διαθεσιμοτητας "προπαραγγελια" δεν ειναι αμεσα διαθεσιμα και αναμενονται απο το προμηθευτη με πιθανη ημερομηνια παραλαβης 3-30 ημερες. Στην περιπτωση που μεσα στο χρονικο αυτο διαστημα το προιον αδυνατουμε να το παραλαβουμε, λογω προσωρινης η μονιμης αδυναμιας του προμηθευτη, σας προτεινουμε αντικατασταση του με αλλο προιον παρομοιων χαρακτηριστικων ή επιστροφης των χρηματων που τυχον εχετε καταβαλει.
      Η δυνατοτητα μας να γνωριζουμε στις πρωτες μερες τι θα παρουσιασει ελλειψη ειναι μειωμενη καθως εξαρταται καθαρα απο την ενημερωση απο τον προμηθευτη μας και την κατασκευαστρια εταιρεια. (οι πρώτες μέρες ισοδυναμούν με τουλάχιστον 17 πρώτες μέρες !!!!!)
      Αμεσως μολις ενημερωθουμε οτι δεν ειναι δυνατη η παραλαβη καποιου προιοντος αυτο σημαινεται με ενδειξη διαθεσιμοτητας "εξαντλημενο" ακριβως γιατι σεβομαστε τον πελατη.
      Η αποδειξη των λεγομενων μας ειναι ευκολη, καθως με μια απλη ερευνα αγορας μπορειτε να δειτε πως το συγκεριμενο μοντελο και χρωμα δεν ειναι διαθεσιμο σε κανενα καταστημα αυτη την στιγμη.
      Ο λογος που υφισταται η ενδειξη διαθεσιμοτητας "προπαραγγελια-εγγυηση τιμης" ειναι διοτι δινουμε την δυνατοτητα στον πελατη να δεσμευσει την φτηνοτερη τιμη την στιγμη της παραγγελιας του και να μην επηρεαστει απο τυχον αυξηση της στην διαρκεια της αναμονης. Στον αντιποδα αυτου του πλεονεκτηματος υπαρχει το μειονεκτημα το προιον να εξαντληθει ή και να καταργηθει. Σε τετοια περιπτωση τα χρηματα που τυχον εχει καταβαλει του επιστρεφονται ή τα χρησιμοποιει για αγορα αλλης συσκευης, διαθεσιμης.
      Στην περιπτωση σας υπαρχει το μοντελο που παραγγειλατε σε αλλο χρωμα, το οποιο ομως δεν επιθυμειτε.
      Αδυνατουμε να κατανοησουμε σε ποιο ακριβως σημειο δεν σας σεβομαστε ή σας προσβαλουμε οταν ειμαστε τοσο καθαροι απεναντι σας.

      Απάντηση και τελευταία που έδωσα , αφού δεν προτίθεμαι να συνεχίσω το παιχίδι αυτό :

      Είναι ξεκάθαρα αυτά που έχουν γραφτεί στο email. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει δωθεί παραγγελία στον προμηθευτή και να μην ξέρει εκείνη την στιγμή , αλλά μετά απο 21 μέρες ότι το προϊόν είναι εξαντλημένο. Επιπρόσθετα επειδή συνεχώς αναφέρετε το θέμα διαθεσιμότητας του προϊόντος στο Internet και μέσω του site Skroutz. Αυτή την στιγμή πράγματι μπορεί να μην υπάρχει ΑΛΛΑ δεν έκανα την παραγγελία χθες. Αν αυτό είναι δύσκολο να το αποδεχθείτε ,πράγματι είναι δικό σας πρόβλημα. Το τηλέφωνο στις 12/06 υπήρχε διαθέσιμο και αν με είχατε ειδοποιήσει όταν έπρεπε θα μπορούσα να το έχω παραγγείλει απο αλλού. Τέλος να σημειώσω ότι πουθενά δεν αναφέρθηκε ότι αν το προϊόν είναι εξαντλημένο θα σας ενημερώσουμε μέσα σε 3-30 μέρες. Παραλαβή είναι 3-30 μέρες , για να το ξεκαθαρίσουμε, όχι ενημέρωση ότι θα το παραγγείλουμε στον προμηθευτή και ότι μας πει μετά απο κάνα μήνα.
      Επίσης σας έστειλα την απάντηση που μου δώσατε στις 30/06. Τότε ο προμηθευτής δεν ήξερε οτι είναι εξαντλημένο ??? 17 μέρες μετά την παραγγελία απο εσας προς αυτόν ???
      Προσωπικά αν εμένα , λόγω δουλειάς σας το λέω, μου έκανε κάτι τέτοιο θα είχα σταματήσει την συνεργασία, και για νας προλάβω όσο καλή συνεργασία και να είχαμε.ΑΜΕΣΗ επιστροφή των χρημάτων. Είναι σε κάρτα και πρέπει να γίνει άμεσος αντιλογισμός γιατί αλλιώς θα πληρώσουμε και τόκους απο πάνω.
    • Το μαγαζί είναι ελληνικό και βρίσκεται στην Αθήνα Πατησίων 233 (28ης Οκτωβρίου) 210 8620 273, 210 8674 002, 6940 863 863
      • Την επωνυμία της επιχείρησης: nok-shop.gr
      • Την Διεύθυνσή της (URL): https://www.nok-shop.gr/eshop/
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Xiaomi Redmi Note 4 (159 €)
      • Την ημερομηνία αγοράς: 05/07/2017
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): Το παρέλαβα από το μαγαζί αυτοπροσώπως.
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: Το παρέλαβα από το μαγαζί αυτοπροσώπως.
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δεν χρειάστηκε ακόμα
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά: Στην τηλεφωνική επικοινωνία ήταν οι πιο ενημερωμένοι (από όλα τα Ελληνικά eshops) για τα Xiaomi και ειδικά για το Redmi Note 4 Global Version. Ήξεραν ότι έχει Official Global Rom (κάτι που μου το επιβεβαιώσατε μετά στο Forum), την μπάντα Β20 δηλ. 2016102. Το αναφέρω γιατί όλοι οι άλλοι ή δεν ήταν ενήμεροι ή δεν ήθελαν να ξεκαθαρίσουν το μοντέλο που είχαν ακριβώς ή ήξεραν το μοντέλο που είχαν ακριβώς και έκαναν τον Κινέζο.


      =============== Ιουλ 12th 2017, 1:59pm ===============
      Το μαγαζί είναι ελληνικό και βρίσκεται στην Αθήνα Σωκράτους 22, Ομόνοια, 210 5220009
      • Την επωνυμία της επιχείρησης: mymegastore.gr
      • Την Διεύθυνσή της (URL): https://mymegastore.gr/
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: θήκη silicon και tempered glass
      • Την ημερομηνία αγοράς: 08/07/2017
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): Το παρέλαβα από το μαγαζί αυτοπροσώπως.
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: Το παρέλαβα από το μαγαζί αυτοπροσώπως.
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Στο μαγαζί υπήρχαν χιλιάδες θήκες που έπρεπε να βρεις αυτή που ήθελες.
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά: Αυτό που κατάλαβα (κάπως αργά) είναι πως τα προστατευτικά οθόνης Full cover είναι διαφορετικά για το Redmi Note 4 Global Version άρα δεν αρκεί να λέει η συσκευασία Redmi Note 4. Αποτέλεσμα να μην ταιριάζουν απόλυτα οι τρύπες για μπροστινή κάμερα (σκοτεινιάζει ένα μέρος) και αισθητήρα προσέγγισης. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τις θήκες.
        Παρόλο που οι υπάλληλοι ήταν εξυπηρετικοί (ξένοι όλοι) δεν πρέπει να ξέρουν αυτή την διαφορά η οποία έχει μπερδέψει και τα πιο πολλά τα κινεζομάγαζα. Παρόλα αυτά προθυμοποιήθηκαν αν ξαναπεράσω από το μαγαζί και επαληθευτούν αυτά που βλέπω να μου την αλλάξουν φαντάζομαι με όχι Full cover αλλά διαφανή.
      Η φαντασία είναι πιο σημαντική από την γνώση. Η γνώση είναι περιορισμένη. Η φαντασία περικυκλώνει τον κόσμο.
    • Διαφήμιση
    • Την επωνυμία της επιχείρησης:AmberYI's CE top Store
      Την Διεύθυνσή της (URL):AliExpress Mobile - Global Online Shopping for Apparel, Phones, Computers, Electronics, Fashion and more
      Tι ακριβώς αγοράσατε:Xiaomi Original Foldable Handheld Tripod Selfie Stick Monopod Selfiestick Bluetooth With Wireless Shutter For Android & iPhone
      Την ημερομηνία αγοράς:5-6-2017
      Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 9
      Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 25
      [i]Σας προτιμήσανε στο τελωνείο: Όχι[/i]
      Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δεν χρειάστηκε
      Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): -
    • Ο/H ANDREAS54 έγραψε:

      Το μαγαζί είναι ελληνικό και βρίσκεται στην Αθήνα Σωκράτους 22, Ομόνοια, 210 5220009

      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά: Αυτό που κατάλαβα (κάπως αργά) είναι πως τα προστατευτικά οθόνης Full cover είναι διαφορετικά για το Redmi Note 4 Global Version άρα δεν αρκεί να λέει η συσκευασία Redmi Note 4. Αποτέλεσμα να μην ταιριάζουν απόλυτα οι τρύπες για μπροστινή κάμερα (σκοτεινιάζει ένα μέρος) και ακουστικό. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τις θήκες. Παρόλο που οι υπάλληλοι ήταν εξυπηρετικοί (ξένοι όλοι) δεν πρέπει να ξέρουν αυτή την διαφορά η οποία έχει μπερδέψει και τα πιο πολλά τα κινεζομάγαζα. Παρόλα αυτά προθυμοποιήθηκαν αν ξαναπεράσω από το μαγαζί και επαληθευτούν αυτά που βλέπω να μου την αλλάξουν φαντάζομαι με όχι Full cover αλλά διαφανή.

      Ξαναπέρασα από το μαγαζί και μου έδωσαν (όχι με μεγάλη προθυμία) καινούργιο προστατευτικό οθόνης Full cover επίσης που αυτή τη φορά ταιριάζει απολύτως.
      Στη συσκευασία έγραφε Redmi Note 4Χ.
      Η φαντασία είναι πιο σημαντική από την γνώση. Η γνώση είναι περιορισμένη. Η φαντασία περικυκλώνει τον κόσμο.
    • Την επωνυμία της επιχείρησης: Buy Products Online from China Wholesalers at Aliexpress.com - FANTACY TECHNOLOGY
      Την Διεύθυνσή της (URL): AliExpress Mobile - Global Online Shopping for Apparel, Phones, Computers, Electronics, Fashion and more
      Tι ακριβώς αγοράσατε: Original Xiaomi Redmi Pro Prime 64G ROM MTK Helio X25 Deca Core Fingerprient ID 13MP FDD LTE 4G 5.5 " 1080P 4000mAh Mobile Phone
      Την ημερομηνία αγοράς: 03/01/2017 (3 Ιανουαρίου 2017)
      Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 0
      Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: Δεν έχω παραλάβει ακόμη
      Σας προτιμήσανε στο τελωνείο: Ναι δύο φορές (48 ευρώ + 39 τη δεύτερη που δεν τα έχω δώσει ακόμη)
      Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Τραγική
      Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): AVOID FANTACY TECHNOLOGY AND ALIEXPRESS LOST TIME AND MONEY : Aliexpress
    • Την επωνυμία της επιχείρησης: honorbuy
      Την Διεύθυνσή της (URL):Xiaomi EU Direct Shipping, European Warehouse - HonorBuy Mobile Shop
      Tι ακριβώς αγοράσατε:Xiaomi Note 4 global 4/64
      Την ημερομηνία αγοράς: 20/7
      Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 10
      Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 1 ημερα([b]EU Warehouse Express shipping)[/b]
      Σας προτιμήσανε στο τελωνείο: Οχι
      Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δεν χρειαστηκε και ελπιζω να μη χρειαστει ποτε.
      Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά):Το τηλεφωνο ηρθε πολυ καλα και προσεκτικα συσκευασμενο.Οσο για το χρονο παραδοσης,Πεμπτη πρωι παραγγελια-Παρασκευη μεσημερι στο σπιτι μου.
    • Διαφήμιση
    • Επωνυμία της επιχείρησης : GEARBEST
      Διεύθυνσή της επιχείρησης (URL) :gearbest.com
      Tι ακριβώς αγοράσατε : Amazfit
      Ημερομηνία αγοράς : 03/06/2017
      Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : 10 όσο αφορά την συσκευασία, 7 λόγω καθυστέρησης παραλαβής, αλλά δεν είναι φταίξιμο του gearbest.
      Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε : 53 μέρες.
      Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) : 10, απαντούσαν πάντα σε ότι απορία είχα.
      Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) : όσον αφορά το gearbest όλα θετικά. Το μόνο αρνητικό οι 53 μέρες που έκανα να παραλάβω, αλλά αυτό οφείλεται στα ΕΛΤΑ. Το θετικό από τα ΕΛΤΑ, οι 3 μέρες που έκανε να έρθει από την μέρα που φάνηκε, πολύ γρήγορα, αν αναλογιστούμε πως βρίσκομαι Κρήτη.
      • The business name: Superbuy

      • Its Address (URL): superbuy.com
      • What you just bought: Turas iPhone7 Plus Phone Case
      • Date of purchase: 10/05/2017
      • Your assessment of receipt (1-10): 10
      • The time you picked up: 29 days
      • Your After Sales Score (1-10): No need
      • Your Feedback (Positive or Negative): Pleasant consolidation and package, patient service, but the shipping time is a little long.
    • You may think you can fly - but you better not try
    • Επωνυμία της επιχείρησης : Gearbest
      Διεύθυνσή της επιχείρησης (URL) : GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices
      Tι ακριβώς αγοράσατε : XiaoMi Mi5 64GB INTERNATIONAL VERSION WHITE
      Ημερομηνία αγοράς : 01/06/2017
      Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : Βάζω 5 γιατί όσον αφορά την συσκευασία φαινόταν ανοιγμένο, από το τελωνείο μάλλον αλλά και πάλι δεν είχε καθόλου bubbles
      Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε : 45 μέρες.
      Σας προτιμήσανε στο τελωνείο: Ναι 39€
      Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) : Βάζω 7 γιατί μου δώσανε tracking number 11 μέρες μετά την αγορά λόγω διαπραγματεύσεων να μου το στείλουνε με Europe Registered και όχι με SG Post. Τελικά μου το στείλανε με SG Post αλλά τους έθαψα στην αξιολόγηση και όταν αργότερα με ρωτήσανε με νέο ticket αν παρέλαβα δώσαμε άλλη μία μάχη και άλλη μία όταν μπήκε τελωνείο μέχρι που είπαν ότι θα μου πληρώσουν τα μισά τελωνειάτικα!
      Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) : Μεγάλη και ανεξήγητη επιμονή τους ότι δεν γίνεται να μου στείλουν με Europe Registered ενώ τους έστελα screenshot μετά από 2 ημέρες όπου φαινόταν ότι το είχαν διαθέσιμο και ενώ άλλοι την ίδια ημερομηνία πήραν με Ευρωπαϊκή Υπηρεσία. Αλλά από την στιγμή που θα μου πληρώσουν το μισό τελωνείο μετριάζεται το πρόβλημα
    • Διαφήμιση
      • Την επωνυμία της επιχείρησης : HonorBuy
      • Την Διεύθυνσή της (URL) : honorbuy.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε : Xiaomi Amazfit smartwatch
      • Την ημερομηνία αγοράς : 29/07/2017 το βράδυ.
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : 10
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε : 3
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) : Δεν χρειάστηκε.
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) : Αν και ήμουν μέλος του καταστήματος αρκετό καιρό πριν, αυτή ήταν η πρώτη παραγγελία από αυτό , αν θυμάμαι καλά. Όλα πήγαν καλά, η ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας ήταν πολύ καλή και η παράδοση αυτής πολύ σύντομη. Βέβαια γι' αυτό έπαιξαν ρόλο και τα 23 περίπου ευρώ για τα έξοδα μεταφοράς από ευρωπαϊκή αποθήκη, για την σιγουριά του τελωνίου και με παράδοση στο σπίτι από την DHL. A... και η συσκευασία ήταν φανταστική, μέσα σε αεροθάλαμο.
      Xiaomi Mi 9 (Cepheus)- MiUi 11 by Xiaomi-Miui.gr 12.5.6 Stable - TWRP : 3.3.1_25/08/2019 Android 10


      :) Γίνε και εσύ VIP μέλος και βοήθα αυτούς που σε βοηθάνε. :)

      (bell)
      Μπορεί να κάνω λάθος - δες τι λένε και οι άλλοι
      Amazfit Custom WatchFaces