Διαφήμιση

Καρφιτσωμένο Αξιολόγηση των διαφόρων e-shops (για να μην πέσετε σε παγίδες)

    • Την επωνυμία της επιχείρησης: yeso521
      • Την Διεύθυνσή της (URL): yeso521
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Mi5
      • Την ημερομηνία αγοράς: 14/10/2016
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : 10
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 19
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δεν χρειάστηκε
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Με εντυπωσίασε ακόμα μια φορά για το γρήγορο shipping. Έκανα την παραγγελία στις 12 το μεσημέρι (αφού επικοινώνησα μαζί του και μου έδωσε και ένα κουπονάκι 5,5 ευρώ ;) ) και μου έστειλε το tracking μόλις μετά από 2 ώρες με την κλασσική φωτογραφία του δέματος. Η συσκευασία ήταν μια χαρά και είχε και τα δωράκια που λέει καθώς και έναν ευρωπαικό αντάπτορα. Το κουτί ήταν ανοιγμένο και το τηλέφωνο είχε ενεργοποιηθεί μια φορά (πιθανόν για να τσεκάρει αν δουλεύει) αλλά δεν φαίνεται να είναι κάτι πειραγμένο. Μια χαρά όλα λοιπόν μέχρι τώρα!

    • Επωνυμία της επιχείρησης : gearbest
      Διεύθυνσή της επιχείρησης (URL) : gearbest.com
      Tι ακριβώς αγοράσατε : Qualcomm Certification 3.0 Wall Charger Power Adapter, Original Xiaomi Portable USB LED Light
      Ημερομηνία αγοράς : 20-10-2016
      Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : 10΄ ΑΡΙΣΤΑ
      Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε : 14 ημέρες
      Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) : δεν το χρειάστηκα
      Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) : άψογοι το ποιο γρήγορα shiping που είχα έως τώρα.
      • Την επωνυμία της επιχείρησης: Gearbest
      • Την Διεύθυνσή της (URL): gearbest.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Xiaomi Redmi 3S 32GB ROM 4G Smartphone - GOLDEN (international version)
      • Την ημερομηνία αγοράς: 25-Οκτωβρίου-2016
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 10
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 10 ημέρες!!!
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δεν χρειάστηκε
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Το κινητό ήρθε όπως το ζήτησα (factory sealed χωρίς να το ακουμπίσει χέρι) με global stable και με Ευρωπαϊκό αντάπτορα στην συσκευασία. Ότι ακριβώς ήθελα και η τιμή του εξαιρετική :thumbsup:
    • Διαφήμιση
    • Επωνυμία της επιχείρησης : gearbest
      Διεύθυνσή της επιχείρησης (URL) : gearbest.com
      Tι ακριβώς αγοράσατε :WR03 Portable 300Mbps 2.4GHz WiFi Repeater Wireless Router with Wall in Socket Support One Key Encryption ( AC 100 - 240V )
      Ημερομηνία αγοράς : 19-10-2016
      Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : 10΄ ΑΡΙΣΤΑ
      Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε : 14 ημέρες
      Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) : δεν χρειάστηκε
      Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) :πολύ γρήγορο shiping .
    • Την επωνυμία της επιχείρησης: Geekbuing
      Την Διεύθυνσή της (URL): Geekbuing
      Tι ακριβώς αγοράσατε: Xiaomi RedMi Note 3 Pro (Kate)
      Την ημερομηνία αγοράς: 18-10-2016
      Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 10
      Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 16 [Απο την παραγγελια. Το shiping εγινε 21-10-2016 και παρελαβα (αν και καθυστερησα να ανοιξω πακετο λογω φορτου εργασιας...) στις 2-11-2016. Το θεωρω σουπερ]
      Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δεν χρειάστηκε
      Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Έκανα πρώτη φορά αγορά από αυτό το μαγαζί και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
      Η αληθεια ειναι οτι ειχα διαβασει αρκετα αρνητικα σχολια για το καταστημα αλλα η προσφορα τιμης συγκριτικα ηταν δελεαστικη. Επίσης ηθελα να καθυστερησω την παραγγελια γιατι ηταν se pre order κατασταση και φοβομουν οτι θα αργουσαν πολυ να στειλουν. Τελικά ολα καλα . Το μονο που δε μου αρεσε .....ειναι οτι 2 φορες ζητησα δωρακι αλλα ...μπα!!!!!!!!
      • Την επωνυμία της επιχείρησης: Minideal
      • Την Διεύθυνσή της (URL): minideal.net
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: 2x Xiaomi redmi 3 pro
      • Την ημερομηνία αγοράς: 5/11/2016
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): Ακυρωσα την παραγγελια
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: [i][b]Ακυρωσα την παραγγελια[/b][/i]
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Οσες φορες χρειαστηκα μου απαντησαν αμεσα
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): αγορασα 2 redmi 3 pro στις 5/11 και σημερα μοθ ζητησαν 20 Euro επιπλεον γιατι λεει αλλαξε η τιμη σημερα! Δηλαδη αν αλλαξει και αυριο θα μου ζητησουν κι αλλα προφανως! Μου εστειλαν ενα e-mail με screenshot απο paypal και το πως θα τους στειλω το χρηματα. Τους απαντησα με το ιδιο mail για να ακυρωσουν την παραγγελια και να μου βαλουν τα χρηματα αμεσα με τον ιδιο τροπο. Το μηνυμα τους ηταν : να το ξανασκεφτο γιατι ειναι σε καλη τιμη το και θα μου βαλουν δωρο φορτιστη αυτοκινητου και OTG. Τους απαντησα φυσικα και παλι ΟΧΙ γιατι ειναι τρελο αφου εχεις πληρωσει και μετα απο 2 μερες να σου ζητανε επιπλεον χρηματα γιατι ανεβασαν τιμες. Τελικα εκανα dispute στο Paypal. Δεν ηθελαν να μου επιστρεψουν ολα τα χρηματα οπως τους ζητησα μαζι με τα fees που πληρωσα. Μου ειπαν να μου στειλουν Redmi 3s και τους ειπα οτι θελω αυτο που πληρωσα ή refund ολο το ποσο(οπως αναγραφει και στο Paypal). Τελικα την επομενη μερα μου εστειλε το ενα κινητο(ξεχωριστα order number εκανα). Το ΤΡΑΓΙΚΟ ομως δεν τελειωσε εδω... Μου εστειλαν mail ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ,πως αν δεν κανω dismiss το diapute στο Paypal δεν θα μου στειλουν το αλλο κινητο!! :cursing: Η απαντηση μου ειναι πως αν δεν μου κανουν αυριο shipping ανοιγω δευτερο dispute και πως το diapute θα το κλειαω αφου παραλαβω και τα 2 κινητα,γιατι ειναι διαφορετικες πληρωμες και οχι μια. Αναμενω αυριο απαντηση. Ελπιζω να μην χασω τα χρηματα.
      Xiaomi Redmi Note 8T
      • Την επωνυμία της επιχείρησης:Vickmall
      • Την Διεύθυνσή της (URL)Android Smart Phone,Android Tablet PC Free Shipping
      • Tι ακριβώς αγοράσατε:Redmi note 3 pro
      • Την ημερομηνία αγοράς:27/10/2016
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10)-10
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε-10 μερες
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) δεν χρειάστηκε
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά)Μια χαρά ολα κανενα προβλημα δεν χρειάστηκε επικοινωνήσω ξανα.Το μονο που εγινε ειναι οτι ξεχασαν να βαλουν ανταπτορα για τον φορτιστη αλλα μου τον εστειλαν ξεχωριστά 2 μέρες μετα την αγορά.
    • Διαφήμιση
    • Την επωνυμία της επιχείρησης: yeso521
      • Την Διεύθυνσή της (URL): yeso521
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Mi5
      • Την ημερομηνία αγοράς: 28/10/2016
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : 10
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 14
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δεν χρειάστηκε
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Με εντυπωσίασε ακόμα μια φορά για το γρήγορο shipping ολα καλά.
    • Την επωνυμία της επιχείρησης: geekbuying
      • Την Διεύθυνσή της (URL): http://www.geekbuying.com/
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Redmi Note 3 pro
      • Την ημερομηνία αγοράς: 22/10/2016 (Presale Order)
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : Δεν παρέλαβα ακόμα 13/11/2016 (αλλά δεν είναι αυτό το θέμα)
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: ?
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): 00000000
        Το After Sale αλλά και το Before sale είναι απαράδεκτα ειδικά όταν εμπλακούν διαφορετικά τμήματα του μαγαζιού.
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Είναι η δεύτερη από τις δύο που χρειάστηκε να επικοινωνήσω μαζί τους για διευκρίνηση ή για διόρθωση. Και τις δύο φορές ήταν απαράδεκτο ι. Η οργάνωση και η αλληλοενημέρωση μεταξύ των τμημάτων τους είναι ανύπαρκτη, σαν να είναι μαλωμένοι μεταξύ τους. Δεν ξέρει η δεξιά τι πράττει η αριστερά......και εξηγούμε.
        Η πρώτη φορά ήταν όταν παρήγγειλα μία mi home camera και κατά λάθος επέλεξα την αμερικάνικη (US edition), όταν το κατάλαβα και πολύ πριν την στείλουν επικοινώνησα μαζί τους και τους είπα ότι κατα λάθος παρήγγειλα την US αντί την EU.
        Η απάντηση της "κοπέλας" ήταν ότι δεν εχουν ετοιμοοαραδοτη την EU edition, αλλά δεν τρέχει κάτι, θα μου βάλουν έναν EU αντάπτορα και θα είναι όλα ΟΚ.
        Σε ερώτηση που της έκανα εαν θα υπάρξει πρόβλημα που θα δουλέψει η κάμερα στην Ευρώπη, η απάντηση της ήταν ότι θα δουλέψει. Έλα που δεν δούλεψε. Δεν αναγνώριζε το QR Code. Μόνο αν επέλεγα ότι η κάμερα βρίσκεται αντί για Ευρώπη στην Βόρεια Αμερική. Εκεί πλακωθήκαμε με διάφορα mail που άρχισαν το ένα τμήμα να με ρίχνει στο άλλο και να το παίζουν Κινέζοι. Τελικό αποτέλεσμα 20$ πίσω μετά από πολύ πίεση και πολλά αποδεικτικά στοιχεία λαθών, επικοινωνίας και ενημέρωσης των τμημάτων τους.
        Πάμε τώρα στην φρέσκια υπόθεση.
        Έκανα προπαραγγελία ένα Redmi Note 3 pro και 5 μέρες πριν το στείλουν επικοινώνησα μαζί τους και τους ρώτησα πολύ ευγενικά αυτή τη φορά :D αν μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου με ένα redmi pro. Μου απάντησαν ότι γίνεται και ότι έπρεπε να πληρώσω έξτρα 50$.
        Τους ζήτησα να μου υποδείξουν τον τρόπο πράγμα που έκαναν και αγόρασα με 50$ κάτι σαν κουπόνι.
        Με ευχαρίστησαν για την πληρωμή και με ενημέρωσαν ότι το πολύ σε μια εβδομάδα θα μου στείλουν την παραγγελία. Οπως βλεπετε οταν είναι να πάρουν χρήμα είναι άριστοι και γρηγοροι στην επικοινωνία.
      • Μετά από 3 μέρες μου έρχεται e-mail ότι η πρώτη παραγγελία συσκευάστηκε και έχει αποσταλεί με τον τάδε tracking number.
        Άρχισα να βγάζω καπνούς από τα αυτιά. :twisted:
        Σε ερώτηση που τους έκανα τι είναι αυτό το mail και γιατί το έστειλαν το προϊόν, αφού έγινε αλλαγή της παραγγελίας, μου απάντησαν με τον ηλίθια ευγενικά τρόπο τους ότι: Τωωωωωωωρααααααα πάει. Το προϊόν έχει σταλεί. :whistling:
        Ακολούθησε ένα, όχι αυτή τη φορά, ευγενικό Mail, από μένα, τονίζοντας την ανυπαρξία επικοινωνίας των μεταξύ τους τμημάτων επισυνάπτοντας όλo το ιστορικό της επικοινωνίας. Τους ζήτησα φυσικά και την επιστροφή των 50$ τα οποία είναι τα τελευταία που βλέπουν από μένα.
        ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Geekbuing όταν πρόκειται να συνομιλήσετε μαζί τους για θέματα πέραν από το απλό πάρε-δώσε, θα βρείτε το μπελά σας.
        ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ, ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΟΙ.
      • Όταν είναι να μαζέψουν χρήμα λειτουργούν άμεσα και υποδειγματικά, αλλά στο after sale...........μάπα το καρπούζι, για άλλη μία φορά.
      • Αν θέλετε να σας σταλεί κάτι γρήγορα από αυτούς, αρχιστε να τους κάνετε ερωτήσεις για ακύρωση παραγγελίας. Ως δια μαγείας το προϊόν θα έχει αποσταλεί και θα έχετε tracking number. ;)
      • Και όλα αυτά ξέροντας ότι είμαι μέλος και Moderator στο xiaomi-miui.gr















      Η MIUI είναι η Χαλκιδική των ROMs...
      ...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!! ;)
      • Την επωνυμία της επιχείρησης: tinydeal
      • Την Διεύθυνσή της (URL): my.tinydeal.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Original Xiaomi Mini Bluetooth 4.0 Wireless Stereo Portable Music Player Speaker for Smartphone Tablet Mac, Xiaomi Roidmi 2S Dual USB Ports 2.4A Music Bluetooth Car Charger for iOS and Android
      • Την ημερομηνία αγοράς:27/10/2016
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10)= 10
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε=17 ημέρες
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά)= δεν χρειάστηκε
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά)= Μια χαρά όλα δεν χρειάστηκε επικοινωνήσω ξανά.
    • Ο/H GR_Macedon έγραψε:

      Την επωνυμία της επιχείρησης: geekbuying
      • Την Διεύθυνσή της (URL): http://www.geekbuying.com/
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Redmi Note 3 pro
      • Την ημερομηνία αγοράς: 22/10/2016 (Presale Order)
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : Δεν παρέλαβα ακόμα 13/11/2016 (αλλά δεν είναι αυτό το θέμα)
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: ?
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): 00000000
        Το After Sale αλλά και το Before sale είναι απαράδεκτα ειδικά όταν εμπλακούν διαφορετικά τμήματα του μαγαζιού.

      Μόλις κάνεις dispute και claim στην paypal ....Θα αλλάξουν τα πραγματα. :D ;) Ζητάς full refund και μεταφορικα δικά τους...Αλλά τι στα λέω? τα έχεις κάνει ήδη... :thumbsup:
    • Διαφήμιση
    • Να πώ κι εγώ κάτι για το geekbuying απο την μικρή μου εμπειρία μιας και απο κει πήρα το MI5 μου και περιμένω και δεύτερη παραγγελία με διάφορα accessories.Στο smartphone μου είχαν πεί όταν τους ρώτησα,οτι έρχεται με unofficial rom και ulocked bootloader.Το τηλ ήρθε με GLOBAL STABLE και locked bootloader.μικρό το κακό δεν έδωσα σημασία.Ψάχνομαι για ένα laptop για πολύ περιστασιακή χρήση και εντόπισα ένα φθηνό γύρω στα 175 ευρώ.Υπο τον φόβο του τελωνείου και απο συμβουλές των παιδιών εδώ τους στέλνω ένα μήνυμα αν γίνεται να μπεί σε πιο μικρό κουτί και τα διάφορα παρελκόμενα να σταλούν σε ξεχωριστό δέμα για να μειώσω βάρος και μέγεθος πακέτου.Εδώ και 5 μέρες δεν έχω πάρει καμία απολύτως απάντηση.Είμαι σίγουρος οτι αν είχα ρίξει την παραγγελία θα μου απαντούσαν τις γνωστές π@@@ριες στο ίδιο ύφος που απαντούσανε στον GR_Macedon.Ευχαριστημένος μέν απο τις αγορές μου απο κεί αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκα το after sales τους γιατί απο οτι καταλαβαίνω με την επικοινωνία δεν το πολυέχουν γενικώς.