Διαφήμιση

Καρφιτσωμένο Αξιολόγηση των διαφόρων e-shops (για να μην πέσετε σε παγίδες)

      • Την επωνυμία της επιχείρησης Geekbuying
      • Την Διεύθυνσή της (URL)
      • Tι ακριβώς αγοράσατε Redmi 3s & 3x
      • Την ημερομηνία αγοράς 3s international edition αγορά 27/10 αποστολή 31/11 με SG παραλαβή 9/11
      • 3x
      • αγορά 12/11 αποστολή 25/11 με NL παραλαβή 6/12
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) 8
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) Παραλίγο να χρειαστεί ;(
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά)
      • Στα θετικά το ότι ήρθαν πολύ γρήγορα και χωρίς τελωνείο.
      • Το 3s ήρθε όπως ακριβώς το ζήτησα σφραγισμένο με official global
      • Το 3x αν και το ζήτησα και αυτο σφραγισμένο ήρθε με unofficial global και ξενυχτησα να το συνεφερω. :-x Προφανώς μου στείλανε ότι βρήκαν και για αυτο άργησε η αποστολή του.
      You may think you can fly - but you better not try
      • Την επωνυμία της επιχείρησης: ShopWeb
      • Tην Διεύθυνσή της (URL): shopweb.gr
      • Tι ακριβώς αγοράσατε:Xiaomi Redmi Pro x20
      • Την ημερομηνία αγοράς: 7/12
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : 1
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) : Δεν χρειάστηκε αλλά υπάρχει 1 χρόνος εγγύηση
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 1 ημέρα
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Η συσκευασία μια χαρά με καλό και προστατευτικό πακετάρισμα, χαμηλό κόστος αποστολής με
        elta courier . Αποστέλουν τα κινητά με εγκατεστημένη την Ελληνική GTV . Το κινητό μου έφτασε με εγκατεστημένη την Ελληνική
        GTV 6.9.22 κατόπιν δικής μου επιλογής και τηλεφωνικής οδηγίας . Πολύ εξυπηρετικοί και ευγενικοί αξίζουν της όποιαςυποστήριξης
        ειδικά από εκείνους που επιθυμούν να αγοράσουν βιαστικά κινητό χωρίς να εμπλακούν στη διαδικασία εγκατάστασης της Ελληνικής
        Rom , και είναι διατεθειμένοι να επιβαρυνθούν το παραπάνω έξοδο .
    • Εχεις παραλείψει αριθμους ή κάτι έπαθε η οθόνη μου; :)
      Η MIUI είναι η Χαλκιδική των ROMs...
      ...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!! ;)
    • Διαφήμιση
    • Ο/H geobas έγραψε:

      Sorry .... διορθώθηκε Thanks
      Λες ότι είναι πολύ καλοί και τους έβαλες 1

      Μήπως ξέχασες το μηδενικό?
    • Ο/H geobas έγραψε:

      Sorry .... διορθώθηκε Thanks
      Μαγαζι έχεις; x20
      lol
      You may think you can fly - but you better not try
    • Διαφήμιση
      • Την επωνυμία της επιχείρησης: Banggood
      • Την Διεύθυνσή της (URL): banggood.com
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Xiaomi Redmi Pro 64GB
      • Την ημερομηνία αγοράς: 09/11/2016 παραγγελία, 11/11/2016 αποστολή με Swiss Post
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 10
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 24 ημέρες από την αποστολή (26 ημ. από την παραγγελία)
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): 10
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Άψογη και άμεση επικοινωνία πριν και μετά την αγορά. Δεν είχαν βάλει EU adapter στο πακέτο και μετά από επικοινωνία μετά την παραλαβή το έστειλαν άμεσα με registered mail, εννοείται δωρεάν.
      • Την επωνυμία της επιχείρησης: MiniDeal
      • Την Διεύθυνσή της (URL): MiniDeal.net
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Xiaomi Mi4 LTE 4G Ram
      • Την ημερομηνία αγοράς: 09/19/2015 παραγγελία
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 10
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε:17 ημέρες από την αποστολή
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): 0 (Απαράδεκτοι)
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά):Ενώ με την αγορά δεν είχα κανενα πρόβλημα από τότε που μου παρουσίασε πρώτη φορά βλάβη ακόμη τρέχω. Λοιπόν τέλη Ιουνίου το κινητό κολάει και κάνει boot-loop και δεν μπορεί να συνέλθει με τίποτα,οπότε μετά από πολλά mail και βιντεάκια τους το στέλνω στην MiniDeal 28/06/2016. Μετά από πολύ καιρό στι 9/8/2016 μου απαντάνε ότι το έχει πρόβλημα με την motherboard και πρέπει να τους πληρώσω 56$ γιατί δεν το καλύπτει η εγγύηση.Στέλνω mail στη Xiaomi για να ρωτήσω τι παίζει με την εγγύηση και τότε μου λένε ότι δεν έχουν καμία σχέση με την MiniDeal και ότι η MiniDeal έχει δικό της service και όχι εξουσιοδοτημένο. Με τα πολλά τους στέλνω λεφτα για να μου το επισκευάσουν και μου το επιστρέφουν 16/9/2016. Μετά απο δύο ημέρες χρήσης το κινητο νεκρώνει και δεν ανάβει με τίποτα.Οπότε 20/9/2016 τους το στέλνω και από τότε περιμένω να μου πούνε τι έχει.Στα mail μου απαντάνε ότι να 'ναι και άκρη δε βγάζουμε.Στα τελευταία mail μου τους ζήτησα να μου το στείλουνε πισω δίχως να μου το επισκευάσουν και να μου δώσουν τα λεφτα απο τα μεταφορικά και απο τη motherboard, αλλά κάνουν τους "Κινέζους".Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.....
      • Το ερώτημα ειναι πιο e-shop να εμπιστευτούμε ώστε να μας καλυπτει η εργοστασιακή εγγύηση??
    • Διαφήμιση
      • Την επωνυμία της επιχείρησης: Gearbest
      • Την Διεύθυνσή της (URL): GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices
      • Tι ακριβώς αγοράσατε: Xiaomi Backpack
      • Την ημερομηνία αγοράς: 10/11/2016 παραγγελία, 11/11/2016 αποστολή με Netherlands Post Registered
      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 10
      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 13 ημέρες από την αποστολή (14 ημ. από την παραγγελία)
      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): 10
      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Δεν χρειάστηκε να επικοινωνήσω μαζί τους πριν ή μετά την αγορά.