Ο/H mankap έγραψε:
εν μέρει 'αφεντικό ' έχεις δίκιο , αλλά όταν πληρώνεις για μία υπηρεσία (κουριερ) πρέπει να την απολαμβάνεις κιόλας ! ας τα βρει η κουριερ με τον συνεργάτη της. Στη δικιά μου περίπτωση (71 μέρες παράδωση ) ο πωλητής από μόνος του την 33 μέρα,μου έστειλε email ζητώντας συγνώμη και μου γύρισε τα λεφτά . Εχθές που τον ενημέρωσα ότι ήρθε η παραγγελία αρνήθηκε ευγενικά να πάρει τα λεφτα του . 100% επαγγελματίας!!! (έβαλα μια παραγγελία χωρίς να τη χρειάζομαι)
έτσι συμπεριφέρομαι & εγώ στη δουλειά μου & θέλω την ίδια αντιμετώπιση .
ευχαριστώ
Είδες λοιπόν που έκανες την σωστή κίνηση ?

Το ότι προσπάθησες να του στείλεις τα χρήματά του πίσω είναι η σωστή κίνηση από μέρους σου, και το γεγονός ότι αυτός αρνήθηκε αναλαμβάνοντας ευθύνη που δεν του αναλογεί (Courier), δείχνει τον επαγγελματισμό του.