Διαφήμιση

Καρφιτσωμένο Αξιολόγηση των διαφόρων e-shops (για να μην πέσετε σε παγίδες)

      • Την επωνυμία της επιχείρησης : Gearbest


      • Διεύθυνσή της (URL) : gearbest.com

      • Tι ακριβώς αγοράσατε : 1 backpack ARCTIC HUNTER, 4 διάφορα μικροπράγματα (μπαταρίες, αντάπτορα φορτιστή κλπ)

      • Την ημερομηνία αγοράς : 31/3/2019

      • Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10) : 1

      • Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε : Ακόμα δεν παρέλαβα!

      • Σας προτιμήσανε στο τελωνείο : Ακόμα δεν παρέλαβα!

      • Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10) : 1

      • Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά) : Λοιπόν βασικά η παραγγελία έγινε για το backpack. Χρησιμοποίησα και κάποιους πόντους μου που έληγαν τότε. Μετά από 10 μέρες που δεν κουνήθηκε τίποτα, άνοιξα ticket και ζήτησα εξηγήσεις. Α, μου λένε, αυτό είναι σε έλλειψη. Θα το παραλάβουμε σε ένα μήνα (11 Μαΐου), ενώ την ίδια στιγμή, το προϊόν στο site τους φαίνονταν άμεσα διαθέσιμο!! Αφού φώναξα, διαμαρτυρήθηκα κλπ είπα να περιμένω. 14 Μαΐου στέλνω μήνυμα γιατί δεν έστειλαν τίποτα. Α, μου λένε το προϊόν αυτό δεν θα το ξαναφέρουμε!! Έγινα Τούρκος! Φωνές κακό, τίποτα η υπεύθυνη, δεν καταλαβαίνει μία! Τελικά αποφασίζουν και μου στέλνουν 3 από τα 4 μικροπράγματα της παραγγελίας χωρίς να με ρωτήσουν αν τα θέλω μετά από αυτό το διάστημα. Τώρα είμαστε στις διαπραγματεύσεις για το τι ποσό και τι πόντους θα μου επιστρέψουν! Παλιότερα έβγαζα κάποια άκρη με το after sales support, τώρα μαγκέψανε! Σκέφτομαι να διαγράψω τον λογαριασμό μου από εκεί
    • Ώρες-ώρες εκεί στη Gearbest δεν έχουν το Θεό τους, ή καλύτερα, το Βούδα τους...
      Παραγγέλνω πριν λίγο καιρό ένα tempered glass αξίας 7.34$ και μου στέλνουν ένα άλλο αξίας 3.83$.
      Ανοίγω ticket και τους ζητάω να μου επιστρέψουν τη διαφορά των 3.51$ και αρχίζουν οι Κινέζοι να κάνουν τον Κινέζο...
      - Στείλε μας φωτογραφία.... τους στέλνω από το κουτί.
      - Που είναι το τζαμάκι..? το τοποθέτησα στο κινητό.
      - Άρα δεν έχει πρόβλημα... όχι τους λέω, δεν έχει πρόβλημα, απλά στείλατε διαφορετικό τζαμάκι.
      - Αφού δεν έχει πρόβλημα, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.
      Εκεί έγινα και εγώ Τούρκος, τους στέλνω ένα χeστηριο, όπου τους εξηγώ με το νι και με το σίγμα (πιο αναλυτικά πεθαίνεις) τι έχουν κάνει ότι πρέπει να μου επιστρέψουν τη διαφορά των 3.51$ και έτσι τελικά πείστηκαν.
      Μακρυά από Gearworst...
    • Καλημέρα. Καλά ρε παιδιά πάντα είχα μια επιφύλαξη αλλά ΤΟΣΟ ελεεινό έχει καταντήσει το Gearbest?? Βρε ουστ!! Μαύρο στο μαυρογυαλουρο δαγκωτό κιόλας!! <X
      Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...


      Xiaomi Redmi note 12 Pro :thumbsup: s21u Γιώργος






    • Διαφήμιση
    • Την επωνυμία της επιχείρησης: Gearvita
      Την Διεύθυνσή της (URL): https://gearvita.com
      Tι ακριβώς αγοράσατε: Xiaomi Redmi AirDots TWS Bluetooth 5.0 Earphones
      Την ημερομηνία αγοράς: 11/5/2019
      Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 10
      Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 16 ημερολογιακές (27/5/2019)
      Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δε χρειάστηκε
      Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Πρώτη φορά ψωνίζω από κει, είχα τις αμφιβολίες μου, αλλά τελικά όλα καλά.
    • Την επωνυμία της επιχείρησης: mygad.gr
      Την Διεύθυνσή της (URL): mygad.gr/
      Tι ακριβώς αγοράσατε: Xiaomi Redmi Note 7 4GB RAM 64GB ROM - Μπλε
      Την ημερομηνία αγοράς: 12/05/2019
      Την αξιολόγηση σας για την παραλαβή (1-10): 10 (είναι κατόπιν παραγγελίας)
      Τον χρόνο που κάνατε να παραλάβετε: 31-5-2019
      Την αξιολόγησή σας για το After Sales (Υποστήριξη μετά την αγορά) (1-10): Δε χρειάστηκε
      Τα σχόλιά σας (Θετικά ή Αρνητικά): Το κινητό ήταν προς παράδοση από την Δευτέρα 27-5-2019. Με πήραν τηλέφωνο από την εταιρεία γιατί υπήρχε θέμα από πλευράς πληρωμής, υπαιτιότητα της τράπεζας. Με πρότειναν τι να κάνουμε, όπως και έγινε. Όταν λύθηκε πήρα τηλέφωνο και σε 18 ώρες το παρέλαβα. Άψογοι.
    • Albert Valiakhmetov
      Εγώ παρήγγειλα πριν 5 μέρες από merimobiles.com ένα xiaomi mi2s. Ενώ το shipping έγινε κανονικά σε 2 εργάσιμες ημέρες, τους έστειλα ένα email μερικές ώρες μετά την παραγγελία για να αλλάξω το shipping address. Το email δεν απαντήθηκε πότε όμως!! Την επόμενη μέρα μου στείλανε ένα email ότι η παραγγελία ήταν shipped και η διεύθυνση ήταν φυσικά η αρχική.
      Άρα αν αυτό θεωρείται after sale support βάζω έναν 1 ξεγυρισμένο!!
      Για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να εκφέρω άποψη γιατί δεν έχω παραλάβει...δεσμεύομαι όμως να κάνω ένα ολοκληρωμένο review μόλις παραλάβω με τον τρόπο που ζήτησε ο MIUI_ART
    • Ποιο Merimobiles και πότε ?
      Αυτό το κατάστημα έχει κλείσει εδώ και αιώνες... :lol:
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • Διαφήμιση
    • Ο/H osalonikios έγραψε:

      Και το mi 2s αρχαίο είναι.
      Σίγουρα 5ετιας και βάλε.
      Τι μας λες Αλμπέρτο;
      Μάλλον ξέχασε να πατήσει το κουμπί αποστολή καμία 7ετια, αν σκεφτείς ότι το mi2s είναι κινητό του 2013. Κάλιο αργά παρά ποτέ.

      Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Παιδιά νοιώθω ένα ντε ζα βου.. Σαν από 40 Άρης είμαι 35 Άρης.. Καλά Αλμπέρτο η από το πολύ μέσα στο σπίτι μπερδεύεις τι λες διαφορετικά πήγενε πάρε χαρτομάντιλα τα δίνει σε προσφορά ο Άδωνις αυτές της μέρες στα σούπερ μάρκετ θα σου χρειαστούν.. :thumbsup: :lol:
      Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...


      Xiaomi Redmi note 12 Pro :thumbsup: s21u Γιώργος






    • Αξιολόγηση των διαφόρων e-shops (για να μην πέσετε σε παγίδες)

      έχει αγοράσει κανείς πρόσφατα απο eglobalcentral? έχω καιρό να αγοράσω
    • Διαφήμιση