Διαφήμιση

ΠΡΟΣΟΧΗ ! Νέα ανακοίνωση της Xiaomi φέρνει τα πάνω κάτω σε ότι αφορά το Flash των ROM !

    • κάποια στιγμή θα πρέπει να σκεφτούμε ότι τα παραδείγματα με τα service των αμαξιών σας και τα κινητά είναι άσχετα τελείως :)
      κάποια στιγμη θα πρέπει να σκεφτούμε (και απορώ βέβαια πως δεν το ξέρετε) ότι china / global / korea / δεξερωγωτιαλλο εκδόσεις κινητών υπάρχουν από ΠΑΑΑΑΡΑ πολλές εταιρίες (η samsung Μας κάνει για παράδειγμα ή όχι ; .... ναι υπάρχει και κινέζικο samsung και για δες και αμερικάνικο samsung και ευρωπαικό και κορεάτικο ..... :)

      τώρα τα περί κλειδωμάτων δυστυχώς όλοι εκεί το πάνε , άλλη εταιρία "έκρυψε" τις rom για να μην τις κατεβάζεις
      άλλη δεν ξεκλείδωνε καν bootloader , άλλη δεν ξεκλείδωνε και το πήρε πίσω κλπ
      (τώρα τα περί παρακολούθησης δεν κατάλαβα το σκεπτικό ή που κολλάει οπότε δε το σχολιάζω)

      μην βλέπεις μόνο το δέντρο ..... απλά η xiaomi κάνει που κάνει βλακείες τις κάνει με χαζό τρόπο
    • Ο/H kodorevi8ulis έγραψε:

      μην βλέπεις μόνο το δέντρο ..... απλά η xiaomi κάνει που κάνει βλακείες τις κάνει με χαζό τρόπο
      μα..... ακριβως αυτο ειναι που πειραξε περισσοτερο. ο τροπος...!!!


      αν ειχε βγαλει ανακοινωση απο τις αρχες του 2018. και ελεγε οτι οσα μοντελα κυκλοφορησουν απο το 2018 και επειτα, θα εχουν κλειδωμενο Bootloader, Anti-rollback protection, οτι η αιτηση για Unlocking του Bootloader θα κανει 2-3-6 μηνες ή σε καποια μοντελα δεν θα δεχομαστε πλεον αιτηση, κλπ κλπ κλπ....., τοτε ο καθενας θα εκανε το κουμαντο του. ειτε θα αγοραζε εν γνωση του πλεον, ειτε θα επελεγε καποια αλλη μαρκα...!! δικαιωμα του απο κει και περα.

      αλλα οχι αφου εχεις βγαλει του κοσμου τα μοντελα, μετα λες ξαφνικα τα κλειδωνω..!


      γι αυτο κι εγω θα μεινω με το PRO, και οοοοοοταν χαλασει..βλεπουμε προς τα που θα κλινουμε....!!!!
    • Πάντως εάν μιλάτε με άτομα της αγοράς, σε σχέση με όλες τις εταιρείες που αναφέρεται(samsung,lg,apple κ.λ.π.) η xiaomi είναι μακράν αυτή που ενώ έρχεται επίσημα στην Ελλάδα (αντιστοίχως και σε άλλα κράτη) το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών το έχει ψωνίσει εκτός επίσημης αλυσίδας(από Κίνα ή από Σκρουτζομάγαζα). Αυτό θεωρείται μεγάλο φάουλ της εταιρείας έναντι των επισήμων συνεργατών της και νομίζω ότι έστω και άκομψα προσπαθεί να το διορθώσει.Δεν ξέρω στο τέλος τι θα γίνει αλλά εκεί είναι η πηγή των ενεργειών της Xiaomi των τελευταίων εβδομάδων.Το μπαμ έγινε με το mi8 που ενώ κυκλοφόρησε κατευθείαν στις επίσημες αντιπροσωπείες και πάλι το 80% των αγορών έγινε με ανεπίσημους προμηθευτές.Αυτα που σας αναφέρω είναι από κουβέντα με έμπορο ο οποίος αγοράζει από Κίνα και φάνηκε να είναι γνώστης του θέματος.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H akisjes έγραψε:

      Πάντως εάν μιλάτε με άτομα της αγοράς, σε σχέση με όλες τις εταιρείες που αναφέρεται(samsung,lg,apple κ.λ.π.) η xiaomi είναι μακράν αυτή που ενώ έρχεται επίσημα στην Ελλάδα (αντιστοίχως και σε άλλα κράτη) το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών το έχει ψωνίσει εκτός επίσημης αλυσίδας(από Κίνα ή από Σκρουτζομάγαζα). Αυτό θεωρείται μεγάλο φάουλ της εταιρείας έναντι των επισήμων συνεργατών της και νομίζω ότι έστω και άκομψα προσπαθεί να το διορθώσει.Δεν ξέρω στο τέλος τι θα γίνει αλλά εκεί είναι η πηγή των ενεργειών της Xiaomi των τελευταίων εβδομάδων.Το μπαμ έγινε με το mi8 που ενώ κυκλοφόρησε κατευθείαν στις επίσημες αντιπροσωπείες και πάλι το 80% των αγορών έγινε με ανεπίσημους προμηθευτές.Αυτα που σας αναφέρω είναι από κουβέντα με έμπορο ο οποίος αγοράζει από Κίνα και φάνηκε να είναι γνώστης του θέματος.
      και ; λογικό δεν είναι ;
      τόσα χρόνια έτσι αγοράζαμε , αυτό ξέρουμε αυτό εμπιστευόμαστε
      εδώ ακόμα βλέπεις μηνύματα στα κινεζομάγαζα "plzzz put greek lang , greek keyboard" κλπ (1) (και κάποιοι απορούσαν γιατί έχει ανοιχτεί η συσκευασία ..........)

      επίσης (παραβλέπω το "ερχεται επίσημα στην Ελλάδα" γιατί για την xiaomi ΔΕΝ έχει παρουσία στην Ελλάδα) όταν αργεί πολύ να βγάλει global εκδόσεις (ή δεν ανακοινώνει πότε θα βγουν και το μαθαίνεις από το κινεζομάγαζο) ε τι περιμένεις

      οπότε ξαναγυρνάω πίσω στο 1 και λέω εεε καλά κάνει , να γλυτώσουμε τουλάχιστον από αυτά και να γλυτώσει ο καθένας (μιλάω πάντα για τις επόμενες αγορές, προφανώς δεν υποστηρίζει κανείς ότι είναι καλό να την πατήσει κάποιος που αγόρασε ήδη συσκευή) με το άγχος του "εχω global ; έχω επίσημη ; "
      ο πελάτης (που δεν ξέρει / δεν θα ασχοληθεί) την τιμή κοιτάει στο σκρουτζ
    • Ο/H akisjes έγραψε:

      το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών το έχει ψωνίσει εκτός επίσημης αλυσίδας(από Κίνα ή από Σκρουτζομάγαζα).
      Εδώ σου διαφεύγει κάτι, η Xiaomi ποτέ δεν είχε επίσημο δίκτυο καταστημάτων, πάντα μέσω ίντερνετ και reseller πουλούσε συσκευές...τελευταία πάει να το αλλάξει κι αυτό με την δημιουργία καταστημάτων :)
    • Ο/H akisjes έγραψε:

      Προφανώς αναφέρεται στα μοντέλα που άρχισε να φέρνει η infoquest και μετά, με έμφαση στο mi8 .

      ρε σεις ποιο Mi8 ;
      ποιος (ξαναλέω, άσχετος/που δε θα ασχοληθεί ιδιαίτερα) θα πάει να αγοράσει το Mi8 απο τον κωτσόβολο ;
      είπαμε έχει ανέβει η xiaomi αλλά μην υπερβάλουμε , θα μπει στο skroutz , θα το δει 50 φορές , δεν θα κατέβει καν στην σελίδα κάτω κάτω που έχει τιμή από you/και συνεργάτες infoquest
      θα δει ένα 450 , τέρμα κάτω θα δει 550 , λες να πάει στο 550 ;
    • Διαφήμιση
    • Άντε να το δεχτώ και να το πάρω το mi8 από Ελλάδα. 200€ πιο ακριβά το δίνει ο εισαγωγέας. Ποιος θα τα δώσει;;; Δεν θα πάρω!
      Το chiron ακόμα είναι 200€ ακριβότερο από το εξωτερικό.
    • Να δωσω μια απαντηση
      Την στιγμη που απο την κινα εχει 330 το mi 8 και 350 το global προφανως και θα παρω το global

      Αν το παρω απο την αρχη στα 350 και china να ειναι δεν θα ειχα θεμα...

      Την στιγμη που εβγαλε ανακοινωση και λεει οτι δεν θα εχουμε προβλημα αν δεν κλειδωνουμε για μενα ξεκαθαρισαν αρκετα τα πραγματα...

      Στην Ελλαδα που ζουμε παντος αν ο αλλος μου πει οτι δεν μου φτανουν τα λεφτα για 20-30 ευρω θα του πω παρε china version απο οτι να του πω πηγαινε σε μοντελο προηγουμενης χρονιας...

      Αυτη ειναι η αποψη μου...

      Εγω στον κλεφτη την infoquest θα πηγαινα ΜΟΝΟ αν με ενδιεφερε η εγγυηση ή αν μου περισσευαν λεφτα...
    • Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι βασικό καμία εταιρεία στην Ελλάδα δεν έχει επίσημο κατάστημα της λιανικής όλες έχουν resellers που υποτίθεται ακολουθούν τις ίδιες διαδικασίες (κολοκύθια τούμπανα λέω εγώ αλλά οκ).

      Γιαυτό δεν βλέπεται τέτοιο στην Ελλάδα




      αλλά κάποια γωνία σε κάποιο μεγάλο πολυκατάστημα (το οποίο δεν έχει καμία σχέση και όσοι ζουν εξωτερικό και έχουν επισκεφτεί τέτοιο κατάστημα καταλαβαίνουν τι λέω)


      δεν βλέπεις κάτι τέτοιο



      και όχι για να προλάβω μερικούς το Apple shop που άνοιξε ο Κωτσόβολος δεν έχει καμία σχέση με Apple store.

      και γενικά από άποψη υπηρεσιών δεν έχουν καμία σχέση.

      Εδώ στην Ελλάδα παίζεις με της ορέξεις του κάθε καταστήματος γιατί δεν υπάρχει επίσημη παρουσία με την ολοκληρωμένη έννοια του όρου.

      όσοι έχετε χρησιμοποιήσει υπηρεσίες στο εξωτερικό καταλαβαίνεται τι λέω η μέρα με την νύχτα.
    • ναι αλλά στην περίπτωση της xiaomi δεν είναι το ίδιο , γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε και με την εγγύηση την Ευρωπαική

      σε apple/samsung κλπ υπάρχει κάποιος αντιπρόσωπος ... εδώ η εταιρία λέει δεν πουλάω Ελλάδα, η Infoquest λέει αναλαμβάνω μόνο τις δικές μου (άσχετα αν η εταιρία πουλάει επίσημα σε ισπανία/γαλλία/κλπ) και δεν προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε "ξένες" συσκευές
    • Διαφήμιση
    • Ο/H kodorevi8ulis έγραψε:

      ναι αλλά στην περίπτωση της xiaomi δεν είναι το ίδιο , γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε και με την εγγύηση την Ευρωπαική

      σε apple/samsung κλπ υπάρχει κάποιος αντιπρόσωπος ... εδώ η εταιρία λέει δεν πουλάω Ελλάδα, η Infoquest λέει αναλαμβάνω μόνο τις δικές μου (άσχετα αν η εταιρία πουλάει επίσημα σε ισπανία/γαλλία/κλπ) και δεν προσφέρω τις υπηρεσίες μου σε "ξένες" συσκευές

      Ακριβώς αυτό. Όταν θα πάρει κάποιος samsung, nokia κλπ από Σκρουτζ, εάν είναι ευρωπαϊκό έχει κανονικά εγγύηση. Και ως εκ τούτου μια χαρά μεγάλο ποσοστό παραεισαγωγης των άλλων εταιρειών καταλήγει στο κόσμο.

      Αλλά και εκτός Ευρώπης να είναι δεν τον τιμωρούν τον καταναλωτή τους. Απλά δεν έχει εγγύηση. Στη τελική και στη xiaomi μια χαρά global version μπορούν να φέρουν τα σκρουτζομαγαζα. Άρα δεν έκοψες την παραεισαγωγη αλλά απλά την δυσκολεψες φοβιζοντας τους καταναλωτές (αν δεν τους έχασες από την ξενερα).

      Σήμερα αλλαξε αυτό χωρίς προειδοποίηση. Αύριο τι μπορεί να αλλάξει; Αναρωτιέμαι. Πόση εμπιστοσύνη μπορείς να έχεις πλέον όταν αλλάζει πράγματα χωρίς προειδοποίηση και αναδρομικά; Θελει να γίνει σοβαρή εταιρεία και να φτάσει τους ανταγωνιστές της, όμως αυτή η ίδια της η συμπεριφορα είναι που την εμποδίζει. Γιατί η μαγική λέξη είναι "αξιοπιστία".