Από καιρού σε καιρό μου εμφανίζει το πρόβλημα που βλέπετε στο Screenshot. Μετά από επανεκκίνηση συνήθως λύνεται. Όμως που μπορεί να οφείλεται και πως το λύνουμε. Το τηλέφωνο έχει την 8.10.11. Υποθέτω σε πρώτη φάση πως μπορεί να έχει σχέση με το λογαριασμό xiaomi;
Αδυναμία εντοπισμού κάρτας SIM
-
-
-
Οι κάρτες σιμ που έχεις είναι παλιές και κομμένες με το χέρι ή νέες και κομμένες εργοστασιακά ?
Επίσης, αν το θέμα που έχεις βάλει είναι custom, δοκίμασε λίγες μέρες με ένα default. -
@NasDriver Οι κάρτες δεν είναι κομμένες και είναι καινούργιες, ούτε έχω βάλει κάποιο θέμα (έχω απλά LAUNCHER NOVA). Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα έχει σχέση με αυτά. Κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει.
-
Δοκίμασε να τις ξανά βάλεις, μήπως δεν έχουν πατήσει καλά, άλλαξέ τους και θέση αν είναι και δες εάν και οι δύο κάνουν το ίδιο πρόβλημα.
-
Έχω ελέγξει τις κάρτες για το αν κάθονται καλά και είναι ΟΚ. Δεν έχω βέβαια αλλάξει τη θέση τους αλλά δεν δικαιολογείται έτσι το πρόβλημα. Εγώ πιστεύω ότι έχει σχέση με το λογαριασμό xiaomi αλλά δεν ξέρω με τι ακριβώς.Ο/H NasDriver έγραψε:
Δοκίμασε να τις ξανά βάλεις, μήπως δεν έχουν πατήσει καλά, άλλαξέ τους και θέση αν είναι και δες εάν και οι δύο κάνουν το ίδιο πρόβλημα
SIM1: WIND ( Έχει δηλωθεί στο λογαριασμό xiaomi και είναι τοποθετημένη στη θέση για SIM)
SIM2: COSMOTE -
Χάνει την σιμ, δεν έχει να κάνει με τον λογαριασμό, αν δεν είναι bug της ρομ, θέλει έλεγχο
-
Ακριβώς. Κάποιες στιγμές χάνει τη SIM (Χωρίς εμφανή λόγο!!!). Το ψάχνουμε και βλέπουμε. ΕυχαριστώΟ/H NasDriver έγραψε:
Χάνει την σιμ, δεν έχει να κάνει με τον λογαριασμό, αν δεν είναι bug της ρομ, θέλει έλεγχο
-
-
Από Ελλάδα GLOBAL VERSION.
-
Δεν κάνει και μία επικοιννία με το κατάστημα να τους ενημερώσεις ?
-
Το αγόρασα από Kaizer ομόνοια τον Αύγουστο και το πρόβλημα αυτό μου το εμφανίζει περιοδικά αν θυμάμαι καλά περίπου το τελευταίο δεκαπενθήμερο. Βέβαια σύντομα το έλυνα με τον ένα ή άλλο τρόπο. Όμως στο τέλος γίνεται ενοχλητικό. Αν πάω στο κατάστημα θα μου πει να το δώσω για έλεγχο που θα κρατήσει τουλάχιστον 15 μέρες. Δεν είναι λύση. Αν συνεχίσει ίσως πρέπει να δοκιμάσω λίγο custom rom για να δω αν το παρουσιάσει πάλι και βλέπουμε.Ο/H NasDriver έγραψε:
Δεν κάνει και μία επικοιννία με το κατάστημα να τους ενημερώσεις ?
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
