Γιατί έχει σβηστεί το μήνυμά σου? μπορείς να μου ξαναγράψεις αυτό που μου είχες προτείνει να κάνω?Ο/H lefesta έγραψε:
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΧΙΑΟΜΙ
-
-
Δοκίμασε μέσα από το TWRP να κάνεις format data, μετά να περάσεις την Ρομ που θες, πριν από όλα αυτά μπες στο mi account και διέγραψε το κινητό, ίσως αυτό να δουλέψει
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Σας παραθέτω και την συνομιλία που είχα και με την Xiaomi, μήπως αυτό βοηθήσει...
Εγώ:
I am trying to login to my Mi account but I can’t because on its own it adds another user name and it doesn’t let me to change it.
Also, it the following unlock number is displayed and informs to provide it to customer service: 8E636Y029180
Can you please tell me what to do?
xiaomi:
Thank you for contacting XiaomiCustomer Support. I am Megha and sorry to know that your device is locked dueto Mi Account.
I humbly request you to assist uswith the details mentioned so that we may guide you further in this matter:
Complete Name: (First and Lastname)
Country Name: (Where Mi Accountregistered)
MI ID: (Sample format isabc****xyz)
Phone Number with country code:(Associated to your Mi Account ID)
Email Address: (Associated toyour Mi Account ID)
Purchase Receipt/Invoice: (Pleasesend us a clear copy)
IMEI 1 and 2: (Can be found atthe back of your phone, remove the battery first (If it is removable) or at theback of your phone box)
Snapshot of the locked screenwith Mi Account ID and Unlock code (8E636Y029180)
Once the above information isprovided, I will forward it to our relevant team and processing may take a fewworking days to complete.
For any further query, feel freeto contact us.
Regards,
Megha
Xiaomi Customer Support
Και εγώ μετά τους έστειλα αυτά που μου ζήτησαν και περιμένω... -
Δεν νομίζω να σου δώσει το o.k. η xiaomi αν δεν αποδείξεις ότι είναι δικό σου, πάντως να μπήκε ένα ξένο Mi Account μόνο στην ζώνη του Λυκόφωτος γίνεται. Παίρνω την καλή εκδοχή ότι έχεις κάνει λογαριασμό χωρίς να το θυμάσαι. Για να σε βοηθήσω αφού λες ότι δεν θυμάσαι κ.λ.π. κ.λ.π. στείλε τους foto την αγορά που έκανες από το Banggood. Η άλλη εκδοχή πίστεψε με δεν θες να την ακούσεις.
-
Ο/H derveni έγραψε:
Δεν νομίζω να σου δώσει το o.k. η xiaomi αν δεν αποδείξεις ότι είναι δικό σου, πάντως να μπήκε ένα ξένο Mi Account μόνο στην ζώνη του Λυκόφωτος γίνεται. Παίρνω την καλή εκδοχή ότι έχεις κάνει λογαριασμό χωρίς να το θυμάσαι. Για να σε βοηθήσω αφού λες ότι δεν θυμάσαι κ.λ.π. κ.λ.π. στείλε τους foto την αγορά που έκανες από το Banggood. Η άλλη εκδοχή πίστεψε με δεν θες να την ακούσεις.
Και όμως γίνεται να μπήκε άλλο account. Έτσι μου έρχεται να το ξανακάνω flash και να βιντεοσκόπησω την διαδικασία για να δείτε ότι δεν λέω χαζομάρες.
Το άλλο account μπήκε από μόνο του.
Αυτό που καταλαβαίνω με αυτά που μου λέτε είναι πως μάλλον πρέπει να ξεχάσω το κινητό...
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο/H derveni έγραψε:
Δεν νομίζω να σου δώσει το o.k. η xiaomi αν δεν αποδείξεις ότι είναι δικό σου, πάντως να μπήκε ένα ξένο Mi Account μόνο στην ζώνη του Λυκόφωτος γίνεται. Παίρνω την καλή εκδοχή ότι έχεις κάνει λογαριασμό χωρίς να το θυμάσαι. Για να σε βοηθήσω αφού λες ότι δεν θυμάσαι κ.λ.π. κ.λ.π. στείλε τους foto την αγορά που έκανες από το Banggood. Η άλλη εκδοχή πίστεψε με δεν θες να την ακούσεις.
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Στο paypal θα υπάρχει σίγουρα.
Στείλε αυτή, είναι και αυτή που θέλουν υποθέτω, να ξεμπερδεύεις.Δεν διεκδικώ το αλάθητο.
Είναι καπαρωμένο από άλλους. -
Αν έστειλες φωτογραφία από το mail αγοράς που έκανες όπως σου είπα έχεις πολλές πιθανότητες, αλλά τόσο καιρό που διαβάζω το Ευρωπαϊκό και το Ινδικό forum πρώτη φορά άκουσα τέτοια περίπτωση σαν την δική σου. Τέλος πάντων αναμένουμε τι θα σου απαντήσει η xiaomi.
-
Ο/H derveni έγραψε:
Αν έστειλες φωτογραφία από το mail αγοράς που έκανες όπως σου είπα έχεις πολλές πιθανότητες, αλλά τόσο καιρό που διαβάζω το Ευρωπαϊκό και το Ινδικό forum πρώτη φορά άκουσα τέτοια περίπτωση σαν την δική σου. Τέλος πάντων αναμένουμε τι θα σου απαντήσει η xiaomi.
Πήρα σήμερα αυτήν την απάντηση:
Thank you for contacting Xiaomi Customer Support. I am Megha and sorry to know that your device is locked due to Mi Account.
I would like to inform you that we are forwarding your details to our concern department for proper handling. They will get back to you shortly with the proper resolution. Till the time, I would request you to keep some patience and wait for some time. We will try to resolve your complaint at the earliest.
For any further query, feel free to contact us.
Περιμένω τώρα και ελπίζω.....
Σε ευχαριστώ πάντως.
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Όταν έκανες για πρώτη φορά mi account κατά λάθος (το έχουμε κάνει όλοι σχεδόν αυτό) έφτιαξες δύο λογαριασμούς...όταν μπορέσεις έλα στο chat να τα πούμε...
-
Ο/H NasDriver έγραψε:
Όταν έκανες για πρώτη φορά mi account κατά λάθος (το έχουμε κάνει όλοι σχεδόν αυτό) έφτιαξες δύο λογαριασμούς...όταν μπορέσεις έλα στο chat να τα πούμε...
Αν το έκανα πως μπορώ να το μάθω?
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0