παιδιά γειά σας είμαι καινούργιο μέλος και θα ήθελα τα φώτα σας είμαι άσχετος σχετικά με σκαλίσματα στο τηλέφωνο αλλά έχω ένα θέμα με το Mi 8.μολις προχτές πήραμε δύο συσκευές μια εγώ και μια η γυναίκα μου.αφου τις ενεργοποίησαμε έγινε το apdate στο δικό μου δεν λειτουργούν οι ειδοποιήσεις των κλήσεων και των μηνυμάτων στην AOD ενώ στης γυναίκας μου λειτουργούν τα τηλέφωνα αγοράστηκαν από το ίδιο αδυομαγαζί GLOBAL VERSION και τα δύο το update είναι το τελευταίο 10.1.2.0
πρόβλημα με την AOD μετά το update
-
-
Καλημέρα δες στα παρακάτω screenshot πως θα ενεργοποιήσεις τις ειδοποιήσεις σε όποιες εφαρμογές θέλετε. Και φυσικά θα εμφανίζονται για λίγο περισσότερα θα κατεβάζετε την κουρτίνα.
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάλι δεν βγάζει στην always on display τις αναπάντητες και τα μυνήματα εμφανίζεται μόνο η ώρα και η ημερομηνια και επίσης ξέχασα να αναφέρω ότι χάθηκε και η ρύθμιση για το hide notch μετά την αναβαθμιση
-
Πάλι δεν βγάζει στην always on display τις αναπάντητες και τα μηνύματα= θα στα εμφάνιση για λίγα δευτερόλεπτα ή όταν ξεκλείδωσεις την αρχική οθόνη θα στην εμφάνιση για δευτερόλεπτα με μια ελαφριά δόνηση.
η ρύθμιση για το hide notch μετά την αναβαθμιση= Hide notch πιθανόν στο android pie δεν υπάρχει ως χαρακτηριστικό.
Δυστυχώς είναι το τίμημα του notch.
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Αν κατάλαβα πρέπει να είναι κάποιο πρόβλημα στο λογισμικό γιατί έκανα επαναφορά και πάλι τα ιδια μόνο την ώρα και την ημερομηνία δείχνει στην always on display και έχει και μεγάλη κατανάλωση μπαταρίας τι άλλη λύση εχω
-
Εγώ έχω την global beta. Για την κατανάλωση με φυσιολογική χρήση θα πρέπει να έχεις χρήση 1,5 ημέρα στο χαλαρό. Για τις ειδοποιήσεις ότι σε είπα ποιο πάνω και πως θα τις ενεργοποιήσεις. Όλα είναι θέμα συνήθειας. Εδώ η δική μου οθόνη
Ευχαριστω για τις απαντήσεις αλλά δεν αναφέρω για την οθόνη κλειδώματος την έχω απενεργοποίηση αναφέρω για την always on display όπως έχουν και τα Samsung
-
-