Διαφήμιση

Η εμπειρία μου με το Service της Info Quest

    • Ο/H Firem@n έγραψε:

      από όσο σκαμπάζω από τεχνικές λεπτομέρειες, η οθόνη δεν έχει καμία σχέση με την μπαταρία!!
      η μπαταρία της συγκεκριμένης συσκευής φαντάζομαι θα ξέρεις ότι δεν είναι "αποσπώμενη " που σημαίνει ότι είναι κολλημένη πάνω στο πλαίσιο της συσκευής. Ακριβώς πίσω από την μπαταρία ,κολλημένη στο πλαίσιο ειναι η οθόνη.
      Αυτό σημαίνει ότι μια ραγισμένη οθόνη είναι πολύ εύκολο να διαλυθεί αν κάνουμε λαθος στο βγάλσιμο της μπαταρίας.
      Πολύ πιθανό να είχαν αυτό στο μυαλό τους αλλά φυσικά το χειρίστηκαν λάθος κατά τα λεγόμενα του πελατη.


    • Σωστά @geoanto555.
      Θα έπρεπε να ενημερώσουν τον πελάτη ότι:
      Θα προβούν στην αντικατάσταση, αλλά υπάρχει κίνδυνος βλάβης τού touch screen, εξαιτίας της πίεσης που θα ασκηθεί για την αφαίρεση αρχικά τού πίσω καλύμματος και τέλος της πίεσης για την αποκόλληση της μπαταρίας.
      Ο κίνδυνος δεν είναι τόσο μεγάλος βέβαια, αλλά πάντα υπάρχει, σε μια ραγισμένη οθόνη.
      Εφόσον αυτό γινόταν δεκτό από τον πελάτη τότε θα έπρεπε να προχωρήσουν στην αντικατάσταση της μπαταρίας με μια OEM. (για να μη ξεχνιόμαστε)
      Επίσης σταματήστε να πιστεύετε ότι η infoquest είναι αντιπροσωπεία της Xiaomi στην Ελλάδα
      Είναι απλά ένας μεγάλος για την Ελλάδα μεταπωλητής και επίσημος συνεργάτης της Xiaomi. Αν ήταν επίσημη αντιπροσωπεία θα αναφέρονταν η Ελλάδα μέσα στις χώρες στην επίσημη σελίδα της Xiaomi, πράγμα που δεν ισχύει. Αναφέρονται Πολωνία, Ισπανία και άλλες, αλλά Ελλάδα.....γιοκ.

      Η MIUI είναι η Χαλκιδική των ROMs...
      ...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!! ;)
    • Διαφήμιση
    • Αυτή είναι η τεχνική βάση, που ήταν υποχρεωμένη να γνωρίζει και να ενημερώσει η εταιρία και δεν αλλάζει την πολύ κακή αντιμετώπιση ενός προβλήματος.
      Ο καταναλωτής/πελάτης πρέπει να ενημερωθεί, μιας και δεν είναι υποχρεωμένος να είναι και τεχνικός/οικοδόμος/γιατρός/μηχανικός ή ότι άλλο. Γιατί αν είναι όλα αυτά, δεν τους χρειάζεται.
    • Έγραψα πολλά έσβησα περισσότερα μπα λέω χιούμορ γίνετε, τελικά είχα λάθος π@π@ριες κάνει η infoquest και κλέβουν τον κόσμο με την εγγύηση.

      Υ. Γ. Το παρόν κείμενο και ως αιρετικός ακριβώς το αντίθετο πιστεύω, αναμένω το Ban.
    • 10 ευρώ έχει μια μπαταρία bn 41 στην Αθήνα την αγοράζεις και την βάζουμε παρέα και έτσι έχεις 25 ευρώ κέρδος στην τσέπη σου , την Τετάρτη μάλιστα θα αλλάξω μια ίδια στου κουμπάρου μου το nikel έλα να δεις εάν θες και έτσι δεν ασχολείσαι με τον μεγαλοεισαγωγέα και όχι επίσημο αντιπρόσωπο όπως σου είπαν και τα παιδιά από πάνω
      Images
      • IMG_20181121_203007.jpg

        239,05 kB, 1.920×1.080, viewed 123 times
    • Παιδιά θα πω και εγώ την αποψη μου. Ναι είπαν αυτό που είπαν το τυπικό μέρος της υπόθεσης αλλά η όλη αντιμετώπιση ως προς τον πελάτη ήταν χάλια.. Συν ότι μου φαίνεται ότι μάλλον αποφεύγουν να κάνουν εργασίες όσο μπορούν.. Μακάρι να κάνω λάθος στο τελευταίο.. Υποστήριξη σου λέει μετά.... :S
      Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...


      Xiaomi Redmi note 12 Pro :thumbsup: s21u Γιώργος






    • Διαφήμιση
    • Ευχαριστω για τη διευκρίνιση οσον αφορα το "επισημος αντιπροσωπος". Παρολα αυτα, εφοσον την εγγυηση της συσκευης μου την διαχειριζεται επισημως η εν λογω εταιρία, πιστεύω πως εχει περισσοτερη "ισχυ" και "παρουσια" απο ενα οποιοδηποτε ανεξαρτητο μαγαζι επισκευων και θα επρεπε να ενημερωνουν τον πελατη καλυτερα και να προσεχουν τα λεγομενα τους περισσοτερο, οπως πολυ σωστα υπεδειξαν οι fog και GR_Macedon.

      Αντ' αυτου μου ειπαν με λιγα λογια ενα τελειως αυθαιρετο "πρεπει να πληρώσεις και για αλλαγη οθονης" και πραγματικα αμφιβαλλω αν η πραγματικη αιτια ειναι αυτη που ανεφεραν τα παιδια, δηλαδη οτι υπαρχει κινδυνος να σπασει η οθονη.

      @derveni : Ομολογω με μπερδεψες! :P Οπως ειπωθηκε και παραπανω, ολα αυτα που λες ειναι πολυ σωστα στο πλαισιο της εγγυησης, ωστοσο εγω πηγα να πληρωσω για μια αλλαγη μπαταριας. Ουτως η αλλως, η μπαταρια ειναι εκτος εγγυησης αφου εχουν περασει 6 μηνες , αλλα και η διετης μου εγγυηση εχει ληξει ακριβως επειδη εχει σπασει η οθονη μου! Ετερον εκατερον η εγγυηση με την επισκευη επι πληρωμη που ζητησα! Δηλαδη αν το πηγαινα το κινητο 2 μηνες μετα που ΤΥΠΙΚΑ ληγει η διετης περιοδος εγγυησης πιστευεις θα μου αλλαζαν την μπαταρια μονο; Δε νομιζω.

      @takisfrag : Αυτο ακριβως θα κανω, θα την αλλαξω μονος μου τελικα
    • Ο/H pantelisdim έγραψε:

      Αυτο ακριβως θα κανω, θα την αλλαξω μονος μου τελικα
      και πολύ καλά θα κάνεις , φυσικά θα κάνεις και το κέφι σου και φυσικά ένα δώρο στην τσέπη σου !!!!!!!!!


      Υ.Γ. Τελικά στο τέλος της ημέρας όλες οι μεγάλες μονάδες ή οι κάθετες μονάδες αναρωτιούνται γιατί βγαίνουν ζημιογόνες ............




      Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος!!!!!!!!!!
    • @pantelisdim Σε μπέρδεψα που στην πρώτη ανάρτηση μου που είπα την αλήθεια και συμφώνησε και ο @geoanto555 γιατί το περιγράφει ακριβώς σαν κεντρική ιδέα τι σημαίνει εγγύηση, η την δεύτερη που έχω κάνει και αναφέρω στο υστερόγραφο ότι είναι χιούμορ γιατί κάποιοι λένε κάτι για να χαϊδέψουν αυτιά η να πουν και να α κουσουν πρόσεξε όχι την αλήθεια αλλά αυτό που θέλει να ακούσει το μέλος.
      Τέλος πάντων σε παραπέμπω στην ανάρτηση πιο πίσω του @geoanto555 και είναι έτσι όπως ακριβώς τα λέει.
    • @derveni : Δε διαφωνουμε σε κατι επι της ουσιας. Η πολιτικη της info quest και της καθε info quest οσον αφορα την ΕΓΓΥΗΣΗ των κινητων τηλεφωνων ειναι παρα πολύ σωστη και δεν εφερε κανεις καμια αντιρρηση σ αυτο. Προφανως οταν εχω σπασει την οθονη στο τηλεφωνο μου, η εγγυηση μου παυει να ισχυει εξ ολοκληρου. Δε ζητησα εγω αλλωστε να μου φτιαξουν την οθονη μου τσαμπα, ουτε την μπαταρια φυσικα.

      Εγω παραλογο βρισκω το οτι πηγα μια συσκευη ΕΚΤΟΣ εγγυησης (εστω οτι την πηγαινα 2 μηνες αργοτερα οποτε και θα περνουσε η διετια απο τοτε που αγορασα το τηλεφωνο, το ιδιο ακριβως πραγμα ειναι) σε μια μεγαλοεταιρια που επισκευαζει τηλεφωνα για να αλλαξω ενα ανταλλακτικο, και η εταιρια με υποχρεωνει να αλλαξω και ενα αλλο!

      Επισης συμφωνω με αυτο που λετε εσυ και ο geoanto, ωστοσο δε μου ειπαν αυτο στο σερβις. Αντιθετα μου ειπαν επακριβως: "πρεπει να αλλαξεις και οθονη γιατι η πολιτικη της εταιριας ειναι το τηλεφωνο να επανελθει πληρως στην εργοστασιακη κατασταση". Με αλλα λογια, ή στο επισκευαζω πληρως και στα παιρνω χοντρα, η δε στο επισκευαζω καθολου γιατι ετσι μου αρεσει. Και πραγματικα αμφιβαλλω οτι δεν υπαρχει η τεχνογνωσία απο την info quest να αποκολληθει η μπαταρια χωρις να σπασει η οθονη ρε παιδια. Αλλιως δε θα μου ελεγαν εξαρχης τηλεφωνικα, πριν δουν τη συσκευη, οτι η αλλαγη μπαταριας κανει 35 ευρω, αλλα οτι θα πρεπει να αλλαχθει και η οθονη. Ενα σωρο βιντεο υπαρχουν online που δειχνουν πως γινεται η διαδικασια εξαλλου η οποια φαινεται αρκετα απλη.
    • Διαφήμιση