Λογικά 12 μήνες σε καλύπτει το κατάστημα που το αγόρασες.
Xiaomi Mi A3 - Γενική συζήτηση, απορίες και προβλήματα.
-
-
-
Επιτρέπονται τα links, αλλά υπάρχει ήδη από εχθές ανακοίνωση στο Magazino μας για το πρόβλημα >> Προσοχή : Νέο Update στο Android 11 για το Mi A3 προκαλεί Brick στην συσκευή - μην αναβαθμίσετε την συσκευή σας - News from Xiaomi Miui HellasΟ/H bagb88 έγραψε:
Διαβάζω γενικότερα ότι υπάρχει πρόβλημα με το update και βγάζει εκτός τις συσκευές.
Xiaomi Mi A3 receives official Android 11 update, but you should wait
xiaomi-mi-a3-pairnei-android-11-kai-vgainei-ektos-aidia-katantise-pleon
(Νομίζω πως επιτρέπονται τα link ε;)
-
Από τύχη δεν έκανα το update, πριν πατήσω επανεκκίνηση λέω δεν ρίχνω μια ματιά στο telegram τι λέει, και διαβάζω τα χάλια.
Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Αν κάποιος έχει κάποιο νεότερο ας δώσει ανατροφοδότηση. Τι αλλαγή έκαναν από το σέρβις, τι έγινε με τις εγγυήσεις κτλ.
-
Καλή χρονια παιδιά έχουμε κάνα νεότερο σχετικά με το Mia3 ? μου βγήκε και εμενα off
το κακό είναι ότι δεν θυμάμαι καν από πιο skroutzomagazo το πήρα και δεν πεζή και εγγύησή -
-
Έχεις λογαριασμό στο skroutz; Αν ναι τότε μπορείς από εκεί να δεις την παραγγελία από ποιο κατάστημα το πήρες.Ο/H Stefxvj έγραψε:
Καλή χρονια παιδιά έχουμε κάνα νεότερο σχετικά με το Mia3 ? μου βγήκε και εμενα off
το κακό είναι ότι δεν θυμάμαι καν από πιο skroutzomagazo το πήρα και δεν πεζή και εγγύησή
-
H Χiaomi εβγαλε επισημη ανακοινωση στο telegram (Telegram: Contact @Mi_Global_Community) οτι μπορουμε να επισκευασουμε τα κινητα ανεξαρτητου εγγυησης δωρεαν στο service center της χωρας μας. Στο link gr.html μοναδικος αντιπορσωπος στην χωρα με εξουσιοδοτημενο service ειναι η InfoQuest η οποια αρνειται να επισκευασει την συσκευη μου διοτι δεν αγοραστηκε απο το σκρουτζομαγαζο που την πηρα απο αυτους. Το σκρουτζομαγαζο με κοροιδευει και μου λεει οτι θα το στειλει σε εξουσιοδοτημενο περα απο την InfoQuest ενω δεν υπαρχει και μου εδωσε για παραδειγμα το μαγαζι citisaid... Μπορει καποιος να μου πει τι μπορω να κανω για την περιπτωση;
-
Στην info quest τους ανέφερες τι ανακοίνωσαν από την xiaomi;Ο/H ALEX THS έγραψε:
H Χiaomi εβγαλε επισημη ανακοινωση στο telegram (Telegram: Contact @Mi_Global_Community) οτι μπορουμε να επισκευασουμε τα κινητα ανεξαρτητου εγγυησης δωρεαν στο service center της χωρας μας. Στο link gr.html μοναδικος αντιπορσωπος στην χωρα με εξουσιοδοτημενο service ειναι η InfoQuest η οποια αρνειται να επισκευασει την συσκευη μου διοτι δεν αγοραστηκε απο το σκρουτζομαγαζο που την πηρα απο αυτους. Το σκρουτζομαγαζο με κοροιδευει και μου λεει οτι θα το στειλει σε εξουσιοδοτημενο περα απο την InfoQuest ενω δεν υπαρχει και μου εδωσε για παραδειγμα το μαγαζι citisaid... Μπορει καποιος να μου πει τι μπορω να κανω για την περιπτωση;
Υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με την Xiaomi; -
Η infoquest δεν είναι αντιπρόσωπος ούτε επίσημο service center...μιλάς με το κατάστημα αγοράς και ακολουθείς ότι οδηγίες σου δώσουν...
-
Ναι νομίζω έχεις δίκιο. Δεν είναι επίσημος αντιπρόσωπος αλλά επίσημος εισαγωγέας.Ο/H NasDriver έγραψε:
Η infoquest δεν είναι αντιπρόσωπος ούτε επίσημο service center...μιλάς με το κατάστημα αγοράς και ακολουθείς ότι οδηγίες σου δώσουν...
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Ετικέτες

