Διαφήμιση

CityMobil2: Στα Τρίκαλα τα πρώτα λεωφορεία χωρίς οδηγό

    • CityMobil2: Στα Τρίκαλα τα πρώτα λεωφορεία χωρίς οδηγό

      [feedquote='TheLab.gr','http://www.thelab.gr/eidiseis/citymobil2-sta-trikala-ta-prota-lewforeia-xwris-132300.html']
      Τα Τρίκαλα επιλέχθηκαν ως η πόλη στην οποία θα δοκιμαστούν τα πρώτα λεωφορεία χωρίς οδηγό, όπως ανακοινώθηκε στα πλαίσια του προγράμματος CityMobil2, επικεφαλής του οποίου είναι ο Adriano Alessandrini. Το όλο σχέδιο για να προχωρήσει στην περαιτέρω υλοποίησή του, θα πρέπει πρέπει πρώτα να περιμένει την νομιμοποίηση της χρήσης αυτοματοποιημένων οχημάτων στην πόλη σε συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και ειδικότερα τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Παπαδόπουλου.

      Το έργο CityMobil2 έχει διάρκεια 4 έτη και αρχικά είχε ξεκινήσει το Σεπτέμβριο του 2012. Συνολικά συμμετέχουν 45 Ευρωπαίοι Εταίροι ενώ στην Ελλάδα συμμετέχουν εκτός από την e-Trikala Α.Ε, το “Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών” του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Οι 12 εταίροι εκπροσωπούν ισάριθμες πόλεις/περιοχές (Τρίκαλα, Ρέτζιο Καλάμπρια, Λεόν, Σεν Σουλπίς, Σοφία Αντίπολις, Βάντα, Βρυξέλλες, Λα Ροσέλ, Σαν Σεμπαστιάν, CERN, Μιλάνο, Οριστάνο) ενώ άλλοι 5 εκπροσωπούν κατασκευαστές αυτοματοποιημένων οχημάτων, (YAMAHA, Robosoft, 2GetThere, Induct, Movemile).

      Τα Τρίκαλα διαγωνίστηκαν με άλλες 11 πόλεις ανά την Ευρώπη και κατάφεραν να προκριθούν στις 5 τελικές πόλεις οι οποίες θα πραγματοποιήσουν εξάμηνες δοκιμές στο χώρο τους με αυτόματα οχήματα. Λόγω της δυσκολίας του έργου, η e-Trikala A.E. συνεργάζεται στενά και με τον έτερο Έλληνα επίσημο εταίρο, το “Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών”. Μέχρι στιγμής έχει καθορισθεί η προτεινόμενη διαδρομή που θα ακολουθήσει δυνητικά ένα αυτόματο όχημα μαζικής μεταφοράς πολιτών και μελετώνται οι διάφορες παράμετροι όπως αυτές ορίζονται από το consortium.


      [/feedquote]