[feedquote='TheLab.gr','http://www.thelab.gr/eidiseis/eidos-montreal-kathysterei-tin-ypostiriksi-mantle-sto-132945.html']
Η Eidos Montreal, η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη του γνωστού παιχνιδιού Thief, ανακοινώνει ότι αυτό δεν θα υποστηρίζει το Mantle API της AMD, στο οποίο έχουμε αναφερθεί πολλές φορές εδώ στο thelab.gr. Ειδικότερα στην αρχή το παιχνίδι θα υποστηρίζει μόνο το DirectX, ενώ το patch που θα προσφέρει και υποστήριξη Mantle θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Μάρτιο.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το patch θα φέρει και την υποστήριξη TrueAudio, καθιστώντας έτσι το συγκεκριμένο παιχνίδι το πρώτο με υποστήριξη dedicated DSP που συναντούμε σε GCN 1.1 κάρτες γραφικών όπως οι Radeon R9 290, R9 290X, R7 260 και R7 260X.
Μάλιστα σε δήλωσή της η εταιρεία εκφράζει την αισιοδοξία της ότι το patch θα καταφέρει να ικανοποιήσει τους χρήστες από πλευράς επιδόσεων. Επιπλέον ζητά την κατανόηση που δεν μπορεί να το προσφέρει νωρίτερα. Υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Νοέμβριο η Eidos Montreal συνεργαζόταν στενά με την AMD για να καταστήσει το Thief ως έναν τίτλο που θα υποστηρίζει το Mantle.
[/feedquote]

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το patch θα φέρει και την υποστήριξη TrueAudio, καθιστώντας έτσι το συγκεκριμένο παιχνίδι το πρώτο με υποστήριξη dedicated DSP που συναντούμε σε GCN 1.1 κάρτες γραφικών όπως οι Radeon R9 290, R9 290X, R7 260 και R7 260X.
Μάλιστα σε δήλωσή της η εταιρεία εκφράζει την αισιοδοξία της ότι το patch θα καταφέρει να ικανοποιήσει τους χρήστες από πλευράς επιδόσεων. Επιπλέον ζητά την κατανόηση που δεν μπορεί να το προσφέρει νωρίτερα. Υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Νοέμβριο η Eidos Montreal συνεργαζόταν στενά με την AMD για να καταστήσει το Thief ως έναν τίτλο που θα υποστηρίζει το Mantle.
Πηγή: Techspot