Καλησπέρα σε όλους.
Η συσκευή (Redmi Note 6 Pro αγορασμένο τον Ιανουάριο 2019, 259 ευρώ, από το Γερμανό) ξεκίνησε πριν τρεις μήνες να παρουσιάζει την εξής συμπεριφορά:
ενώ δουλεύει κανονικά, ξαφνικά μπαίνει σε bootloop, το οποίο κρατάει για τουλάχιστον 15 λεπτά, πολλές φορές παραπάνω.
Έχω διαπιστώσει ότι αν την βάλω να φορτίσει, μετά από λίγη ώρα ανοίγει κανονικά.
Κάποια από όλες τις φορές που το έκανε αυτό, δεν άνοιξε στη rom αλλά μπήκε στη recovery και δεν μπορούσα να μπω στη rom.
Το έβαλα στην κατάψυξη για λίγο και είδα ότι άνοιξε κανονικά.
Ίσως είναι θέμα θερμοκρασίας χωρίς να είμαι βέβαιος.
Δεν το κάνει πάντοτε, ούτε κάθε μέρα.
Απευθύνθηκα στο Γερμανό από όπου το είχα αγοράσει, καθώς είναι ακόμα εντός εγγύησης.
Το έστειλαν στο service της Xiaomi (προφανώς στην Infoquest), οι οποίοι απάντησαν ότι διαπιστώθηκε εισχώρηση υγρών, βλάβη στην οθονη και τη μπαταρία.
Κόστος επισκευής 305 ευρώ καθώς δεν καλύπτεται από την εγγύηση!
Προφανώς δεν είμαι διατεθειμένος να πληρώσω 305 ευρώ για επισκευή μίας συσκευής 1,5 έτους που αγοράστηκε 259 ευρώ.
Κάθε άποψη είναι καλοδεχούμενη.
Θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να μου προτείνει έναν τεχνικό (Αθήνα), ώστε να διαπιστωθεί αν όντως οι τεχνικοί της infoquest έχουν δίκιο ή υπάρχει και άλλη εναλλλακτική.
Πάντως να σημειώσω ότι η χρήση που έχω κάνει στο κινητό δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τη διάγνωση περί εισχώρησης υγρών.
Ευχαριστώ.
Η συσκευή (Redmi Note 6 Pro αγορασμένο τον Ιανουάριο 2019, 259 ευρώ, από το Γερμανό) ξεκίνησε πριν τρεις μήνες να παρουσιάζει την εξής συμπεριφορά:
ενώ δουλεύει κανονικά, ξαφνικά μπαίνει σε bootloop, το οποίο κρατάει για τουλάχιστον 15 λεπτά, πολλές φορές παραπάνω.
Έχω διαπιστώσει ότι αν την βάλω να φορτίσει, μετά από λίγη ώρα ανοίγει κανονικά.
Κάποια από όλες τις φορές που το έκανε αυτό, δεν άνοιξε στη rom αλλά μπήκε στη recovery και δεν μπορούσα να μπω στη rom.
Το έβαλα στην κατάψυξη για λίγο και είδα ότι άνοιξε κανονικά.
Ίσως είναι θέμα θερμοκρασίας χωρίς να είμαι βέβαιος.
Δεν το κάνει πάντοτε, ούτε κάθε μέρα.
Απευθύνθηκα στο Γερμανό από όπου το είχα αγοράσει, καθώς είναι ακόμα εντός εγγύησης.
Το έστειλαν στο service της Xiaomi (προφανώς στην Infoquest), οι οποίοι απάντησαν ότι διαπιστώθηκε εισχώρηση υγρών, βλάβη στην οθονη και τη μπαταρία.
Κόστος επισκευής 305 ευρώ καθώς δεν καλύπτεται από την εγγύηση!
Προφανώς δεν είμαι διατεθειμένος να πληρώσω 305 ευρώ για επισκευή μίας συσκευής 1,5 έτους που αγοράστηκε 259 ευρώ.
Κάθε άποψη είναι καλοδεχούμενη.
Θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να μου προτείνει έναν τεχνικό (Αθήνα), ώστε να διαπιστωθεί αν όντως οι τεχνικοί της infoquest έχουν δίκιο ή υπάρχει και άλλη εναλλλακτική.
Πάντως να σημειώσω ότι η χρήση που έχω κάνει στο κινητό δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τη διάγνωση περί εισχώρησης υγρών.
Ευχαριστώ.