Μετά την άρνηση του Xiaomishop να μου στείλει μπαταρίες, απευθύνθηκα στο Xiaomiworld. Αφού έκανα πρώτα chat μαζί τους και με διαβεβαίωσαν ότι μπορούν να μου στείλουν μπαταρίες, παρήγγειλα, πλήρωσα (πανάκριβα!!!) και ανέμενα απο τις 29 Μαϊου. Σήμερα μου έστειλαν αυτό το μήνυμα:
Dear friend,
thank you very much for your order.
sorry
to tell you that we couldn't send your order out as the custom very strictly for pure battery items so would you mind waiting for some days to see what is going on if not we will agree to refund to you.
waiting for your reply,tks.
Best Regards
Φυσικά ζήτησα refund, ωστόσο το πρόβλημα με τον εφοδιασμό εφεδρικής μπαταρίας παραμένει...
Any ideas??
Υ.Γ. Λόγω της φύσης της δουλειάς μου, πρέπει ΠΑΝΤΑ να έχω δεύτερη εφεδρική μπαταρία μαζί μου, αφου μπορεί να τύχει να χρησιμοποιώ σκληρά το κινητό για περισσότερο απο 24 ώρες και να μην υπάρχει η δυνατότητα για επαναφόρτιση... γι'αυτό έχω "λυσσάξει" να πάρω εφεδρική...
Dear friend,
thank you very much for your order.
sorry
to tell you that we couldn't send your order out as the custom very strictly for pure battery items so would you mind waiting for some days to see what is going on if not we will agree to refund to you.
waiting for your reply,tks.
Best Regards
Φυσικά ζήτησα refund, ωστόσο το πρόβλημα με τον εφοδιασμό εφεδρικής μπαταρίας παραμένει...
Any ideas??
Υ.Γ. Λόγω της φύσης της δουλειάς μου, πρέπει ΠΑΝΤΑ να έχω δεύτερη εφεδρική μπαταρία μαζί μου, αφου μπορεί να τύχει να χρησιμοποιώ σκληρά το κινητό για περισσότερο απο 24 ώρες και να μην υπάρχει η δυνατότητα για επαναφόρτιση... γι'αυτό έχω "λυσσάξει" να πάρω εφεδρική...
