Θέλω την άποψή σας στο παρακάτω θέμα:
Προσπάθησα να κάνω μια παραγγελία (τηλέφωνο και διάφορα παρελκόμενα) στο Merimobiles ύψους σχεδόν 263 δολλαρίων.
Όταν έδωσα το κωδικό του εκπτωτικού κουπονιού αρνήθηκε το σύστημα να το δεχτεί. Ακολούθησε συνομιλία στο chat με κάποια(ον) υπάλληλο, όπου μου είπε να στείλω μαιλ στον διευθυντή του καταστήματος...
Δείτε λίγο:
ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ...
ΙΣΧΥΟΥΝ Ή ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ?
.....
Να τι πήρα στο site τους όταν έβαλα το κωδικό του εκπτωτικού κουπονιού:

Και ορίστε και ο διάλογος με τον εκπρόσωπό τους στο chat:
caeser: hello... is anybody there?
CJ: hi. how may i help you?
caeser: I'm ready to order several things in a total $262,92 and I am applying the coupon code ("mi3") from the xiaomi-miui.gr forum, which -7$ but it won't be accepted.. why?
CJ: sorry about this but only our manager is in charge with coupon. you can email directly here: [email protected] or use coupon code 555 instead for a $5 off
caeser: Ok.. I will post your answer to the forum so the other users will know about this. I am the user "caeser" in this forum... I will tell them that they can not order using this coupon or the have to e-mail first to the manager.. Thanks a lot! (My real name is Evangelos Mitrousis and I am already your client...)
CJ: sorry about this i understand your concern. but do email so they could check the code.
CJ: thank you
caeser: thank you, too!
Όπως καταλαβαίνετε, δεν τίθεται ουσιαστικό θέμα ούτε για τα -7, ούτε για τα -5 δολλάρια (δηλαδή μόλις -2 δολλάρια διαφορά) που πρόσφερε ο εκπρόσωπός τους, αλλά για το εάν ισχύει ή όχι η προσφορά που λένε ότι μας κάνουν. Και εάν όντως ισχύει, τότε γιατί ένα μόλις ΚΛΙΚ απο την τελική παραγγελία μας βάζουν στην διαδικασία να στείλουμε μαίλ στο Κινέζο να διεκδικήσουμε το αυτονόητο?
Προσπάθησα να κάνω μια παραγγελία (τηλέφωνο και διάφορα παρελκόμενα) στο Merimobiles ύψους σχεδόν 263 δολλαρίων.
Όταν έδωσα το κωδικό του εκπτωτικού κουπονιού αρνήθηκε το σύστημα να το δεχτεί. Ακολούθησε συνομιλία στο chat με κάποια(ον) υπάλληλο, όπου μου είπε να στείλω μαιλ στον διευθυντή του καταστήματος...
Δείτε λίγο:
ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ...
ΙΣΧΥΟΥΝ Ή ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ?
Να τι πήρα στο site τους όταν έβαλα το κωδικό του εκπτωτικού κουπονιού:
Και ορίστε και ο διάλογος με τον εκπρόσωπό τους στο chat:
caeser: hello... is anybody there?
CJ: hi. how may i help you?
caeser: I'm ready to order several things in a total $262,92 and I am applying the coupon code ("mi3") from the xiaomi-miui.gr forum, which -7$ but it won't be accepted.. why?
CJ: sorry about this but only our manager is in charge with coupon. you can email directly here: [email protected] or use coupon code 555 instead for a $5 off
caeser: Ok.. I will post your answer to the forum so the other users will know about this. I am the user "caeser" in this forum... I will tell them that they can not order using this coupon or the have to e-mail first to the manager.. Thanks a lot! (My real name is Evangelos Mitrousis and I am already your client...)
CJ: sorry about this i understand your concern. but do email so they could check the code.
CJ: thank you
caeser: thank you, too!
Όπως καταλαβαίνετε, δεν τίθεται ουσιαστικό θέμα ούτε για τα -7, ούτε για τα -5 δολλάρια (δηλαδή μόλις -2 δολλάρια διαφορά) που πρόσφερε ο εκπρόσωπός τους, αλλά για το εάν ισχύει ή όχι η προσφορά που λένε ότι μας κάνουν. Και εάν όντως ισχύει, τότε γιατί ένα μόλις ΚΛΙΚ απο την τελική παραγγελία μας βάζουν στην διαδικασία να στείλουμε μαίλ στο Κινέζο να διεκδικήσουμε το αυτονόητο?
