Διαφήμιση

Κινεζιές by Merimobiles?

    • Κινεζιές by Merimobiles?

      Θέλω την άποψή σας στο παρακάτω θέμα:
      Προσπάθησα να κάνω μια παραγγελία (τηλέφωνο και διάφορα παρελκόμενα) στο Merimobiles ύψους σχεδόν 263 δολλαρίων.
      Όταν έδωσα το κωδικό του εκπτωτικού κουπονιού αρνήθηκε το σύστημα να το δεχτεί. Ακολούθησε συνομιλία στο chat με κάποια(ον) υπάλληλο, όπου μου είπε να στείλω μαιλ στον διευθυντή του καταστήματος...

      Δείτε λίγο:
      ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ...
      ΙΣΧΥΟΥΝ Ή ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ?

      .....


      Να τι πήρα στο site τους όταν έβαλα το κωδικό του εκπτωτικού κουπονιού:




      Και ορίστε και ο διάλογος με τον εκπρόσωπό τους στο chat:

      caeser: hello... is anybody there?
      CJ: hi. how may i help you?
      caeser: I'm ready to order several things in a total $262,92 and I am applying the coupon code ("mi3") from the xiaomi-miui.gr forum, which -7$ but it won't be accepted.. why?
      CJ: sorry about this but only our manager is in charge with coupon. you can email directly here: [email protected] or use coupon code 555 instead for a $5 off
      caeser: Ok.. I will post your answer to the forum so the other users will know about this. I am the user "caeser" in this forum... I will tell them that they can not order using this coupon or the have to e-mail first to the manager.. Thanks a lot! (My real name is Evangelos Mitrousis and I am already your client...)
      CJ: sorry about this i understand your concern. but do email so they could check the code.
      CJ: thank you

      caeser: thank you, too!

      Όπως καταλαβαίνετε, δεν τίθεται ουσιαστικό θέμα ούτε για τα -7, ούτε για τα -5 δολλάρια (δηλαδή μόλις -2 δολλάρια διαφορά) που πρόσφερε ο εκπρόσωπός τους, αλλά για το εάν ισχύει ή όχι η προσφορά που λένε ότι μας κάνουν. Και εάν όντως ισχύει, τότε γιατί ένα μόλις ΚΛΙΚ απο την τελική παραγγελία μας βάζουν στην διαδικασία να στείλουμε μαίλ στο Κινέζο να διεκδικήσουμε το αυτονόητο?
    • τι να πεις ???!!!!
      τουλάχιστον να το ξέρουμε ,
      εγώ αποφάσισα , εδώ και λίγες μέρες , να μην αγοράσω άλλη φορά από merimobiles
      (έχω κάνει μόνο 4 αγορές από merimobiles ,
      και από άλλα καταστήματα αρκετές , πιο φθηνά και με γρήγορη παράδοση)

      off topic (μην δίνετε σημασία , κοιτάξτε το πρώτο ποστ) ,
      πέρασαν πάνω από 62 ημέρες και δεν πήρα ακόμη το Xiaomi MiKey , Order #82017 , Order Date: 7th Aug 2014
      η τελευταία απάντηση στις : 6th Oct 2014 @ 4:11 PM

      hi Georgios,
      Recently, Hongkong customs has problems with packages so they check all of it thoroughly. All packages will delay for some time. Please wait for more days for it to be delivered. It will be, soon enough. Thank you for your patience and sorry for the inconvenience.

      Kind regards,
      Debie
      Unlocked Smartphones & Cell Phones from China | Merimobiles

      η αξία του είναι μικρή , απλά ανοίξαμε αλληλογραφία και τα λέμε , θέλω να ξέρω πως θα εξελιχθεί

      επιστροφή στο πρώτο ποστ
      ( Με την εγγραφή στο φόρουμ , μεγαλώνει η παρέα μας! )


    • Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία εάν η αξία του προϊόντος είναι μικρή ή μεγάλη! Σημασία έχει ότι πρέπει και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να είναι κύριοι με τους πελάτες τους!
      ΟΛΟΙ μας ανεξαιρέτως πληρώνουμε μετρητά και όταν μας λένε 17-40 business days, για την παράδοση, ΠΡΕΠΕΙ να είναι έτσι... τα υπόλοιπα που σου λένε είναι προς κατανάλωση!
      Μέχρι τώρα δεν είχα κανένα πρόβλημα μαζί τους, αν και ποτέ δεν έστειλαν το παραμικρό "δωράκι", όπως κάνουν ΟΛΟΙ οι ανταγωνιστές τους. Ευτυχώς υπάρχει ανταγωνισμός εκεί έξω και όλοι μας γνωρίζουμε ότι δεν είναι οι μοναδικοί που πουλάνε τηλέφωνα... (υπάρχουν και αλλού "πορτοκαλιές"...)
    • Διαφήμιση
    • Ο/H caeser έγραψε:

      υπάρχουν και αλλού "πορτοκαλιές

      εγώ έμεινα σ αυτό ,
      όποιος βέβαια δεν είχε πρόβλημα ας τους προτιμήσει
      ο καθένας όπου είναι ευχαριστημένος
      ( Με την εγγραφή στο φόρουμ , μεγαλώνει η παρέα μας! )


    • Ο/H tora33 έγραψε:

      Ο/H caeser έγραψε:

      υπάρχουν και αλλού "πορτοκαλιές

      εγώ έμεινα σ αυτό ,
      όποιος βέβαια δεν είχε πρόβλημα ας τους προτιμήσει
      ο καθένας όπου είναι ευχαριστημένος


      Μα, και εγώ δεν είχα πρόβλημα και τους προτίμησα... αλλά κάνουν μικροπρεπείς κινεζιές. Και ο λόγος που ποστάρισα την εμπειρία μου μαζί τους, εδώ μέσα είναι να ενημερώσω "αυτούς που δεν είχαν πρόβλημα και θα ήθελαν να τους προτιμήσουν", ότι μπορεί να τους περιμένουν μικρές εκπλήξεις... Τόσες μικρές, όσο η αξία δύο γαμημένων δολλαρίων!
      Καταλαβαίνω απόλυτα τη πελατιακή τους σχέση με το forum, αλλά και εγώ πελάτης τους είμαι και μάλιστα πολύ καλός!
    • Το φόρουμ είναι ανεξάρτητο από τις πελατιακές σχέσεις με τα Shop που έχουν εκπροσώπηση εδώ.
      Η κοινότητά μας προασπίζει τα συμφέροντα των μελών της, και όχι των Shop.
      Για αυτό τον λόγο, ζητούμε την κριτική σας σε όλα αυτά τα Shop.

      Aν κάνουν κάτι στραβό, θα το αναφέρουμε πάντα, με στόχο την βελτίωση των υπηρεσιών τους.

      Στο κάτω - κάτω, δική τους είναι η ευθύνη για την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.
      Δεν χρειάζεται νομίζω να σας υπενθυμίσω πως είστε ελεύθεροι να εκφράσετε τις γνώμες σας και τα παράπονά σας.

      Το μόνο που χρειάζεται είναι να είστε σαφείς στην περιγραφή σας και όχι γενικόλογοι, για να καταλάβουμε όλοι τι ακριβώς έχει συμβεί.
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • Ο/H MIUI_ART έγραψε:

      Το φόρουμ είναι ανεξάρτητο από τις πελατιακές σχέσεις με τα Shop που έχουν εκπροσώπηση εδώ.
      Η κοινότητά μας προασπίζει τα συμφέροντα των μελών της, και όχι των Shop.
      Για αυτό τον λόγο, ζητούμε την κριτική σας σε όλα αυτά τα Shop.

      Aν κάνουν κάτι στραβό, θα το αναφέρουμε πάντα, με στόχο την βελτίωση των υπηρεσιών τους.

      Στο κάτω - κάτω, δική τους είναι η ευθύνη για την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.
      Δεν χρειάζεται νομίζω να σας υπενθυμίσω πως είστε ελεύθεροι να εκφράσετε τις γνώμες σας και τα παράπονά σας.

      Το μόνο που χρειάζεται είναι να είστε σαφείς στην περιγραφή σας και όχι γενικόλογοι, για να καταλάβουμε όλοι τι ακριβώς έχει συμβεί.


      Σ'ευχαριστώ πολύ για την δίκαιη, καθαρή και σαφή θέση που παίρνεις. Για μια ακόμα φορά τιμάς το τίτλο σου σαν διαχειριστής, ιδρυτής και "γενικό αφεντικό" αυτού του φόρουμ!
    • Διαφήμιση
    • Γνώμη μου είναι caeser ότι επιβάλλεται τα μέλη αυτης της κοινότητας να μοιράζονται με άλλα μέλη τέτοιου είδους εμπειρίες.Μιλάει κάποιος ο οποίος είναι θερμός υποστηρικτής του εν λόγω e-shop (κυρίως βεβαίως ενός συγκεκριμένου υπαλλήλου).
      Ευχαριστώ που μας ενημέρωσες ... και εύχομαι καλά ξεμπερδέματα (γιατί και εγώ εχω δύο μικρές παραγγελίες!!)
    • Ο/H Bodai έγραψε:

      Γνώμη μου είναι caeser ότι επιβάλλεται τα μέλη αυτης της κοινότητας να μοιράζονται με άλλα μέλη τέτοιου είδους εμπειρίες.Μιλάει κάποιος ο οποίος είναι θερμός υποστηρικτής του εν λόγω e-shop (κυρίως βεβαίως ενός συγκεκριμένου υπαλλήλου).
      Ευχαριστώ που μας ενημέρωσες ... και εύχομαι καλά ξεμπερδέματα (γιατί και εγώ εχω δύο μικρές παραγγελίες!!)


      Μια χαρά θα τα πας με τις παραγγελίες σου. Συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι αξιόπιστοι στα προϊόντα που πουλάνε και στις αποστολές τους.'Ηδη έχω ψωνίσει και τηλέφωνα και παρελκόμενα απο αυτούς, χωρίς κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα! Το θέμα μου ήταν με την διαφήμιση που κάνουν στο φόρουμ μας, που προφανώς είναι ψεύτικη και λειτουργεί μόνον σαν κράχτης...
      Και δεν έχω κανένα μπέρδεμα μαζί τους, αφου απλά ΔΕΝ παρήγγειλα απο αυτούς... (για λόγους εγωισμού φυσικά, και όχι τιμής)
    • Τι να πω για το Merimobiles, εάν δεν έγινε μπέρδεμα με τον κωδικό έκπτωσης και το κάναν επίτηδες για να κερδίσουν 2 ή 7 ευρώ , αυτοί θα χάσουν.
      Σε μένα πάντως, που είχα πάρει το mi3 μου από αυτούς μου είχαν φερθεί μπορώ να το πω, άψογα σε όλα τους.
      Όσον αφορά την τελική έκπτωση που είχα πάρει (ήταν με δύο κουπόνια των 7 € και 5€) στην τελική τιμή σε δολάρια!!! , στην παραγγελία ήταν μαζί και τα ακουστικά της Xiaomi.
    • Δεν το κάνουν επίτηδες βρε, απλά πρέπει κάθε φορά που τελειώνει η χρονική ισχύς των κουπονιών να τους υπενθυμίζουμε να τα ανανεώνουν.
      Τους έχω στείλει ήδη mail και θα είναι ενεργά και πάλι σύντομα. :D
      Γίνε και εσύ εύκολα V.I.P μέλος !



      ή επέλεξε να κάνεις μία δωρεά
      Δωρεά προς την κοινότητα (Donation)
    • Διαφήμιση
    • "....Αυτά που λες εγώ τ' ακούω βερεσέ. Τα παραμύθια σου τ' ανθίστηκα πια τώρα.
      Και το κατάλαβα πως ήμουνα για σε. Ο πασατέμπος σου για να περνάς την ώρα..." lol
      Εξαιρετικά αφιερωμένο...

      Λοιπόν... Περπατάς σε κεντρική εμπορική λεωφόρο της Πάτρας. Βλέπεις έξω απο ένα εμπορικό τη ταμπέλα να λέει, "κοστούμια μόνο €50".
      Μπαίνεις μέσα, διαλέγεις χρώμα κουστούμι, πάς στο δοκιμαστήριο το δοκιμάζεις... Σου κάνει και το γουστάρεις. Λες στην υπάλληλο να στο πακετάρει και να το ετοιμάσει να το πάρεις... Πάς ταμείο και σου λέει η άλλη υπάλληλος, "Δυστυχώς, η έκπτωση δεν ισχύεί! Η πρόσφορά ήταν μέχρι χθες το απόγευμα, αλλά ξεχάσαμε να ανανεώσουμε την βιτρίνα. Ελάτε πάλι όταν θα είναι εδώ ο διευθυντής...."
      Τι κάνεις?

      Υ.Γ. Αγαπητοί φίλοι, που ασχοληθήκατε με αυτό το ποστ... Το θέμα εδώ δεν ήταν η διαφορά των 2 ή 5 δολαρίων, όπως σίγουρα καταλαβαίνετε... Ήταν η ΚΙΝΕΖΙΑ και η μικροπρέπεια των Κινέζων... Και στο τέλος, τέλος, ψωνίζοντας οnline τηλεφωνάκια και τα παρελκόμενα τους είναι ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ, μεταξύ των άλλων... Εάν υπάρξει κάποιος και σου "σπάσει" αυτή τη διασκέδαση... WHO THE FUCK CARES μετά εάν ξεχάσανε να ανανεώσουνε το σύστημα με το κουπόνι κ.λ.π.? Και την υπάλληλο, τι την έχουν εκεί στο chat βρε παιδιά? Για να λέει, "Για τη διαφορά των 2 δολλαρίων γράψε μαιλ στον διευθυντή"...
      Δηλαδή έχεις κάνει όλη την διαδικασία να αγοράσεις τα προιόντα, είσαι μόλις ένα κλικ πριν την τελική αγορά και σου λέει η κινεζούλα, "Αχα... μου θέλεις και έκπτωση τώρα, επειδή πίστεψες την διαφήμισή μας, πήγαινε και γράψε ένα μαιλ στο διευθυντή μας..."
      Hey...read my lips... nono

      Το μήνυμα επεξεργάστηκε 1 φορά, τελευταία από τον/ην caeser ().