Διαφήμιση

Τραγική εμπειρία xiaomi/ υποστήριξη

    • Να πω και γω την γνώμη μου...
      Για να είμαστε δίκαιοι και μάλιστα με την Xiaomi, της οποίας τα προϊόντα εμπιστευόμαστε, οφείλουμε να είμαστε και ακριβοδίκαιοι. Νομίζω, ότι κατ'ουσίαν ο jamca, που κάνει τα παράπονα, έχει ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ! Και το θέμα το βλέπω απο την πλευρά του πελάτη, που εμπιστεύομαι ένα προιόν, δίνω τα χρήματά μου και περιμένω (αν οχι "απαιτώ") να έχω την στοιχειώδη υποστήριξη! Μπορεί ο jamca να ακούστηκε αυστηρός ή "ισοπεδοτικός" στο αρχικό του σχόλιο, (αν και διευκρίνησε αργότερα, ότι προφανώς δεν βάλλεται κατά της xiaomi στο σύνολο της... και πως θα μπορούσε άλλωστε? Εκεί θα είχε άδικο!) αλλά πέρα απο τον τρόπο έκφρασής του, η ουσία είναι ότι ΟΛΟΙ μας, όλοι ανεξαίρετα εδώ μέσα, εάν είχαμε μπει στο κόπο να γράψουμε αντίστοιχα e-mails προς το support της Xiaomi, θα ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΜΕ μια σοβαρή και στοιχειωδώς αξιοπρεπή απάντηση... που προφανώς δεν ήρθε ποτέ και αυτό αποτελεί ντροπή!

      Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε ακούσει παράπονα που αφορούν την υποστήριξη της εταιρείας προς τους πελάτες της. Και, ναι Dear Admin, συμφωνώ μαζί σου ότι από την στιγμή που δεν έχει έρθει επίσημα στην Ευρώπη, δεν είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί τα Ευρωπαϊκά Standards. Αλλά what about the decent standards of international supporting??? Και εσύ Δημητράκη μου, αγαπημένε μου Admin, σε ερασιτεχνικό επίπεδο, είσαι διαχειριστής ενός φόρουμ που το αντικείμενό του είναι τα τηλέφωνα και το λογισμικό της Xiaomi, αλλά όταν αραιά και που σου παρουσιάζεται κάποιος χρήστης που δεν έχει συσκευή Xiaomi και δεν φοράει Miui rom και σε ρωτάει διάφορα πράγματα, εσύ ΣΚΙΖΕΣΑΙ να τον εξυπηρετήσεις, στα πλαίσια της ευγένειας, της αλληλεγγύης και του σεβασμού που σε διακρίνει και δεν κάνεις το ...ΚΙΝΕΖΟ! Αυτές τις αρετές (και πολλές άλλες) δεν θα έπρεπε να έχει και το τμήμα υποστήριξης κάποιας εταιρείας σαν την Xiaomi?
      Η αλήθεια είναι ότι σαν εταιρεία διακρίνεται για τα εκπληκτικά κινητά που παράγει και το απίστευτο λογισμικό που υποστηρίζει, αλλά δεν παύει να είναι ακόμα επηρεασμένη απο το Κινέζικο Marketing, που μεταξύ μας, απέχει ΑΙΩΝΕΣ απο οποιοδήποτε Δυτικό... Θέλουν δουλειά ακόμη οι άνθρωποι εκεί πέρα να φτάσουν τα επίπεδα τα Δυτικά... αλλά ευτυχώς βελτιώνονται πολύ γρήγορα!

      Όσα αφορά τις τιμές των sar, δεν σχολιάζω, επειδή δεν γνωρίζω περισσότερα απο όσα γνωρίζουμε όλοι μας εδώ μέσα... (Δηλαδή εκείνο το γενικό και ασαφές 0,8 ή 1,2 ή 1,6w/kg... Ας είχαν μονάδα μέτρησης τους κουραμπιέδες, να σας έλεγα στους 70 ημερησίως σταματάμε... αλλά με τα sar δεν τα πάω καλά...) :D

      Over...! :D
    • Γενικά η εμπορική κουλτούρα των Κινέζων από τα λίγα που έχω δει, είναι ότι σου στέλνουν εμπόρευμα με το κιλό κυριολεκτικά και σε εξευτελιστική τιμή, αλλά ότι πάρεις αυτό είναι.Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές. Αν έχει σκάρτο πράμα το αφαιρείς και μετά διαιρείς το συνολικό κόστος με τα εναπομείναντα δοκιμασμένα καλά κομμάτια.
      Παράδειγμα οι μαύρες καρεκλίτσες από δερματίνη που είχαν ηχεία και ενισχυτή και συνδέονταν σε παιχνιδομηχανές που έκανε εισαγωγή η SATO. Κόστος για την SATO 40€ και στα καταστήματα ΚΟΤΣΟΒΟΛΟΣ και λοιποί 200€. (Μετέπειτα προσφορά 100€)
      Τη συνήθεια αυτή πιστεύω ότι την κουβαλούν ακόμα και επιπλέον (από πληροφορίες εκτελωνιστή με γραφεία στην Κίνα) άρχισαν να έχουν πολύ τουπέ λόγο της ανάπτυξης τους και μόνο με κράξιμο στρώνουν. Μην περιμένετε πολλά από το support τους γιατί έτσι έχουν μάθει. Η προσπάθεια είναι μέχρι την πώληση. Μετά πού σε είδα πού δε ξέρω.
      Αγοράζουμε (τουλάχιστον εγώ) πάντα με αυτό το σκεπτικό, ειδικά τις συσκευές που στοιχίζουν μέχρι 100-130€. Το support ίσως να το έχεις μόνο από τον πωλητή που δεν είναι η XIAOMI και που έχει κάνει την παραπάνω διαίρεση.
      Η MIUI είναι η Χαλκιδική των ROMs...
      ...και σαν την Χαλκιδική....ΔΕΝ ΕΧΕΙ!! ;)
    • Χρόνια πολλά σε όλους ! Απο την δική μου πλευρά διαβάζοντας τις απόψεις όλων σας πιστεύω πώς όλοι έχετε απο την πλευρά του ο κάθε ένας δίκιο ,αλλά εγώ τα βλέπω λίγο διαφορετικά τα πράγματα και εξηγούμε εαν ήθελα να αγοράσω μια συσκευή και με ενδιέφερε το sar δεν θα αγόραζα Κινέζικο θα προτιμούσα ενα που πληρεί Ευρωπαϊκές προδιαγραφές CE (τώρα εαν αυτές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα είναι άλλη ιστορία) απο την στιγμή όμως που αγοράζω κάτι και γνωρίζω πως δεν εισάγεται επίσημα δεν έχω τέτοιες απαιτήσεις με λιγα λόγια ξέρω τι αγοράζω ,τώρα μπορεί τα δικά μας να έχουν ίσως λίγο πιο κακό sar αλλά τουλάχιστον δεν λυγίζουν στην πίσω τσέπη του τζην (Αθήνα -Bεροια) όπως το έβαλα έτσι βγήκε ίσιο λαμπάδα ! Αρα πιστεύω πως όταν η Xiaomi επεκταθεί στην Ευρώπη εμείς να είμαστε καλά και θα έχουμε λόγω και απαιτήσεις να μας δείνει περισσότερα στοιχεία !! Συμφωνώ λοιπόν με όλα τα παιδιά που απάντησαν και δεν διαφωνω στο σκεπτικό σου φίλε jamca που είναι εύλογο αλλά στην ουσία του ερωτήματος σου !
    • Διαφήμιση