Να πω και γω την γνώμη μου...
Για να είμαστε δίκαιοι και μάλιστα με την Xiaomi, της οποίας τα προϊόντα εμπιστευόμαστε, οφείλουμε να είμαστε και ακριβοδίκαιοι. Νομίζω, ότι κατ'ουσίαν ο jamca, που κάνει τα παράπονα, έχει ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ! Και το θέμα το βλέπω απο την πλευρά του πελάτη, που εμπιστεύομαι ένα προιόν, δίνω τα χρήματά μου και περιμένω (αν οχι "απαιτώ") να έχω την στοιχειώδη υποστήριξη! Μπορεί ο jamca να ακούστηκε αυστηρός ή "ισοπεδοτικός" στο αρχικό του σχόλιο, (αν και διευκρίνησε αργότερα, ότι προφανώς δεν βάλλεται κατά της xiaomi στο σύνολο της... και πως θα μπορούσε άλλωστε? Εκεί θα είχε άδικο!) αλλά πέρα απο τον τρόπο έκφρασής του, η ουσία είναι ότι ΟΛΟΙ μας, όλοι ανεξαίρετα εδώ μέσα, εάν είχαμε μπει στο κόπο να γράψουμε αντίστοιχα e-mails προς το support της Xiaomi, θα ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΜΕ μια σοβαρή και στοιχειωδώς αξιοπρεπή απάντηση... που προφανώς δεν ήρθε ποτέ και αυτό αποτελεί ντροπή!
Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε ακούσει παράπονα που αφορούν την υποστήριξη της εταιρείας προς τους πελάτες της. Και, ναι Dear Admin, συμφωνώ μαζί σου ότι από την στιγμή που δεν έχει έρθει επίσημα στην Ευρώπη, δεν είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί τα Ευρωπαϊκά Standards. Αλλά what about the decent standards of international supporting??? Και εσύ Δημητράκη μου, αγαπημένε μου Admin, σε ερασιτεχνικό επίπεδο, είσαι διαχειριστής ενός φόρουμ που το αντικείμενό του είναι τα τηλέφωνα και το λογισμικό της Xiaomi, αλλά όταν αραιά και που σου παρουσιάζεται κάποιος χρήστης που δεν έχει συσκευή Xiaomi και δεν φοράει Miui rom και σε ρωτάει διάφορα πράγματα, εσύ ΣΚΙΖΕΣΑΙ να τον εξυπηρετήσεις, στα πλαίσια της ευγένειας, της αλληλεγγύης και του σεβασμού που σε διακρίνει και δεν κάνεις το ...ΚΙΝΕΖΟ! Αυτές τις αρετές (και πολλές άλλες) δεν θα έπρεπε να έχει και το τμήμα υποστήριξης κάποιας εταιρείας σαν την Xiaomi?
Η αλήθεια είναι ότι σαν εταιρεία διακρίνεται για τα εκπληκτικά κινητά που παράγει και το απίστευτο λογισμικό που υποστηρίζει, αλλά δεν παύει να είναι ακόμα επηρεασμένη απο το Κινέζικο Marketing, που μεταξύ μας, απέχει ΑΙΩΝΕΣ απο οποιοδήποτε Δυτικό... Θέλουν δουλειά ακόμη οι άνθρωποι εκεί πέρα να φτάσουν τα επίπεδα τα Δυτικά... αλλά ευτυχώς βελτιώνονται πολύ γρήγορα!
Όσα αφορά τις τιμές των sar, δεν σχολιάζω, επειδή δεν γνωρίζω περισσότερα απο όσα γνωρίζουμε όλοι μας εδώ μέσα... (Δηλαδή εκείνο το γενικό και ασαφές 0,8 ή 1,2 ή 1,6w/kg... Ας είχαν μονάδα μέτρησης τους κουραμπιέδες, να σας έλεγα στους 70 ημερησίως σταματάμε... αλλά με τα sar δεν τα πάω καλά...)
Over...!
Για να είμαστε δίκαιοι και μάλιστα με την Xiaomi, της οποίας τα προϊόντα εμπιστευόμαστε, οφείλουμε να είμαστε και ακριβοδίκαιοι. Νομίζω, ότι κατ'ουσίαν ο jamca, που κάνει τα παράπονα, έχει ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ! Και το θέμα το βλέπω απο την πλευρά του πελάτη, που εμπιστεύομαι ένα προιόν, δίνω τα χρήματά μου και περιμένω (αν οχι "απαιτώ") να έχω την στοιχειώδη υποστήριξη! Μπορεί ο jamca να ακούστηκε αυστηρός ή "ισοπεδοτικός" στο αρχικό του σχόλιο, (αν και διευκρίνησε αργότερα, ότι προφανώς δεν βάλλεται κατά της xiaomi στο σύνολο της... και πως θα μπορούσε άλλωστε? Εκεί θα είχε άδικο!) αλλά πέρα απο τον τρόπο έκφρασής του, η ουσία είναι ότι ΟΛΟΙ μας, όλοι ανεξαίρετα εδώ μέσα, εάν είχαμε μπει στο κόπο να γράψουμε αντίστοιχα e-mails προς το support της Xiaomi, θα ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΜΕ μια σοβαρή και στοιχειωδώς αξιοπρεπή απάντηση... που προφανώς δεν ήρθε ποτέ και αυτό αποτελεί ντροπή!
Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε ακούσει παράπονα που αφορούν την υποστήριξη της εταιρείας προς τους πελάτες της. Και, ναι Dear Admin, συμφωνώ μαζί σου ότι από την στιγμή που δεν έχει έρθει επίσημα στην Ευρώπη, δεν είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί τα Ευρωπαϊκά Standards. Αλλά what about the decent standards of international supporting??? Και εσύ Δημητράκη μου, αγαπημένε μου Admin, σε ερασιτεχνικό επίπεδο, είσαι διαχειριστής ενός φόρουμ που το αντικείμενό του είναι τα τηλέφωνα και το λογισμικό της Xiaomi, αλλά όταν αραιά και που σου παρουσιάζεται κάποιος χρήστης που δεν έχει συσκευή Xiaomi και δεν φοράει Miui rom και σε ρωτάει διάφορα πράγματα, εσύ ΣΚΙΖΕΣΑΙ να τον εξυπηρετήσεις, στα πλαίσια της ευγένειας, της αλληλεγγύης και του σεβασμού που σε διακρίνει και δεν κάνεις το ...ΚΙΝΕΖΟ! Αυτές τις αρετές (και πολλές άλλες) δεν θα έπρεπε να έχει και το τμήμα υποστήριξης κάποιας εταιρείας σαν την Xiaomi?
Η αλήθεια είναι ότι σαν εταιρεία διακρίνεται για τα εκπληκτικά κινητά που παράγει και το απίστευτο λογισμικό που υποστηρίζει, αλλά δεν παύει να είναι ακόμα επηρεασμένη απο το Κινέζικο Marketing, που μεταξύ μας, απέχει ΑΙΩΝΕΣ απο οποιοδήποτε Δυτικό... Θέλουν δουλειά ακόμη οι άνθρωποι εκεί πέρα να φτάσουν τα επίπεδα τα Δυτικά... αλλά ευτυχώς βελτιώνονται πολύ γρήγορα!
Όσα αφορά τις τιμές των sar, δεν σχολιάζω, επειδή δεν γνωρίζω περισσότερα απο όσα γνωρίζουμε όλοι μας εδώ μέσα... (Δηλαδή εκείνο το γενικό και ασαφές 0,8 ή 1,2 ή 1,6w/kg... Ας είχαν μονάδα μέτρησης τους κουραμπιέδες, να σας έλεγα στους 70 ημερησίως σταματάμε... αλλά με τα sar δεν τα πάω καλά...)

Over...!

