Προσπαθώ να καταλάβω αν είναι κλειδωμένο το account σου ή απλά δεν έχει ρυθμιστεί να συγχρονίζει και το ημερολόγιο. Όπως προείπα μίλα με τον IT της εταιρία σου.
Οκ. Σε ευχαριστώ για τον κόπο και τον χρόνο σου. Απλά ήθελα να ξέρω αν φταίει το τηλ. Μάλλον δεν το έχει ρυθμίσει από κάτω. Θα μιλήσω με τον IT. Σε ευχαριστώ και πάλι.
Καλημέρα σε όλους. Τελικά το πρόβλημα με τον exchange account το έλυσα κατεβάζοντας το mailwise κ τώρα δουλεύει κανονικά το εταιρικό μου mail. Οπότε έχει πρόβλημα ή εφαρμογή ελπίζω να βρείτε λύση. Ελπίζω να βοήθησα. Κ πάλι καλημέρα σε όλους.