Οπότε μάλλον και εγώ κλείνω προς hardware πρόβλημα. Περίεργο όμως ρε γμτ. Θα σου έλεγα αν πιάνουν τα χέρια σου να το ανοίξεις να του ρίξεις μια ματιά(να δεις τις ενώσεις και αν βλέπεις τίποτα περίεργο μέσα-δες και βιντεάκια να πάρεις μια γεύση για το τι θα δείς) αλλά παίρνεις ένα μίνι ρίσκο έτσι. Εαν δεν έχεις σκοπό να το στείλεις πίσω στο μαγαζί τότε ίσως αξίζει. Δε σε παίρνω στο λαιμό μου όμως. Αν δε νιώθεις σίγουρος μη το κάνεις.
Συνομιλάω και μαζί τους και να είναι θα το στείλω πάλι πίσω. Επειδή είναι εντός εγγύησης και το έχω στείλει ήδη μια φορά για φτιάξιμο μπορώ να τους πιέσω για αντικατάστασει και να στείλω και ένα mail στην xiaomi για να έχω και μια απάντηση από αυτούς τη γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις? Αν πρέπει να μου κάνει αντικατάστασει το μαγαζί εφόσον δεν έχει λήξει η εγγύηση και το έχω στείλει ήδη μια φορά για φτιάξιμο?
Τέλος, να δοκιμάσω και με άλλο sim tray μήπως φταίει αυτο?