Παθολογικός-Ογκολογικός-Νεφρολογικός-Ενδοκρινολογικός Ιατρικός Φάκελος(EMR)
Γίνε VIP!!!
Γενικό ευρετήριο οδηγών για κάθε συσκευή
Γίνε VIP!!!
Γενικό ευρετήριο οδηγών για κάθε συσκευή
Πρέπει να εγγραφείτε ως μέλη για να μπορέσετε να αφήσετε σχόλια και μηνύματα
Έχετε ήδη έναν λογαριασμό ; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημιουργήστε έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΟ/H maddoctor έγραψε:
Μου έβγαλε το εξής το Mi Home:
]
Όταν πάω να το ενεργοποιήσω, μου λέει ότι θα μου φάει data.
Ο/H maddoctor έγραψε:
Today I was prompted to update firmware and even though I hasitated for a moment, I then did it. It looked like it stuck in 99% but I waited and then completed. Did you stop it prematurelly?Ο/H lohtse έγραψε:
Anyone else having trouble updating firmware on yeelight bulbs??
App told me that they needed a firmware update but when I tried to do it it failed now everytime I try to use a buld it simply tells me to update firmware and then fails..
NONE of our bulbs now work with app due to firmware issue.. Only way to use is to use the light switch but we have set bulbs to lowest setting so all bulbs are dim and cannot be changed!!!!!!!!!!!