Διαφήμιση

H Συνεργασία μας με το Merimobiles.com Αναβαθμίζεται !

    • Dear sir,
      This is my order's status...since 28th May 2014

      Order #76390
      Order Date: 28th May 2014

      This order is marked as
      Awaiting Fulfillment

      Your Order Contains:1 x HTC Desire 606w Quad Core 1.2GHz 4.5 Inch QHD with Android 4.1 Dual SIM NFC Smartphone (Root Installation: Yes, Phone Case: Yes, 2 Year Warranty: No, Generic Battery: No, Phone Screen Protector: Yes, 32GB Memory Card: No, Screen Protector Install: No, 16GB Memory Card: No, waterproof case: No, bluetooth earpiece: Yes, Car Charger: No, 8GB Memory Card: Yes)


      And the last message from merimobiles:

      16th Jun 2014 @ 11:20 AM
      MeriMobiles.com Said:
      Dear Nikos,
      We apologize for this. Your order has actually been shipped and we are just waiting for the tracking number to be provided by the shipping company, once we have it your order will be changed to "Shipped" status with the tracking details on it. Thank you.Sincerely,Cjwww.merimobiles.com

      EDIT:
      and an e-mail I received today (few minutes ago)

      Hi Nikos,
      I am aware that CJ told you that your item was shipping that day. Right before the shipping we redid another round of quality control and for the second time the batch of htc 606w that we have , we found white spots on the screen so we did not ship your order out unfortunately.
      We returned the units to the manufacturere, we can replace them by this very similar model merimobiles.com/htc-e1-603e-du…rtphone_p/meri8436.htmand give you an extra 15$ off for the inconvenienceplease advise , we sincerely apologize for the inconvenienceJayMerimobiles Service Team Manager

      Dear sir,
      you are not serious .... unfortunately.
      On 16th June you told me..."Your order has actually been shipped and we are just waiting for the tracking number to be provided by the shipping company"

      My answer (19/06/2014)
      Dear Sirs,Obviously you are not a serious company. After 23 days, where you were lying to us about our order, you inform us today that the phone we ordered is not available and you offer to replace it with another (which by the way is of lowest specs). This is unacceptable. Please cancel the order and give us a full refund (241,97$) immediately.

      Merimobiles (19/06/2014)
      Hi I understand that you are frustrated,
      It is lower spec, of course we would refund the difference between the 2 models + give you an extra 15$ discount for the inconvenience. We take this seriously and this is why when we noticed the white spots on the screens , we returned the entire batch to the manufacturer and advised all our customers. This is electronics these things do happen, and we offered you discount and make sure not to send you any items that you would not be satisfied with.

      Please accept our sincere apologies.

      The full amount has been refunded to you

      Jay
      Merimobiles Service Team Manager

      Και έτσι τελείωσε αυτή η ιστορία. Ταλαιπωρία 23 ημερών, με ψέματα, κοροϊδία και υποκρισία.
      Και τώρα πάλι από την αρχή!!!!






      Ὦ ξεῖν᾿, ἀγγέλλειν πατράσι ὅτι τῇδε κοιμόμεθα τοῖς κείνων χρήμασι τρεφόμενοι.

      Το μήνυμα επεξεργάστηκε 5 φοράs, τελευταία από τον/ην sso ().

    • καλημέρα. Πρώτο post στο forum και θα ξεκινήσω με πρόβλημα.

      Μόλις δοκίμασα να κάνω μια παραγγελία από το site για ένα mi3. Έδωσα και κωδικό κουπονιού αλλά μετά τα στοιχεία πιστωτικής μου έδωσε το παρακάτω μήνυμα λάθους και κόλλησε εκεί.

      PSI-3200:Merchant Transaction limit exceeded.

      ξέρει κανείς τι είναι αυτό; Έχω στείλει ήδη και μήνυμα στο merimobiles αλλά θέλουν χρόνο για να απαντήσουν από εκεί.
    • Ο/H vagsk έγραψε:

      καλημέρα. Πρώτο post στο forum και θα ξεκινήσω με πρόβλημα.

      Μόλις δοκίμασα να κάνω μια παραγγελία από το site για ένα mi3. Έδωσα και κωδικό κουπονιού αλλά μετά τα στοιχεία πιστωτικής μου έδωσε το παρακάτω μήνυμα λάθους και κόλλησε εκεί.

      PSI-3200:Merchant Transaction limit exceeded.

      ξέρει κανείς τι είναι αυτό; Έχω στείλει ήδη και μήνυμα στο merimobiles αλλά θέλουν χρόνο για να απαντήσουν από εκεί.


      Δεν γνωρίζω να σου πω τι είναι αυτό το μήνυμα, ωστόσο μήπως είναι προτιμότερο να κάνεις ένα λογαριασμό στο PayPal και να πληρώνεις με αυτό, για να μην αναγκάζεσαι να δίνεις τα στοιχεία της πιστωτικής σου και σου δημιουργούνται προβλήματα? Επίσης θα έχεις και την ασφάλεια συναλλαγής του PayPal, που δεν θα έχεις εάν κάνεις την συναλλαγή μόνο με την πιστωτική σου... :)
    • Διαφήμιση
    • Η ασφάλεια του paypal είναι ευπρόσδεκτη αλλά δεν έχω account. Πέραν της δημιουργίας του account το θέμα είναι ότι το paypal χρεώνει σε USD ενώ η κάρτα μου είναι σε € οπότε θα πρέπει αναγκαστικά να χρεωθώ για την συναλλαγή κάποιο επιπλέον ποσό για την μετατροπή του ενός στο άλλο. Στην προκειμένη περίπτωση η χρέωση απευθείας από paypal είναι επιπλέον 13€.
    • Να σου δείξω μια απο τις τελευταίες μου συναλλαγές:

      Conversion from: -€61.32 EUR
      Conversion to: $79.96 USD
      Exchange rate: 1 Euro = 1.3040 U.S. Dollars
      Total amount: €61.32 EUR
      Fee amount: €0.00 EUR
      Net amount: €61.32 EUR
      Date: June 16, 2014
      Time: 23:26:26 GMT+03:00
      Status: Completed
      Your transfer from your credit card to your PayPal account is complete.

      Δεν βλέπω πουθενά τα +13€ που αναφέρεις σε αυτή την συναλλαγή...
      Ωστόσο ξέρω ότι χρεώνουν κάτι ψιλά σε άλλες συναλλαγές, αλλά μιλάμε για ...ψιλά! Ποτέ δεν διαπίστωσα καπέλο 13€...
    • Τόσο βγαίνει. Η πρώτη περίπτωση είναι με πληρωμή απευθείας σε € ενώ στη δεύτερη είναι το paypal με το δίκο του exchange rate που σε γενικές γραμμές είναι καλό αλλά και πάλι είναι χειρότερο από την χρέωση απευθείας στο νόμισμά της κάρτας. Θα το ξανακοιτάξω το θέμα και θα δώ και άλλες εναλλακτικές σε online μαγαζιά.
    • Καλησπέρα και από μένα. Λέω να προπαραγγείλω το mipad. Ποιος είναι τώρα ο κωδικός για τα μέλη του forum;

      Οκ άκυρη ερώτηση "MIUI" το βρήκα

      Το μήνυμα επεξεργάστηκε 1 φορά, τελευταία από τον/ην aggelos_a ().

    • Διαφήμιση
    • Δείτε αν μπορεί κάποιος υπεύθυνος και το θέμα της εγγύησης γιατί σε βλάβη που είχε 8" τάμπλετ φίλου από το συγκεκριμένο κατάστημα πέραν του ότι έκανε δύο μήνες η επισκευή ζήτησαν και 20 usd για τα ταχυδρομικά επιστροφής. Αν μπορούν να μας παρέχουν κάποιες ξεκάθαρες δεσμεύσεις τους σε αυτά τα θέματα θα τους προτιμήσουμε κι ας μην είναι οι πιο φτηνοί.
    • Επειδη τα αγγλικα μου ειναι τουλαχιστον τριςαθλια για να τους ρωτησω ξερει κανεις τι εχει γινει η ελληνικη αποθηκη? Εχει μεινει σε ενα oppo ( και αυτο τέλειωσε )εδω και μηνες.
    • Ο/H allenlee έγραψε:

      将支付定制费用?

      Το κινέζικο κείμενο σημαίνει "θα πληρώσει τα τέλη εκτελωνισμού"


      Δεν μου άρεσε καθόλου ο τρόπος που ρώτησες. Θα μπορούσες να γράψεις με δυο λόγια τι ζητάς, εδώ είμαστε μια κοινότητα που βοηθάμε ο ένας τον άλλον. Τα μηνύματα σε στυλ sms προτείνω να τα κρατήσεις στην επικοινωνία με τους φίλους σου. Ελπίζω να μην θεωρήσεις ότι σε μαλώνω, μια συμβουλή σου δίνω.

      Το μήνυμα επεξεργάστηκε 1 φορά, τελευταία από τον/ην efkolo ().

    • Διαφήμιση
    • Eχω ετοιμη ΤΩΡΑ-ΑΜΕΣΑ μια παραγγελία για pistons για το μαγαζι.Ποιος ειναι ο κωδικος εκπτωσης για εμας;...Μπορει καποιος να μου απαντησει;
      :borg: ...Xiaomi rules
      Κώστας