Διαφήμιση

ΤΕΛΩΝΕΙΟ: Πως να αντιμετωπίσετε το "ΤΕΡΑΣ"

    • Οδηγός
    • Μίλησα σήμερα με τελωνείο ο μπαρμπά-τύπος που το σήκωσε με πέρασε για αγόρι στην εφηβεία (δεν είμαι) και μου το παίζε ειρωνικός πατερούλης - αγαπούλης. Με ειρωνείες του τύπου "το έφερες παράνομα" και "έχουν γράψει πάνω δώρο" (δεν έχουν γράψει δώρο) "και το έστειλες σαν γράμμα" (δεν κατάλαβα τι εννοούσε) και ρωτούσε αν είναι κινητό. Επειδή δεν ήθελα να τσακωθώ η μόνη πληροφορία που κατάφερα να πάρω ήταν ότι τα κρατάνε 40-45 μέρες και ότι πληρώνεις σίγουρα 24% (δεν ρώτησα σε ποια τιμή - ο τύπος μου φάνηκε εντελώς ασυνενόητος).

      Και εμένα φίλοι μου πέρισυ έφεραν κινητά χωρίς κανένα πρόβλημα και μία παραγγελία μου απο Gearbest που δεν περιείχε κινητό και την είχα κάνει την ίδια μέρα με το XIaomi ήρθε χωρίς κάποιο θέμα. Οπότε κι εγώ πιστεύω ότι μάλλον κάνουν target τα κινητά.
    • Τι 40-45 μέρες πάνε τα κινητά (μπαταρία ) πάει η εγγύηση του PayPal.
      Καλοηπιοτη!!!!
      Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
    • Διαφήμιση
    • Παιδια αφηστε τα κλαματα και τις ιστοριες.Αφου ξερουμε οτι την εχουμε πατησει ολοι ας δουμε τι μπορουμε να κανουμε για να αντιμετωπισουμε το Τερας οπως λεει και ο τιτλος της ενοτητας.Ιδεες-προτασεις θελουμε.
    • 2ο μου πακετό (το πρώτο ήταν ένα vr , τώρα είναι ένα σαν gamepad για tablet) βλέπω να περνάει από ΥΕΔ θεσσαλονίκης μέσα σε διάστημα 10-20 ημερών
      και οι 2 αγορές από gb , η πρώτη με NL ή άλλη SG
      οπότε και τα διαλέξτε την μια σε σχέση με την άλλη δεν είναι και κανόνας και όντως κάτι έχει αλλάξει

      υ.γ. δεν πλήρωσα κάτι για το vr (ήταν και χαμηλής τιμής) , υποθέτω πάλι δεν θα πληρώσω για το gamepad αλλά θέλει προσοχή για τα κινητά
    • Στο ali ειναι λιγότερη η κάλυψη που παρέχουν. Άνοιξα dispute και απάντησαν αυτό

      Problems with the orderJudgement from AEInvalid Reason
      Purchase Protection is running out, but package is still in transitInvalidAccording to the shipping information, the package stay in custom and delayed the delivery. Please wait in patience and confirm with us whether you received the goods until seller guarantee time ends, at the same time, please contact your custom to check the reason why the package was detained. If you are responsible to do the clearance, please do the clearance so that you can get the goods as soon as possible.



      Solutions:
      Option 1: Please continue to wait for 8 days

      Response time: 8 days

      Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω κάπου να τους απαντήσω.
    • Ο/H moussathecat έγραψε:

      Στο ali ειναι λιγότερη η κάλυψη που παρέχουν. Άνοιξα dispute και απάντησαν αυτό

      Problems with the orderJudgement from AEInvalid Reason
      Purchase Protection is running out, but package is still in transit
      Invalid
      According to the shipping information, the package stay in custom and delayed the delivery. Please wait in patience and confirm with us whether you received the goods until seller guarantee time ends, at the same time, please contact your custom to check the reason why the package was detained. If you are responsible to do the clearance, please do the clearance so that you can get the goods as soon as possible.


      Solutions:
      Option 1: Please continue to wait for 8 days

      Response time: 8 days

      Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω κάπου να τους απαντήσω.
      Σε εμενα απαντησαν οτι πρεπει να πληρωνουμε τους φορους και οτι ειναι υποχρεωση μου,λες και εγω τους ζητησα να μου πληρωσουν τους φορους...........Εγω τους ζητησα με μια μικρη δικη μου επιβαρυνση να επιστραφει το τηλεφωνο σε αυτους.Αυτο ειναι που λεμε .........................κανουν τον Κινεζο :(
    • Διαφήμιση
    • Ο/H johnjor έγραψε:

      Ο/H moussathecat έγραψε:

      Στο ali ειναι λιγότερη η κάλυψη που παρέχουν. Άνοιξα dispute και απάντησαν αυτό

      Problems with the orderJudgement from AEInvalid Reason
      Purchase Protection is running out, but package is still in transit
      Invalid
      According to the shipping information, the package stay in custom and delayed the delivery. Please wait in patience and confirm with us whether you received the goods until seller guarantee time ends, at the same time, please contact your custom to check the reason why the package was detained. If you are responsible to do the clearance, please do the clearance so that you can get the goods as soon as possible.


      Solutions:
      Option 1: Please continue to wait for 8 days

      Response time: 8 days

      Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω κάπου να τους απαντήσω.
      Σε εμενα απαντησαν οτι πρεπει να πληρωνουμε τους φορους και οτι ειναι υποχρεωση μου,λες και εγω τους ζητησα να μου πληρωσουν τους φορους...........Εγω τους ζητησα με μια μικρη δικη μου επιβαρυνση να επιστραφει το τηλεφωνο σε αυτους.Αυτο ειναι που λεμε .........................κανουν τον Κινεζο :(
      To ali? Τόσο τραγικοί είναι? Εγώ παρακαλάω για αύξηση του buyer's protection εδώ και μια εβδομάδα και με γράφουν. Κρίμα και παρουσιάζονταν ως σοβαροί.
    • Ο/H moussathecat έγραψε:

      To ali? Τόσο τραγικοί είναι? Εγώ παρακαλάω για αύξηση του buyer's protection εδώ και μια εβδομάδα και με γράφουν. Κρίμα και παρουσιάζονταν ως σοβαροί.
      το buyers protection δε στο αυξάνει το "ali" ο πωλητής στο αυξάνει (μέχρι στιγμής όσες φορές το έκανε μου το αύξησαν με την μια)
      ας ξεχωρίσουμε λίγο του τι είναι το ali/ebay και το τι είναι ο πωλητής

      αν δε στο κάνει ε πάτα το dispute τι να σου πω
    • Ο/H kodorevi8ulis έγραψε:

      Ο/H moussathecat έγραψε:

      To ali? Τόσο τραγικοί είναι? Εγώ παρακαλάω για αύξηση του buyer's protection εδώ και μια εβδομάδα και με γράφουν. Κρίμα και παρουσιάζονταν ως σοβαροί.
      το buyers protection δε στο αυξάνει το "ali" ο πωλητής στο αυξάνει (μέχρι στιγμής όσες φορές το έκανε μου το αύξησαν με την μια)
      ας ξεχωρίσουμε λίγο του τι είναι το ali/ebay και το τι είναι ο πωλητής

      αν δε στο κάνει ε πάτα το dispute τι να σου πω

      Και αν σου κάνει ρε παιδιά τί θα γίνει;Όταν κάνεις dispute τότε δεν παίζει αυτό ρόλο.Για να δούμε τι θα γίνει με τά απανωτά dispute που κάνουμε λόγω Τελωνείου.

      Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Ο/H kodorevi8ulis έγραψε:

      Ο/H moussathecat έγραψε:

      To ali? Τόσο τραγικοί είναι? Εγώ παρακαλάω για αύξηση του buyer's protection εδώ και μια εβδομάδα και με γράφουν. Κρίμα και παρουσιάζονταν ως σοβαροί.
      το buyers protection δε στο αυξάνει το "ali" ο πωλητής στο αυξάνει (μέχρι στιγμής όσες φορές το έκανε μου το αύξησαν με την μια)ας ξεχωρίσουμε λίγο του τι είναι το ali/ebay και το τι είναι ο πωλητής

      αν δε στο κάνει ε πάτα το dispute τι να σου πω
      Ναι ο πωλητής δεν μου το έχει αυξήσει και το ali δεν έχει πάρει θέση για αυτό. Έχω ήδη ανοίξει dispute, έγραψα πιο πάνω τι μου είπαν.

      =============== Μαρ 1st 2017, 8:47am ===============

      Ο/H johnjor έγραψε:

      Ο/H kodorevi8ulis έγραψε:

      Ο/H moussathecat έγραψε:

      To ali? Τόσο τραγικοί είναι? Εγώ παρακαλάω για αύξηση του buyer's protection εδώ και μια εβδομάδα και με γράφουν. Κρίμα και παρουσιάζονταν ως σοβαροί.
      το buyers protection δε στο αυξάνει το "ali" ο πωλητής στο αυξάνει (μέχρι στιγμής όσες φορές το έκανε μου το αύξησαν με την μια)ας ξεχωρίσουμε λίγο του τι είναι το ali/ebay και το τι είναι ο πωλητής

      αν δε στο κάνει ε πάτα το dispute τι να σου πω
      Και αν σου κάνει ρε παιδιά τί θα γίνει;Όταν κάνεις dispute τότε δεν παίζει αυτό ρόλο.Για να δούμε τι θα γίνει με τά απανωτά dispute που κάνουμε λόγω Τελωνείου.

      Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
      Άνοιξα dispute κυρίως επειδή ο πωλητής δεν έκανε extend το protection. Επειδή δεν είχε λήξει το αρχικό μου είπαν να περιμένω. Το θέμα είναι οτι 1) δεν βλέπω τρόπο να απαντήσεις στο ali, το μόνο που βλέπω ότι μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις τον αρχικό λόγο για τον οποίο άνοιξες dispute. 2) αν ήταν λιγάκι πιο σοβαροί θα μου έλεγαν και τι θα γίνει μετά από αυτές τις 8 μέρες.
    • Διαφήμιση
    • Ο/H apsogos4ever έγραψε:

      Ο/H gto έγραψε:

      Ο/H vortalhe έγραψε:

      Καλημέρα σκέφτομαι να αγοράσω το redmi Pro sta 192€ από alliexpress από ότι κατάλαβα θα έχω θέμα και χωρίς hdl. Αν το σημειώσει ως δώρο η με μικρή τιμή κάτω τον 150 θα έχω πάλι θέμα;

      Το τελευταίο χρόνο έχω φέρει 5 τηλέφωνα μεταξύ αυτών και τo Mi5s μέσα στις γιορτές και δεν πλήρωσα σε κανένα φόρο.
      Είναι καθαρά θέμα τύχης αν το πακέτο σου θα είναι ένα από τα 50 που θα πιάσει ο τελωνειακός.
      Αν το πιάσει όμως θα δει την πραγματική τιμή, ούτε αυτή που του γράφεις εσύ, ούτε την πιθανή τιμή έκπτωσης που σου κάνει το κατάστημα. Να είσαι σίγουρος ότι ξέρει την πραγματική τιμή και αν δεν την ξέρει κάνει μια βόλτα online και την βρίσκει.
      Πάντως μην μασάτε με το τελωνείο, είναι σπάνιο το φαινόμενο στο σύνολο των απεσταλμένων. Αρκεί να μην είσαι γκαντέμης ;)


      Και εγώ το ίδιο.... Όμως σου επιβεβαιώνω,100℅ ότι τα πράγματα άλλαξαν...το 80 με 90℅ των πακέτων θα το σταματήσουν τελωνείο.Ετσι νόμιζα και εγώ αλλά ρώτησα των εκτελωνιστή της εταιρίας που δουλεύω και με ενημέρωσε....

      Sent from my MI 5s using Tapatalk

      ΑΝ έρχεται απο Ευρωπαϊκή χώρα τα πράγματα είναι πιο απλά!

      Το mi5s το παρέλαβα 2/1/2017 ;)

      Sent from my MI 5s using Tapatalk