ότι θέλουν κάνουν Και εμείς το τρώμε.πρέπει να μάθουμε άκριβως τους νόμους
ΤΕΛΩΝΕΙΟ: Πως να αντιμετωπίσετε το "ΤΕΡΑΣ"
- Οδηγός
-
-
Θετική απάντησηΤσέκαρε: Ο ΧΥΚ περιλαμβάνει τα στοιχεία της επιχείρησης παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, πληροφορίες που έχουν σχέση με τα χαρακτηριστικά κάθε παρεχόμενης υπηρεσίας και τα χρονικά όρια που αυτή παρέχεται, ενημέρωση των χρηστών για τις τιμές με βάση τα στοιχεία που τις διαμορφώνουν, στα οποία περιλαμβάνεται και η προσδοκώμενη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, στοιχεία της Ατομικής Σύμβασης, περιγραφή της Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
Ενδεικτικά, ο ΧΥΚ αποτελείται από τις παρακάτω ενότητες με τα αναφερόμενα σε κάθε μία από αυτές επιμέρους στοιχεία:
Α. Χαρακτηριστικά της Ταχυδρομικής Επιχείρησης
Αναφέρεται η επωνυμία της επιχείρησης, η διεύθυνση και τα τηλέφωνα των κεντρικών της γραφείων. Δίνονται πληροφορίες για τη νομική μορφή της επιχείρησης, καθώς και χαρακτηριστικά αυτής (όπως χρόνος ίδρυσης, ΑΦΜ, σκοπός, είδος παρεχόμενων υπηρεσιών, βασικά οικονομικά μεγέθη επιχείρησης, εύρος δικτύου και διαθέσιμα μεταφορικά μέσα).
Β. Παρεχόμενες Υπηρεσίες και Ποιότητα αυτών
Αναφέρονται οι παρεχόμενες από την επιχείρηση υπηρεσίες. Γίνεται αναλυτική περιγραφή των χαρακτηριστικών κάθε μίας από αυτές, όπως:
- παρακολούθηση από το ΕΣΠΕΤΑ,
- περιοχές στις οποίες παρέχεται,
- δεσμευτικός χρόνος επίδοσης του ταχυδρομικού αντικειμένου,
- είδος και όρια βάρους των ταχυδρομικών αντικειμένων που μπορεί να διακινήσει η επιχείρηση,
- δυνατότητα βεβαιωμένης επίδοσης, αντικαταβολής, ασφάλισης,
- δυνατότητα υπογραφής ξεχωριστής σύμβασης σε περιπτώσεις ομαδικών αποστολών ή σε ειδικής φύσεως πελάτες κ.α.
Δημοσιοποιείται:
- η υποχρέωση της ταχυδρομικής επιχείρησης να καταρτίζει κατάλογο παρεχομένων υπηρεσιών με αναλυτική χρέωση κάθε μίας από αυτές, καθώς και ο τρόπος που ο χρήστης (καταναλωτής) μπορεί να λάβει γνώση του καταλόγου αυτού. Ο κατάλογος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του ΧΥΚ με τη μορφή Παραρτήματος,
- η δυνατότητα της ταχυδρομικής επιχείρησης να αναμορφώνει τις χρεώσεις σύμφωνα με τις ανάγκες της.
Απαριθμούνται οι περιπτώσεις για τις οποίες ευθύνεται η επιχείρηση και προσδιορίζονται οι υποχρεώσεις της (καταβολή αποζημίωσης, επιστροφή των τελών κ.λπ.) προς τον χρήστη/ καταναλωτή, για κάθε μία από τις αναφερόμενες περιπτώσεις. Ορίζονται οι περιπτώσεις που η ταχυδρομική επιχείρηση υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση στο χρήστη/ καταναλωτή και δημοσιοποιείται για κάθε μία από αυτές και για κάθε είδος παρεχόμενης υπηρεσίας, το ύψος της αποζημίωσης, ο αποκλειστικός χρόνος καταβολής της καθώς και ο τρόπος καταβολής.
Τέλος, αναλύεται η πολιτική επιστροφής ταχυδρομικών αντικειμένων συμπεριλαμβανομένων των ειδικών λεπτομερειών της διαδικασίας επιστροφής.
Ε. Συμβατικοί και λοιποί όροι μεταφοράς
Αναφέρονται οι συμβατικοί όροι, όπως περιέχονται στην ατομική σύμβαση. Τυχόν λοιποί όροι αναφέρονται σε αυτή την ενότητα.
ΣΤ. Διαδικασία εξέτασης των παραπόνων των χρηστών
Περιγράφεται ο τρόπος επίλυσης των διαφορών που αναφύονται μεταξύ της ταχυδρομικής επιχείρησης και των χρηστών και αναφέρονται τα στοιχεία επικοινωνίας των υπηρεσιών της ταχυδρομικής επιχείρησης, στις οποίες ο χρήστης/ καταναλωτής μπορεί να απευθύνει οποιοδήποτε αίτημα που αφορά την τύχη της αποστολής του. Ουσιαστικά, καθορίζεται η διαδικασία που προτείνεται να ακολουθήσουν οι χρήστες για την επίλυση των διαφορών τους με την επιχείρηση. Η διαδικασία θα πρέπει να περιγράφεται λεπτομερώς, να έχει σαφώς ορισμένα βήματα και να περιλαμβάνει χρόνους απόκρισης της επιχείρησης (π.χ. απάντηση σε αίτηση αναζήτησης εντός 2 ημερών, απάντηση σε αίτηση αποζημίωσης εντός 5 ημερών, σύγκληση της Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών εντός 20 ημερών από την υποβολή του αιτήματος του χρήστη).
Ζ. Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών
Περιγράφεται ο τρόπος συγκρότησης και η διαδικασία λειτουργίας της Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών (όπως προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία).
Η. Τρόπος Εξυπηρέτησης Χρηστών και Διευκόλυνσης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες
Αναγράφονται οι ώρες συναλλαγής των χρηστών με την ταχυδρομική επιχείρηση και ο τρόπος της κατ΄ εξαίρεση εξυπηρέτησης του κοινού. Γνωστοποιείται η τυχόν ύπαρξη και λειτουργία υπηρεσίας εξυπηρέτησης καταναλωτών.Αυτό το μήνυμα σημειώθηκε ως θετικό από τον/ην MIUI_ART ()
Αιτία: Χρήσιμες πληροφορίες.... - παρακολούθηση από το ΕΣΠΕΤΑ,
-
μου λεει να το στειλει με FBA μεσω netherland με ups.help τωρα να απαντησω.
such track number
nl post parcel show original country from China in the package
but this way,it will make clearance at Neatherlands
in the package,will only show parcel from neatlerhands
Netherlands
-
Μακριά από UPS ακόμα και αν δεν πληρώσεις τελωνείο - Εξυπηρέτηση μηδέν! Δέμα μου από amazon.it έκανε την διαδρομή Μιλάνο - Surrey και μετά Ελλάδα σε πάνω από 30+ ημέρες.
-
δηλαδη το προβλημα ειναι οτι θ αργησει.αλλα τελωνειο σιγουρα δεν πληρωνω?
μου λεει οτι αν φοβαμαι για tax θα μου το πληρωσουν αν χρειαστει.την εχω στη γραμμη. -
Σίγουρο δεν είναι τίποτα σε αυτή τη ζωή. Το μόνο σίγουρο είναι να μην φαίνεται η αποστολή από Κίνα αλλά από Ευρώπη που είναι αδασμολόγητα.
-
παντως αυθεντικη διευθυνση θα γραφει αποκινα οποτε πως δεν θα πληρωσω tax.πολυ υποπτα πραγματα.παντως χτυπιεται να μου βρει τροπο να μην κανω cancel.
παιδια εσεις τι θα κανατε?
ok,pls think about it,NL POST or this shipping way i told you.the EU Expedited Shipping which ship from China-France-Greece.
the shipping way i told you ,ship from China-Netherland-Greece.
in fact,they are same
make clearance at France or Netherlands
paste new address
which just show from EU
EU Expedited Shipping is a shipping way ship from China to France frist
which make clearance at France
then paste new address which show From France
then your parcel will show from France,not China
Netherlands Registered Airmail which will not make clearance at Netherlands,will not paste new address.
but the FBA(we call FBA),Which make clearance at Netherlands,and post new address to show parcel from Netherlands
logistic will pay tax when parcel arrive France or Netherlands if need.then ship out from Netherlands again,so when you receive it,you will not need pay tax. -
@6adriano7 η παραγγελία αυτή είναι στο vickmall?
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
ναι.ακου καποια γνωμη.πρεπει να παρω αποφαση.ακουγεται καλο?θα μπλεχτω?
-
Φαίνεται για τριγωνική αλλά έτσι και μπεις σε τελωνείο με UPS θα σου χρειαστούν ηρεμιστικά μόλις δεις τι θα σου ζητήσουν.
-
αρα δεν υπαρχει σιγουρια οτι δεν θα πληρωσω τελωνειο.οτι και να λενε.
με λιγα λογια υπαρχει ρισκο να πληρωσω.αυτο θελω να μαθω κατα την γνωμη σας.ναι η' οχι. -
Σιγουριά όχι. Αλλά αν είναι τριγωνική π.χ. chronopost.fr είσαι ok ή dpd κτλ.
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0