Διαφήμιση

ΤΕΛΩΝΕΙΟ: Πως να αντιμετωπίσετε το "ΤΕΡΑΣ"

    • Οδηγός
    • Ο/H osalonikios έγραψε:

      Επειδή είναι αρκετα φθηνό περνάει από τελωνείο totaly free ή το βάζει νταβανζηλίκι ή DHL για να πληρώσω κουστούμι;
      Σε συνομιλία μου με υπάληλο της Υ.Ε.Δ (παλαιότερα όμως, όσο ακόμα στεγάζονταν Σταυρούπολη) μου είχε αναφέρει ότι σε περιπτωση αγοράς πολλών κομματιών (άσχετα τιμής) μπορούν να επιβάλουν φόρους & δασμούς
      Τωρα με την DHL ένας θεός ξέρει ..
    • Ο/H osalonikios έγραψε:

      Πόσο σε χρέωσε αν επιτρέπεται;
      Φίλε, δεν θυμάμαι ακριβώς, ήταν πριν 6-7 χρόνια.
      Νομίζω άλλα τόσα.
    • Διαφήμιση
    • Εγώ το 50ρικο δεν βλέπω να το γλυτωνω.
      Με έσκισε ο κινέζος.
      Αντε να δουμε τι ραματα θα έχει η γουνα μας.
      Τόσες εκατοντάδες παραγγελίες και με DHL εκτός Ευρώπης δεν πήρα ποτέ τίποτα. Ήρθε η ώρα να το μάθω κι αυτό.
      Ουφ!!!
      Πάντως έρχεται σφάιρα. Από Δευτέρα παιζει και να με τηλεφωνήσουν για την λυπητερη...


      Even dead i will fight.
    • Δοκίμασες να επικοινωνήσεις με το φίλο μας τον Κινέζο να του πεις ότι θα έχεις δασμούς κτλπ με τελωνείο λόγω της DHL?Θέλω να πω δεν ήταν επιλογή σου αυτός το έστειλε έτσι.δοκιμασε μπας και πάρεις κάτι πίσω.λεω εγώ τώρα αν και ξέρω πως λειτουργεί η κατασταση.

      Στάλθηκε από το MI 5s μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    • Επικοινωνησα όταν είδα το DHL και του είπα να το πάρει πίσω.
      Απάντησε πως πλέον είναι αργά και τον ενημερωσα για τις χρεώσεις της DHL (μου έστειλε κι ένα ψηφιακο τριανταφυλλο) lol
      Τώρα περιμένω τον λογαριασμό και θα δράσω αναλόγως. Σίγουρα θα του ζητήσω κάποια χρηματα πίσω. (Τις χρεώσεις της DHL κι όχι τους δασμους).
      Μιλησα και με aliepxress και μου είπαν να ανοιξω dispute και να μην παραλάβω. Εγώ όμως πρεπει να παραλάβω. Δεν με παιρνει καθυστερηση.


      Even dead i will fight.
    • Ο/H ioann1s έγραψε:

      και το Banggood με επιλογή Priority Direct Mail παιίζει τριγωνική :)
      Ελπίζω όντως να ισχύει γιατί ψώνισα το Mi Max...
      Μια χαρά έπαιξε το Direct Mail από το Banggood :)
      Παρέλαβα χθές χώρις τίποτα έξτρα.
      Επιτέλους και ένα Xiaomi phone για τον εαυτό μου!!!!
    • Διαφήμιση
    • Ο/H osalonikios έγραψε:

      Επικοινωνησα όταν είδα το DHL και του είπα να το πάρει πίσω.
      Απάντησε πως πλέον είναι αργά και τον ενημερωσα για τις χρεώσεις της DHL (μου έστειλε κι ένα ψηφιακο τριανταφυλλο) lol
      Τώρα περιμένω τον λογαριασμό και θα δράσω αναλόγως. Σίγουρα θα του ζητήσω κάποια χρηματα πίσω. (Τις χρεώσεις της DHL κι όχι τους δασμους).
      Μιλησα και με aliepxress και μου είπαν να ανοιξω dispute και να μην παραλάβω. Εγώ όμως πρεπει να παραλάβω. Δεν με παιρνει καθυστερηση.
      Αν καταφέρεις να βγάλεις άκρη με aliexpress πες μου κι εμένα πως τα το έκανες. Έχω 4 μήνες που ταλαιπωρούμαι με δαύτους. Εν συντομία, πήρα κινητό από έναν πωλητή τους στις 3 Ιανουρίου, το έπιασε το τελωνείο, παρακαλούσα τον κινέζο να κάνει extend το buyer's protection (για να είμαι κ σίγουρη ότι όταν πάρω το κινητό δεν θα είναι χαλασμένο), με αγνούσε, άνοιξα dispute και ενώ στο chat τους με διαβαβαίωναν ότι θα παραμείνει ανοιχτό το dispute για όσο εγώ συνεχίζω να κάνω update το reason του dispute, ξαφνικά μου το κλείνουν κ παίρνω ένα τρελό άκυρο "Full Payment Release ".

      Και για κακή μου τύχη και αφού έχω δώσει 48 ευρώ στο τελωνείο το κινητό ήταν χαλασμένο!! Αυτό έγινε το τέλη Μαρτίου. Τώρα το κινητό είναι στην Κίνα και ο κινέζος λέει θέλει άλλους 2 μήνες για να το κάνει repair στην Xiaomi. Έχω μιλήσει άπειρες φορές με το chat του ali, οι οποίοι δεν βοηθάνε, το μόνο που λένε είναι κάτι προτάσεις από template "Ναι σε καταλαβαίνουμε", "Ναι αγαπάμε τους πελάτες μας" κλπ.

      Το μόνο που γίνεται κάθε φορά που μιλάω με ali είναι να απαντάει ο κινέζος πωλητής στα μυνήματα μου. Αυτή τη στιγμή και μετά από 1,5 μήνα προσπαθειών έχουν ανοίξει ξανά το refund progress αλλά κρατάω μικρό καλάθι.
    • Καλημερα σε ολους σας.Θα ηθελα τα φωτα σας. Παθων και γω καθως αργησα να δω αυτο το σωτηριο thread παρηγγειλα μια φωτογραφικη απο Gearbest αι επελεξα αποστολη με DHL.Αρχικα με πληροφορησαν απο το site oτι η διευθυνση μου ειναι απομακρυσμενη και με ρωτησαν τι να κανουν προσφεροντας μου 3 επιλογες. 1) αποστολη ξανα, 2) αποστολη σε αλλη διευθυνση και 3) αποστολη με απλο δεμα. Αφου τους ενημερωσα οτι δεν μενω στου διαολου τη μανα τους εδωσα και αλλη διευθυνση αποστολης και τους ειπα διαφορετικα να το στειλουν με απλο δεμα. Επειτα οι ιδιοι με ενημερωσαν οτι με DHL τα εχω θεμα με δασμους κτλ οποτε τουε ειπα να το στειλουν με απλο δεμα. Παρολο αυτα με ενημερωσαν μετα απο λιγο οτι το εστειλαν με DHL. Σε ερωτηση μου σχετικα με τους δασμους μου ειπαν οτι σε περιπτωση που προκυψουν θα μου προσφερουν λυση. Τουεναντιον, σημερα και αφου τους εστειλα ποσα μηνηματα οτι προεκυψε θεμα με δασμους, μου λενε οτι το τελωνειο ειναι προβλημα δικο μου και αλλη φορα να ειμαι ενημερος και οτι αυτο ειναι θεμα του πελατη. Τι μπορω να κανω σε αυτη τη περιπτωση; HELPPPPP
    • Δεν είχα ποτε κάποιο πρόβλημα με disputes.
      Καμια 10άρια έχω κάνει κι εχω δικαιωθει σε όλα χωρίς πολλά πολλά.
      Ένα κάπως περιεργό ήταν όταν παρελαβα ένα smartwatch που δεν δουλευε κι έπρεπε να το στείλω πίσω για να γίνει refund.
      Αλλά δεν υπήρξε πρόβλημα παρόλη την αδιαφορία του πωλητή που έκανε κυριολεκτικα τον κινέζο.

      Πιστέυω θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω κατά 99.9%.


      Even dead i will fight.
    • Ο/H emvo έγραψε:

      Τι μπορω να κανω σε αυτη τη περιπτωση; HELPPPPP
      Τα μηνύματα που έχετε ανταλλάξει τα έχεις ?
    • Διαφήμιση
    • Ο/H NasDriver έγραψε:

      Ο/H emvo έγραψε:

      Τι μπορω να κανω σε αυτη τη περιπτωση; HELPPPPP
      Τα μηνύματα που έχετε ανταλλάξει τα έχεις ?
      Φυσικα...