Ξεκλείδωμα του Bootloader.
- Οδηγός
- Xiaomi
-
-
Εδώ είναι το bug...και επιβεβαίωση κάνει...και message στέλνει (κάναμε και reset password) και σύνδεση στο mi cloud και ενεργοποίηση account και ήρθε μήνυμα στο κινητό...όλα ΟΚΟ/H geoanto555 έγραψε:
Πως μπορεί όμως να κάνει επιβεβαίωση αριθμού..
Στην διαδικασία της αίτησης σου ζητάει αριθμό για να κάνει "επιβεβαίωση".
Πως την κάνει αν έχεις δώσει λάθος αριθμό;
Κάπου στους server (υποθέτω πάντα...δεν είμαι 100% σίγουρος) έχει κρατήσει δύο φορές των διεθνή κωδικό και δεν μπορεί να κάνει ταυτοποίηση στο unlock tool.
Εσύ μπαίνεις με +30 1234567890 και αυτό ψάχνει να κάνει ταυτοποίηση με το +30 0030 1234567890 -
Δηλαδή μου λες ότι εσύ μπορείς να μου στείλεις μήνυμα στο +300030694780**** και να έρθει???Ο/H NasDriver έγραψε:
Εδώ είναι το bug...και επιβεβαίωση κάνει..
-
Ο/H geoanto555 έγραψε:
Αν έχει περάσει ένας μήνας από το τελευταίο ξεκλείδωμα δεν χρειάζεται να κάνεις άλλον.
Απλά όταν ξεκλειδώσεις πρέπει να σβήσεις τον λογαριασμό από το άλλο σου κινητό.
Το Redmi Note 3 το έχω ξεκλειδώσει αρχές Φεβρουαρίου 2016 και το πούλησα την προηγούμενη εβδομάδα αφαιρώντας τον λογαριασμό μου από μέσα . Άρα τώρα κάνω ξανά αίτηση με τον ίδιο λογαριασμό , σωστά ; (μιλάμε όταν έρθει το κινητό)Ο/H kostasrose έγραψε:
Με τον υπάρχων λογαριασμό μπορείς να ξεκλειδώσεις μία συσκευή κάθε τριάντα μέρες.Αν έχουν περάσει οι τριάντα μέρες κάνε login στο λογαριασμό από την εφαρμογή του νέου κινητού και κάνε αίτηση για νέο ξεκλείδωμα. Αν όχι κάνε νέο λογαριασμό στο νέο κινητό. Καλώς να το δεχτείς και να το χαρείς.Ο/H hajis έγραψε:
Μια απορία σχετικά με το ξεκλείδωμα , όταν πήρα το Redmi Note 3 έκανα όλη την διαδικασία ξεκλειδώματος και είχα ελληνική rom. Τώρα που περιμένω να μου έρθει το Red Note 3 Pro , θα πρέπει να πάλι να κάνω αίτηση και να περιμένω μήνυμα ή ο λογαριασμός μου είναι έτοιμος και μπορεί να ξεκλειδώνει συσκευές ;
-
Γιώργο, στο +30 1234567890 στέλνει τα μηνύματα, όπως πρέπει να είναι κανονικά, κατά το unlock δεν μπορεί να κάνει ταυτοποίηση ότι ο λογαριασμός είναι ίδιος.
-
Αυτο είναι το σωστό....Ο/H NasDriver έγραψε:
Γιώργο, στο +30 1234567890 στέλνει τα μηνύματα,
Αν μπεις στο λογαριασμό του τι έχει δηλωμένο +357***** ή +35700κλπ? -
Δεν ξανα κάνεις κάτι......Απλά το συνδέεις με το λογαριασμό κ είσαι οκ,Ο/H hajis έγραψε:
Το Redmi Note 3 το έχω ξεκλειδώσει αρχές Φεβρουαρίου 2016 και το πούλησα την προηγούμενη εβδομάδα αφαιρώντας τον λογαριασμό μου από μέσα . Άρα τώρα κάνω ξανά αίτηση με τον ίδιο λογαριασμό , σωστά ; (μιλάμε όταν έρθει το κινητό)
-
+357*****890 πχ βλέπεις.
Δοκίμασα login και με +30+30 123456789 και με +30 0030 123467890 αλλά δεν τα δεχόταν, λάθος account, δεν υπάρχει το account, κάτι τέτοιο...δεν θυμάμαι. -
-
Καλησπέρα,
θα χρειαστώ την βοήθεια σας καθώς προσπαθώ απο το πρωί και αφού έχω λάβει έγκριση απο την Xiaomi να ξεκλειδώσω το bootloader στο Xiaomi Redmi Note 2 της αδερφής μου. Ακολουθώ την διαδικασία κατα γράμμα την οποία είχα ακολουθήσει και για τη δική μου συσκευή και δεν προχωράει με τίποτα πάνω απο το 50%. Ψάχνοντας βρήκα κάποιες λύσεις παρ'όλα αυτά ουτε με εκείνες το ξεπέρασα -
Τι μήνυμα λάθους σου βγάζει ? Ανέβασε μία φώτο αν θες...
-
Couldn't verify device
Can't get info, connect again
-
Μοιραστείτε
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Ετικέτες
-
Παρόμοια νήματα

