Διαφήμιση

Γενική Συζήτηση για το Redmi Note 3 MTK - Hennessy

• RedMi Note 3
    • παρέλαβα το κινητό μου χθες και μετά την ενημέρωση του εγκαταστάθηκε η MIUI 7.1.8.0. Παρότι είχα ζητήσει να αφαιρεθούν οι κινέζικες εφαρμογές, ακομα υπαρχουν κάποιες!!!
      Θέλω:
      1) να περάσω την ελληνική γλώσσα όμως δεν καταλαβαίνω την διαδικασία.. ούτε καν τη λέξη φλασάρω δεν καταλαβαίνω...

2) να συγχρονίσω τις επαφές μου με το gmail (δεν έχουν συγχρονιστεί)..

Είμαι άσχετη με τα ρουταρίσματα καθότι πρώην κάτοχος nexus 4 (αρουτάριστο βέβαια...) το οποίο δούλευε τέλεια για τις ανάγκες μου....

Κάθε βοήθεια δεκτή.
    • Καλημέρα και καλώς ήρθες,

τα κινέζικα προσωρινά μπορείς να τα βάλεις σε ένα φάκελο όλα μάζι όσα έχουν μείνει άν δεν σβήνονται.
      1.Θα πρέπει να ακολουθήσεις τον οδηγό που έχουν φτιάξει τα παιδιά πχ 7.1.6.0 EU greek
      είναι εύκολο απλά θέλει λίγο προσοχή ,χονδρικά κατεβάζεις ένα λογισμικό και το εγκαθιστάς με ένα τρόπο που λέει ο οδηγός και σβήνονται όλα στο κινητό ,ουσιαστικά αυτό κάνεις.
      Bάζεις προσωρινά πχ 1 μήνα την ευρωπαική ρομ αν σου είναι απαραίτητα τα ελληνικά και κάνεις άιτηση για ξεκλείδωμα του κινητου σου οδηγίες εδώ(15-30 μέρες αναμονή)
      ώστε να βάλεις και την ελληνική ρομ που θα παίρνει και αναβαθμίσεις.

2. συγχρονισμό επαφών με gmail είχες στο Nexus?και έβαλες το gmail στο καινούργιο κινητό και δεν;
      υπάρχουν και άλλοι τρόποι όπως πχ αντίγραφο επαφών στην μνήμη του Nexus> αντιγραφή στο νέο τηλέδωνο ,άνοιγμα και αυτό ήταν :D
    • Ο/H alprio έγραψε:

εμενα παντως για 4000mah δεν μου φαινεται και καλη η μπαταρια.με δεδομενα πεφτει κατακορυφα ακομα και σε idle.
      το βραδυ οταν κοιμαμαι σε 8 ωρες γυρω στο 4%.μου φαινεται πολυ.

ειδα σε ενα φορουμ το myphone ελεγε ενας απο τις 7 το πρωι μεχρι τις 5 το απογευμα με δεδομενα κλησεις κανενα 5λεπτο και κατι αλλο γυρω στο 10% καταναλωση μονο.

εμενα θα ηταν στο 50% περιπου.

η η δικη μου μπαταρια ειναι μαπα η αυτουνου τουμπανη